Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1317466 Hoe Gaan Jullie Om Met De Hitte

• Auteur
  • Chrizzy1988
    Bijdrager

hey
    warm he.. maar ook wel lekker deze zon.
    kelwin vind het lekker om in het badje te gaan, hij zweet ook best veel overdag dan is zijn hele hoofd nat.
    ik geef hem zoveel mogelijk drinken en laat hem zelf bepalen wat hij wil drinken. sap extra verdund met water.
    en hij slaapt in een romper met een dun lakentje over zich heen. ( deze schopt hij wel af) hij slaapt wel goed gelukkig.
    verder nog tips wat ik kan doen?

liefs, Christien

reisa
    Bijdrager
    #4072960 Quote

Ik trek Renske geen romper aan, dat lijkt me zo akelig. Lekker alleen een jurkje of t-shirt en broekje. In bed ligt ze overdag alleen in haar luier in een hele dunne slaapzak en ’s nachts met een t-shirt in het dunne slaapzakje. Verder tussen 12 en 15 uur binnen blijven en veel parasols in de tuin.

#4073131 Quote

Hoi, Ook yordi heeft alleen een t-shirt of een hempje aan. Ik heb geen hemd nog onder z’n t-shirt aan. Ook yordi blijft binnen tussen 12 en 3 uur, ik smeer hem veel in met factor 50 en als hij gaat slapen, dan slaapt hij alleen in een t-shirtje in een dunne slaapzak. Ook Yordi slaapt wel goed om deze warmte. We zaten eerst op 1 slaapje per dag, maar nu slaapt hij weer 2x per dag. Zal denk ik ook wel moe en loom worden van het weer en van het lekker buiten spelen. Ook yordi mag graag in z’n zwembadje spelen, maar ik trek hem dan wel een t-shirtje aan. Toch een beetje extra beschreming. Ook drinkt yordi nu meer en eet wat minder. Liefs marielle

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct