Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

waar is iedereen van voor het eerst naar gyn???

• Auteur

Hoi ik kan niemand meer vinden van het topic voor het eerst naar gyn.
    Sassie en wenser en springkikkertje en nog heel veel meer. Waar zijn jullie???

Wenser
    Bijdrager
    #4072891 Quote

Hey amber, ik kon het bericht ook zo snel niet meer vinden. Hier alles goed. Ik zit nog voor mijn ei, dus de klustijd is weer aangebroken. Gelukkig mooi weer, dan krijg je vanzelf zin haha.

Ik las dat je niet zwanger bent teruggekomen van vakantie. Heb je er veel aan gedacht, of ook gewoon genoten van de vakantie? Ik heb inmiddels mijn HSG gehad. Het viel me mee, want ik had mij op het ergste voorbereid. De uitslag was goed, we moeten het nu weer zelf proberen voor een half jaar. Ik hoop dat ik het vol kan houden. Van de week weer 3 zwangerne op mijn werk, 1 collega net terug van haar zwangerschapsverlof en 1 gaat deze week met zwangerschapsverlof. Auw. Nou ja, verder ben ik wel redelijk positief hoor, komt door het mooie weer.

Ik begin weer een lijstje:

Naam Kindje Ronde NOD Volgende afspraak
    Wenser 1 18 14 juli december?

Ik vind dit forum helemaal niet handig: niet makkelijk met lijstjes maken, geen icoontjes, een klein typvenster, onleesbaar topic bij veel berichten en van oud-> nieuw gesorteerd. Dus ver doorscrollen.

Maar ik las dat er nog dingen gaan veranderen, dus hopelijk komt dat nog.

Ik hoop ook dat we onze forumgenootjes weer terugvinden. Ik miste het wel de afgelopen dagen!

groet Wenser

#4072989 Quote

Ook ik heb het forum terug gevonden en gemist de afgelopen dagen.

En dat terwijl ik gistern super nieuws had wat ik eigenlijk met jullie hoorde te delen!
    Wij hebben een oproep gehad voor de intake in zwolle. 10 Augustus mogen wij voor het eerst heen.
    Veel sneller dan verwacht dus, maar wel helemaal geweldig.
    Nou ik laat het hier heel even bij ik ga mijn man even helpen de container vol gooien!.

Liefs Saskia

Wenser
    Bijdrager
    #4072993 Quote

Wow sassie, wat een goed nieuws zeg! Dit is echt supersnel. Ik duim natuurlijk hard voor jullie. Nog even rust en opladen de komende maand. Zit dit in jullie geplande vakantie? En maakt dat uit of ga je gewoon naar de camping?

gr.
    Wenser

#4073066 Quote

He meiden,

ook ik ben er weer bij hoor haha!! vind het ook nog wat onwennig, vond het eerst makkelijker.

@sassie, fantastisch nieuws, heb je weer wat op naar toe te leven, geeft weer moed toch?

@wenser, jullie in de klusdagen, wij net klaar…pfff was er ook weer klaar mee..

wil je mij toevoegen? polleke, 29 jaar ronde 11, nod 7 juli (denk ik)..

zit nu op dag 29, denk zelf weer niet dat het gelukt is, maar kan ook zelfbescherming zijn, heb dit keer ook geen ander slijm gehad tijden eisprong, dus vraag me af of ik deze wel gehad heb..kortom tijd voor vakantie, dat ik het allemaal ff vergeet…

meiden trusten, fijn dat we elkaar weer gevonden hebben, nu de rest nog

xx

Wenser
    Bijdrager
    #4073181 Quote

Oh ik merk nu dat op werk de brwoser dit forum niet ondersteunt, dus ik kan jullie berichten wel lezen, maar zelf helemaal niet zien wat ik typ nu. Stom. Aan de andere kant wel goed, ik was toch iets te vaak op het forum opm mijn wwerk. Eerst alleen voor werk en in de pauze, maar op een gegeven moment wil je toch even lezen hoe het gaat met een persoon, ga je ttoch weer reageren etc.

groetjes en veel succes deze warme dag.

wenser.
    ps. Polleke: ik ben het ook al weer zat, van zaterdag tot dinsdag geklust, gisteren een rustdag en nu vandaag en morgen nog. Het gaat wel beter met dit warme weer, als je toch de zomer in je bol hebt, maar liever zonder druk.

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4073192 Quote

Hier zit ik denk ik volop in mn klustijd, moet dalijk naar gyn om te kijken of er al iets is gebeurd of wanneer dat het komt. Dus ben benieuwd, maar weet je ik heb gewoon door het weer veel zin, je hebt minder aan en dan gaat dat gemakkelijker, en ik wist echt helemaal neit wanneer ik in mn vak ongi moest worden totdat ik op een gegeven moment naar wc ging en zag dat er wat bloed bijzat, was ook neit echt teleurgesteld, heb gewoon het echt aan de kant kunnen schuiven, zoja van jammer ik dacht toch al dat het neit gelukt zou zijn na mn kijkop.

@sassie goed joh, super dat je nu al terecht kan. Ben benieuwd.

Maar wat een rotpagina is dit, is helemaal niet fijn,maar misschien verandert er nog wel wat tenminste dat staat er wel.

Tot spreeks.

#4073295 Quote

Bedankt voor de reacties, vind het ook helemaal geweldig dat wij al zo snel terecht kunnen.
    Ik heb mij in tijden ook niet zo goed gevoeld.
    En ook leuk hoe de naaste familie reageerd iedereen is haast nog blijer als wij zijn.
    Wij hadden ons er echt op in gesteld volgend jaar een keer een oproep en dit jaar dus gewoon lekker genieten van alle rust en alles doen wat nu nog kan.
    Aangezien als er een kleintje bij mag komen je toch weer beperkter bent.
    Maar moet zeggen dat ik die vrijheid met alle liefde op zou willen geven.

Nou ik zal er maar weer eens een eind aan breien ik denk dat mijn kleine neefje zo wel wakker zal worden die heeft hier vannacht een nachtje geslapen, mijn schoonzusje en broertje hadden een crematie overver. Dus ik wilde mij even een dag en een nacht over het wurmpie omvermen.
    Daan lekker tot 1 uur naar school jaar afsluiting en dan morgen nog even een half dagje en 6 weken vrij heerlijk.

Oh ja of de afspraak te combineren was met de vakantie. Wij hebben geen vakantie besproken wij gaan 6 weken naar de camping vanaf daar op en neer naar het werk ed. De afspraak valt precies na onze vakantie, maar Sebastiaan is die maandag nog vrij die moet die dinsdag weer beginnen.
    Dus dat is wel lekker.
    Wel een paar dagen naar de kust met mooi weer.

Liefs Saskia

#4073428 Quote

..hello..m’n berichtje is toch geplaatst zie ik wel..dacht alweer balen wat een rotsite haha, kreeg namelijk een foutmelding…vind het ook geen verbetering hoor..moeilijk teruglezen zo!! maar ach beter iets dan niets..

jullie merken wel dat ik soms ff niet meeschrijf, heb t ook druk (gelukkig zinnen verzetten), maar lees bijna alles mee hoor, dus blijf wel op de hoogte!! fijn dat we toch met een clubje blijven schrijven..beter zou zijn van niet, want dan zijn we zwanger haha..

zit vandaag op dag 30, geen idee hoe of wat, lichtjes hoofdpijn…kan alle kanten op. Ga in ieder geval niet meer voor nod testen…beetje zonde vh geld ook haha…

nou meiden ga naar het zwembad, want de meid is vrij jahoeee.

xx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct