Hey amber, ik kon het bericht ook zo snel niet meer vinden. Hier alles goed. Ik zit nog voor mijn ei, dus de klustijd is weer aangebroken. Gelukkig mooi weer, dan krijg je vanzelf zin haha.
Ik las dat je niet zwanger bent teruggekomen van vakantie. Heb je er veel aan gedacht, of ook gewoon genoten van de vakantie? Ik heb inmiddels mijn HSG gehad. Het viel me mee, want ik had mij op het ergste voorbereid. De uitslag was goed, we moeten het nu weer zelf proberen voor een half jaar. Ik hoop dat ik het vol kan houden. Van de week weer 3 zwangerne op mijn werk, 1 collega net terug van haar zwangerschapsverlof en 1 gaat deze week met zwangerschapsverlof. Auw. Nou ja, verder ben ik wel redelijk positief hoor, komt door het mooie weer.
Ik begin weer een lijstje:
Naam Kindje Ronde NOD Volgende afspraak
Wenser 1 18 14 juli december?
Ik vind dit forum helemaal niet handig: niet makkelijk met lijstjes maken, geen icoontjes, een klein typvenster, onleesbaar topic bij veel berichten en van oud-> nieuw gesorteerd. Dus ver doorscrollen.
Maar ik las dat er nog dingen gaan veranderen, dus hopelijk komt dat nog.
Ik hoop ook dat we onze forumgenootjes weer terugvinden. Ik miste het wel de afgelopen dagen!
groet Wenser