Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1317474 Warm Weer

• Auteur
  • Chrizzy1988
    Bijdrager

hey,
    warm is het he..
    hoe doen jullie het met jullie kleintje?
    veel drinken geef ik hem hier en hij mag lekker overdag in het badje spelen met water.
    verder slaapt hij in een romper en is dat warm genoeg voor hem. verder nog tips?

Liefs, Christien

Chrizzy1988
    Bijdrager
    #4072829 Quote

haha 2 keer zelfde soort bericht:P
    elke keer als ik terug kwam dan zag ik hem niet staan dus heb maar even de site opnieuw opgezocht

#4072856 Quote

heey..ja nicky drinkt ook lekker veel en slaapt ook in een romper.Nicky slaapt nu alleen heel moeilijk

#4072950 Quote

ook elounda drinkt lekker veel (uh doet ze normaal eigenlijk ook al maar nu nog meer hihih)
    en ze slaapt ook alleen in een romper geen deken. meer dat ze overdag iets meer slaapt dan normaal maar savond valt ze later in slaap.
    vergeet niet in te smeren met dit weer een klein windje en ze zijn zo verbrand

#4073225 Quote

Myrthe slaapt ook later. Maar overdag wel meer! We leggen haar alleen in een luier in dun slaapzakje (anders weigert ze te slapen)
    Drinken is ze nooit een held in, maar gaat aardig. Verder badje op en lekker naakt rondlopen, vind ze heerlijk! Nudistje in spe haha
    Bij mij kont ze met luier aanzetten als ze moet poepen, bij mijn ma deed ze het in badje hahahaha

Liefs Reneke

vlijtige mama
    Bijdrager
    #4073440 Quote

Hoi!
    Ook hier is het rommelen geblazen de afgelopen dagen, ’s avonds duurt het langer voor Isabelle slaapt en overdag sliep ze al niet lang, dus dat is niets nieuws.
    Drinken doet ze de gehele dag en ze komt ook met haar lege fles naar mij toe zo van: ik wil meer!!!

Ze slaapt in een rompertje omdat ze de spreidbroek om heeft, vanavond ga ik eens proberen of ze ook zonder slaapzak gaat slapen, want ik vind voor haar èn een romper èn een slaapzak (al is het dan een zomerslaapzak) veels te warm.
    (zegt een mama die zelfs nu nog lekker onder het dekbed kruipt….)

Van mij mag het wel ietsjes minder warm…

Liefs Monica

dotjuh
    Bijdrager
    #4073783 Quote

heyhey

wij beginnen sochtends met het huishouden, zodat we smiddags lekker naar het park kunnen of het badje op kunnen zetten.
    ook wij geven nathalia heel veel drinken (t is ook een zuiplap ook hoor)
    slapen doet ze in alleen haar luier, de rest lekker bloot 😀
    in huis is het gelukkig lekker koel, maar toch te warm voor een rompertje.
    nathalia zweet zich al rot in haar blootje hihihi

nou, nog even en t lekkere weer is weer voorbij dus wij nemen het er nog even van 😀

liefs, do

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct