Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Derde kindje deel 3

• Auteur

Omdat ik ons oude topic niet kan vinden, maar even een nieuwe.
    Waar is iedereen?
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het tot nu toe nog niet echt overzichtelijker vind dan voorheen. En het zoeken werkt ook niet zoals voorheen.

Maar goed; hoe gaat het met jullie???

Groetjes Suus

#4072946 Quote

Nou suusie jij bent de eerste ik dacht ik a het maar gelijk proberen. Ik ben nu wel Lies39 geworden aangezien ik alweer wat ouder ben. Hoe gaat het met jullie?

#4072953 Quote

He ik vind het gewoon onduidelijk ik heb al 3 keer een bericht geprobeerd te versturen hoop dat het nu lukt!

mari29
    Lid
    #4072964 Quote

Hallo,

Ik werd via mijn email geattendeerd op het vernieuwde forum. Ik was ook van plan weer ‘mee te gaan kletsen’ omdat wij vanaf nu graag een derde kindje willen. We hebben al een dochter van 4 en een zoon van bijna 2 jaar.

mari29
    Lid
    #4072967 Quote

Hallo,

Ik werd via mijn email geattendeerd op het vernieuwde forum. Ik was ook van plan weer ‘mee te gaan kletsen’ omdat wij vanaf nu graag een derde kindje willen. We hebben al een dochter van 4 en een zoon van bijna 2 jaar.

#4073074 Quote

Hallo hallo, ik ben er ook. Hm ben ook nog niet zo enthousiast over nieuwe forum. maar ja, zal wel wennen zijn. alle onderwerpen zitten nu door elkaar. wel groot voordeel: als je reageert, zie je de andere berichten nog. Das handig…. Nu nog uitzoeken hoe we weer een nieuwe tabel kunnen maken….

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4073170 Quote

Hallo,
    Ik ben er ook weer.. Ik kan ook helaas het oude forum niet vinden maar kom jullie hier als nog tegen.. Weliswaar in de verkeerde..
    Weten jullie waar de oude is gebleven en of Astrid en Jen alweer gesignaleerd zijn?

Grtjs, Marjoleine

#4073570 Quote

Heey meiden!!

Ook ik ben er weer… En tsja, ook ik ben hier nog niet kapot van!! *oeps!* Misschien is het wel een kwestie van wennen…

#4073621 Quote

Hoi Marjoleine,

Je zit nu op het zwanger worden forum.
    Ons andere topic zal op zwanger worden na een miskraam zijn. Ik heb hem alleen ook nog niet kunnen vinden.
    Vind het bniet echt makkelijk werken zo met het nieuwe forum. Zoeken lukt ook voor geen meter.

Groetjes Suus

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct