Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Derde kindje deel 3

• Auteur

Hoi Marjoleine,

Je zit nu op het zwanger worden forum.
    Ons andere topic zal op zwanger worden na een miskraam zijn. Ik heb hem alleen ook nog niet kunnen vinden.
    Vind het bniet echt makkelijk werken zo met het nieuwe forum. Zoeken lukt ook voor geen meter.

Groetjes Suus

#4073570 Quote

Heey meiden!!

Ook ik ben er weer… En tsja, ook ik ben hier nog niet kapot van!! *oeps!* Misschien is het wel een kwestie van wennen…

#4073170 Quote

Hallo,
    Ik ben er ook weer.. Ik kan ook helaas het oude forum niet vinden maar kom jullie hier als nog tegen.. Weliswaar in de verkeerde..
    Weten jullie waar de oude is gebleven en of Astrid en Jen alweer gesignaleerd zijn?

Grtjs, Marjoleine

#4073156 Quote

Ik zie dat mijn bericht er wel opstaat. Ja een nieuwe tabel das een goeie.

#4074421 Quote

Hai meiden,

Inderdaad, ik hou ook niet van veranderingen. Vind het niet erg overzichtelijk. Hier slecht nieuws. Ik heb een miskraam gehad afgelopen woensdag. Eindelijk kwam het mannetje woensdag thuis en we hadden echt zo van we gaan lekker genieten met de jongens en het kindje in de buik. Afspraken gemaakt bij gyn en vk maar 2 uur later kreeg ik bloedverlies. Nu een ietwat heftige menstruatie maar eigenlijk heel weinig buikpijn e.d. Heel veel gehuild, ik voelde me zo goed. Zo anders als bij de vorige miskraam. Donderdag moeten we voor echo ( zou dus een leuke echo moeten zijn maar is nu veranderd in een echo om te zien of alles weg is), hopelijk ben ik dan schoon en hoef ik niet gecurreteerd te worden. Gelukkig heb ik niet zoveel pijn als bij de vorige keer maar dat komt ook omdat ik nu nog maar 6 weken was. Het doet ontzettend veel zeer en we hebben ook besloten om niet de medische molen in te gaan maar om het gewoon zelf nog 1 keer te probereren. Weet niet precies wanneer ik weer schrijf, moet het allemaal even een plekje gaan geven.

Gr. Debby

#4074724 Quote

Als ik typ, krijg ik mijn tekst niet eens in beeld. Ik kan wel een berichtje versturen, maar zie dus niet wat ik schrijf. Gelukkig kan ik wel een beetjee blind typen, maar dit is wel erg raar. Ik doe in ieder geval weer mee, maar heb nog niet bijgelezen. Omda ons oude forum er niet aan is geplakt, is het moeilijk met terug lezen. Ik onthoud namelijk niet precies wie wat heeft meegemaakt. Misschien is het aardig – ook voor eventuele nieuwe deelnemers – nog een voorstel rondje te doen?

Ik ga eerst kijken of ik dit bericht kan versturen en niet voor niets heb getypt. Sorry voor de fouten 😉

Tamar

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4074729 Quote

Hoera, het is gelukt!
    Ik ben dus Tamar. Ik ben nu nog 33 jaar. Ik ben zwanger van mijn derde kindje en daarvan uitgerekend op 15 december 2009. Ik weet nog niet wat het wordt, maar wil het wel weten. Op 21 juli heb ik mijn 20-weken echo (eigenlijk 19). Verder doenwe nog een pretecho op 15 augustus. Dan zijn mijn ouders en de kinderen er ook bij. Ik heb nu twee meiden. De oudste is ruim 2,5 jaar en is een maandje 3 als nummer komt (als alles goed gaat). De jongste (nu nog) is nu 15 maanden en is dus tegen de uitgerekende datum 20 maanden. Die begrijpt er nog niets van voor zover ik kan nagaan. De oudste wel. Ik heb geen voorkeur voor een meisje of een jongen, hoewel ik denk dat een jongen wel wennen zal zijn.
    Verder werk ik vier dagen per week als jurist. Ik zou graag weer wat minder willen werken, maar ik moet nog kijken of dat lukt. Ik ben eind vorig jaar van baan gewisseld en ik heb nog geen vaste aanstelling en ik weet niet eens of dat er nu wel in zit. Mijn man is ook 1 dag per week thuis en verder gaan de meiden 3 dagen naar de crèche. Tegen die tijd dat nummer 3 arriveert kan de jongste ook naar de peutergroep. Verder heb ik wat problemen met mijn schoonouders / schioonfamilie. Die weten op dit moment nog niet dat wij in verwachting zijn. Dat voelt wel heel raar, maar geeft ons wel wat meer rust. Tijdens de zwangerschap en kraamtijd zoveel stress gehad van gedoe met hen. Dat wil ik mijn kindje en onszelf niet nogmaals aandoen. Zo als het zich laat aanzien lijkt dit mijn laatste zwangerschap en daar wil ik zoveel mogelijk van genieten -tussen alle bedrijven door!
    Ik ben heel benieuwd of ik al nieuwe zwangeren kan feliciteren en hoe het met jullie allemaal gaat.

Liefs, Tamar

#4074732 Quote

Debbt, /uj kees by oas he berucgt, /wat geek erg baar viir he, /geek veek sterjte neud, Ook heel begrijpelijk als je je hier (even ) niet laat zien. Hopelij zien wij jou wel snel terug met goed nieuws, maar dat kan natuurlijk ook zijn dat alles een plek hebt gegeven.
    Ik leef met je mee.

Liefs, Tamar

PS: en dan ook nog zo’n forum waar je niet goed je verhaal kwijt kunt ofgevonden kan worden!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct