Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1317488 Derde Kindje Deel 3 - pagina 3

• Auteur

hallo meiden eindelijk gevonden…..
    Hmmm weet het zo net nog niet met deze verandering… maarja eerst wennen dan zeuren hahaha..

Wat is er weer veel gebeurd hier Christina en Debby wat verschrikkelijk voor jullie wil jullie heel veel sterkte wensen….
    Hoe is het met jouw Esther hoop dat het bloedverlies er niet meer is…
    En alle andere zwangere meiden hoe is het met jullie beetje uit te houden in dit weer???

Hier vorige week zaterdagnacht opgenomen geweest en afgelopen vrijdag wilde me arts me weer op laten nemen wegens verzwakt en (beetje) uitgedroogd omdat ik niks binnen hou… maar ik wilde absoluut me meisjes niet in de steek laten nu me man afgelopen donderdag(niet wetende dat ik vrijdag weer in het ziekenhuis zou belanden) weer voor zijn werk is vertrokken… na alle echo’s(nou en dat waren er wel 25 ofzo vroeg nog of ik dat bij een eventuele zwangerschap ook zou krijgen) en buikfoto’s en ctscan mag ik voorlopig geen vast voedsel omdat het van binnen niet verwerkt word en komt het er van boven uit, nu word ik over 6wk toch weer geopereerd aan dat stuk dunnen darm die gedraaid heeft gezeten want die toont nog steeds een vernauwing en daar heb ik al deze problemen van(dus dat stuk gaan ze verwijderen)… omdat mijn buik nu erg geirriteerd is en met wondvocht zit(het is ook nog maar 4wk geleden) willen ze liever even wachten maar is de pijn niet uit te houden dan moet het wel….

Ook goed bericht we mogen 3 mnd na de operatie gaan proberen om zwanger te worden…. weet nog niet hoe ik daar tegen over sta maar kreeg wel een glimlach op m’n gezicht….

Meiden die nog niet zwanger zijn heel veel sucses en hoop dat het lijstje gauw vol word….

Groetjes Jolanda

#4074800 Quote

test

#4074772 Quote

He Debby! Wat vind ik dat erg voor jullie!!!!
    Had het jullie zo gegunt!
    Heel veel sterkte voor jou en jouw mannetje! Kan me goed voorstellen dat je het eerst een plaatsje wilt geven nu en het gewoon weer even zelf wilt proberen.

Maakt ook wel dat mijn onzekerheid ook weer groter wordt. Alweer 2 meiden kort achter elkaar een 2de miskraam.
    Ik ben morgen pas 6 weken en krijg dinsdag 14 juli de eerste echo.
    Steeds spannender nu!

Groetjes Suus

#4074732 Quote

Debbt, /uj kees by oas he berucgt, /wat geek erg baar viir he, /geek veek sterjte neud, Ook heel begrijpelijk als je je hier (even ) niet laat zien. Hopelij zien wij jou wel snel terug met goed nieuws, maar dat kan natuurlijk ook zijn dat alles een plek hebt gegeven.
    Ik leef met je mee.

Liefs, Tamar

PS: en dan ook nog zo’n forum waar je niet goed je verhaal kwijt kunt ofgevonden kan worden!

#4074729 Quote

Hoera, het is gelukt!
    Ik ben dus Tamar. Ik ben nu nog 33 jaar. Ik ben zwanger van mijn derde kindje en daarvan uitgerekend op 15 december 2009. Ik weet nog niet wat het wordt, maar wil het wel weten. Op 21 juli heb ik mijn 20-weken echo (eigenlijk 19). Verder doenwe nog een pretecho op 15 augustus. Dan zijn mijn ouders en de kinderen er ook bij. Ik heb nu twee meiden. De oudste is ruim 2,5 jaar en is een maandje 3 als nummer komt (als alles goed gaat). De jongste (nu nog) is nu 15 maanden en is dus tegen de uitgerekende datum 20 maanden. Die begrijpt er nog niets van voor zover ik kan nagaan. De oudste wel. Ik heb geen voorkeur voor een meisje of een jongen, hoewel ik denk dat een jongen wel wennen zal zijn.
    Verder werk ik vier dagen per week als jurist. Ik zou graag weer wat minder willen werken, maar ik moet nog kijken of dat lukt. Ik ben eind vorig jaar van baan gewisseld en ik heb nog geen vaste aanstelling en ik weet niet eens of dat er nu wel in zit. Mijn man is ook 1 dag per week thuis en verder gaan de meiden 3 dagen naar de crèche. Tegen die tijd dat nummer 3 arriveert kan de jongste ook naar de peutergroep. Verder heb ik wat problemen met mijn schoonouders / schioonfamilie. Die weten op dit moment nog niet dat wij in verwachting zijn. Dat voelt wel heel raar, maar geeft ons wel wat meer rust. Tijdens de zwangerschap en kraamtijd zoveel stress gehad van gedoe met hen. Dat wil ik mijn kindje en onszelf niet nogmaals aandoen. Zo als het zich laat aanzien lijkt dit mijn laatste zwangerschap en daar wil ik zoveel mogelijk van genieten -tussen alle bedrijven door!
    Ik ben heel benieuwd of ik al nieuwe zwangeren kan feliciteren en hoe het met jullie allemaal gaat.

Liefs, Tamar

#4074724 Quote

Als ik typ, krijg ik mijn tekst niet eens in beeld. Ik kan wel een berichtje versturen, maar zie dus niet wat ik schrijf. Gelukkig kan ik wel een beetjee blind typen, maar dit is wel erg raar. Ik doe in ieder geval weer mee, maar heb nog niet bijgelezen. Omda ons oude forum er niet aan is geplakt, is het moeilijk met terug lezen. Ik onthoud namelijk niet precies wie wat heeft meegemaakt. Misschien is het aardig – ook voor eventuele nieuwe deelnemers – nog een voorstel rondje te doen?

Ik ga eerst kijken of ik dit bericht kan versturen en niet voor niets heb getypt. Sorry voor de fouten 😉

Tamar

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4075354 Quote

Yeeeeeeeeeh!!!!! Gelukt!!!!

#4075572 Quote

Nou, hier dan ook een poging van mij. En inderdaad; erg overzichtelijk vind ik het niet. Zeker niet dat de namen nu onder het berichtje staan. Maar goed. Ik blijf jullie hier wel opzoeken. Gelukkig zie ik wel wat ik typ.

We zijn net terug van vakantie en moet nog helemaal bijlezen, maar heb helaas wel een paar ontzettend verdrietige berichten gezien. Heel veel sterkte voor hun. Ik reageer later nog wel uitgebreider.

De vakantie was overigens heerlijk. 3 weken Dordogne, 6 fietstochten, 2 kan-tochtend, schitterend weer, BBQ en borrel met 5 gezinnen. SUper.

En nog meer goed nieuws. Vanochtend mijn termijnecho gehad (ben al 12,4 wk). Alles zag er goed uit. Daarna de kids verteld. Die waren niet echt onder de indruk. Maar het boekje over kaatje en de baby in mama;s buik en hun eigen babyboeken vonden ze wel erg leuk.

Nou, tot later.
    Oh ja: ik heb mijn naam veranderd in Swiepie. Maar ik ben Greet. Ik wilde wat meer anoniem op dit forum en nu kon ik mijn naam aanpassen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct