Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1317488 Derde Kindje Deel 3 - pagina 34

• Auteur

Zwanger:
    Janien -36jr -2(kids) 8jr- uitgerekend 8 okt
    Lies – 39jr – dochter (8), zoon (3) uitgerekend 25 okt
    Loes -30.jr – 2 zoons 3 en 5 – uitgerekend 5april
    Greet – …jr – …. – uitgerekend 15 jan
    Estelle- …jr
    Astrid – 24jr – zoontje (5), dochter (2.5) – uitgerekend 28 maart
    Suus – 35 jr – dochter (5), Zoon (3)- uitgerekend 26 feb
    Chris – 36jr – dochter (8), zoon (6) – uitgerekend 2 mei

Wachtbankje:
    Edith – 38 jr – 2 dochters (4 en 6) – NOD 2 okt- ronde 3 na 2 mk
    Jolanda- …jr – …. – nog ff bijkomen van OK!
    Debby- 39jr – 2 zoons (15 en 11) – ronde 3 na 2mk

#4096982 Quote

Hai meiden,

Eindelijk heb ik jullie gevonden. Heb wel 20 keer alles afgestruind maar toch niet gevonden. Heb net alles snel doorgelezen en ik ben blij dat ik Chris mag feliciteren met haar zwangerschap. Het is jou dus wel gelukt om zwanger uit Italie terug te komen. Ik helaas niet maar heb wel een fijne vakantie gehad. Fijn dat je al zo snel na de miskraam weer zwanger bent en ik snap je onzekerheid. Maar zoals we al vaker hebben geschreven, 3 keer is scheepsrecht.
    Jeminee Edith, wat een verhaal over je kindje met Down. Inderdaad dubbel allemaal, fijn dat de natuur zijn gang gaat maar het is en blijft wel je kindje en nu nog steeds onzekerheid met je lichaam. Vervelend allemaal. Ik ben nu 2 keer ongi geworden na de mk en heb net mijn eisprong gehad. Ben alleen bang dat ik niet op het juiste moment heb geklust, moest van boord af want mijn jongens kwamen weer. Dus nu 1 of 2 dagen te vroeg geklust maar wie weet blijven er wat zaadjes hangen. Ik reken er maar niet op. Ik zag dat jullie ook weer een poging tot een lijstje hadden gedaan.
    Wil iemand mijn gegevens invullen, ben hier een beetje dom in.

Debby 39 jaar. 2 jongens (15 en 11), 3e ronde na 2 mk.

Het gaat voor Lies en Janien nu echt opschieten. Spannend en ik hoop voor Lies dat ze zich wat beter gaat voelen.

Mocht ik nu iemand hebben vergeten, sorry, maar er was ook zoveel geschreven maar ik leef met jullie allemaal mee.

Liefs Debby

#4096962 Quote

Loes,
    Het kindje groeit nu per week 300 tot 400 gram.
    Gaat wel hard dus.

Wat vervelend dat de amandelen eruit moeten.
    Had ze er veel last van?

Janien

#4096918 Quote

Edith ik krijg ook heeel veel onrust als alles van slag is,dan moet het weer normaal zijn en dan pas zit ik weer goed in mijn vel. Als ik ook maar een week te laat was had ik al onrust weet ik nog, want ik ben heeel erg van de klok met alles. Als ik een tussenbloeding had, wat ik bijna nooit had, was het al onrust en hing ik al aan de lijn bij de huisarts wat er was.
    Ik heb verzakkingen en na mijn bevalling moest ik naar de fysio en de gyn en steeds weer en daar werd ik al helemaal koekkoek van. Ik heb nu ook steeds allemaal klachten en dat geeft me al onrust. 1 ding kan ik dan zeggen 9 van 10 keer kwam het vanzelf weer goed en dat gaat bij jou ook gebeuren.
    Sterkte
    Lies

#4096893 Quote

jullie hebben gelijk hoor, wat betreft mijn lijf rust gunnen.
    Zit lekker aan de wijn met brie.
    Al jaloers???? 😉
    Maar juist al die lichamelijke klachten geven zoveel onrust.
    Ik ben niet eens zo heel erg gefocust op zw worden.
    ik wil weer gewoon mezelf zijn.
    Dat vage gedoe met beetje ongi en dan weer niet, buikpijn etc…
    Ik ben anders nooit ziek of zo. En nu al veel teveel ziekenhuis gezien de laatste paar maanden.
    Ik vond zwanger worden altijd zo lekker iets met z’n tweetjes.
    Nu heb ik het gevoel dat alles en iedereen zich er mee moet bemoeien.

Lies: een cyclus overslaan vind ik geen punt, maar eigenlijk heb ik ook geen idee van cyclus….

#4097329 Quote

Joehoe, daar ben ik ook weer eens! Blijft toch weinig tijd over met twee kindjes om te forummen! Maar ik ga weer mijn best doen! Moest wel goed zoeken om jullie weer te vinden….

Ik zal me ff opnieuw voorstellen. Ik kom uit het zuiden des lands en heb een prachtige zoon van bijna 3 en een mooie dochter van een half jaar!
    En nu gaan wij voor de derde! Van de oudste in ronde 2 zwanger, van de jongste in ronde 11.
    Nu is mijn cyclus van slag. twee cycli gehad. eentje 35 dagen en eentje 41 dagen!
    Voorheen was mijn cyclus altijd netjes 28-30 dagen.
    Ik gefe wel nog BV aan de jongste. Maar ook na de bevalling van de oudste kwam mijn cyclus regelmatig terug na 3 mnd ondanks BV.

We zien het wel ! Dit is ronde 1, dag 30! We zien het wel!

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4097346 Quote

Hallo,
    Voor mij is het ook al weer lang geleden dat ik meedeed. Ik heb nog nauwelijks berichten gelezen.
    Ik dacht wel mezelf weer in het rijtje te zetten.

Zwanger:
    Janien -36jr -2(kids) 8jr- uitgerekend 8 okt
    Lies – 39jr – dochter (8), zoon (3) uitgerekend 25 okt
    Tamar – 33 jr – dochters (bijna 3 en 1,5 jaar), uitgerekend 15 dec (ook meisje)
    Loes -30.jr – 2 zoons 3 en 5 – uitgerekend 5april
    Greet – …jr – …. – uitgerekend 15 jan
    Estelle- …jr
    Astrid – 24jr – zoontje (5), dochter (2.5) – uitgerekend 28 maart
    Suus – 35 jr – dochter (5), Zoon (3)- uitgerekend 26 feb
    Chris – 36jr – dochter (8), zoon (6) – uitgerekend 2 mei

Wachtbankje:
    Edith – 38 jr – 2 dochters (4 en 6) – NOD 2 okt- ronde 3 na 2 mk
    Jolanda- …jr – …. – nog ff bijkomen van OK!
    Debby- 39jr – 2 zoons (15 en 11) – ronde 3 na 2mk

Groet,
    Tamar

#4097385 Quote

Hoi Edith, wat vervelend dat je lijf nog niet in zijn normale doen is. Ben je ook moe? Een vriendin van me heeft ook meerdere mk gehad en had op een gegeven moment ook echt haar buik vol van het zwanger worden, zijn en weer niet-meer en alle klachten erbij. ZIj heeft toen inderdaad een pauze ingelast en heeft nu 2 kids en de derde op komst.

Debby, jammer dat je nog niet zwanger bent, maar wie weet heb je nu zaad met zeebeentjes die goed kunnen zwemmen, haha. We tellen af.

Chris: het lukt nog steeds, he, je geduld bewaren voor die echo. Knap hoor. Verstand en gevoel werken niet altijd samen,he. Hoever was je nu ook al weer?

Ik vind mijn jongetje kwa opvoeden makkelijker dan mijn meiske, maar dat komt ook doordat ik zelf uit een jongensgezin kom en doordat mijn zoontje kwa karakter erg op me lijkt. Ik begrijp hem beter dan mijn dochter, die veel meer op mijn man lijkt en een meisjes-meisje is, terwijl ik dat totaal niet was. En nog niet ben.
    Dat drukke is trouwens wel waar, met jongetjes, maar eerlijk gezegd vind ik dat niet erg, als je maar vaak naar buiten kunt.

Van de week was ik wezen vliegeren met beide met harde vlagerige wind. Mijn zoon genoot en bleef rennen met dat vliegertje, wind lekker door ons inmiddels vormeloze haar, maar mijn docher stond echt een beetje beteuterd achter mijn benen te zeuren wanneer we weer naar binnen gingen. Tja, dan baal ik van dat meisjes-gedrag. Maar mijn dochter is weer gek op stoeien (heeft ze van mij) en daar houdt mijn zoontje weer veel minder van. En dat is weer niet echt meisjesgedragd, maar karakter.

Ik ben dus ook vooral benieuwd naar dit kindje op wie het lijkt, en welk karakter het heeft. En jongen of meisje? Het maakt me eigenlijk niet uit. Jullie horen in januari wel wat het is!

Goed weekend alvast weer.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct