Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1317488 Derde Kindje Deel 3 - pagina 35

• Auteur

Joehoe, daar ben ik ook weer eens! Blijft toch weinig tijd over met twee kindjes om te forummen! Maar ik ga weer mijn best doen! Moest wel goed zoeken om jullie weer te vinden….

Ik zal me ff opnieuw voorstellen. Ik kom uit het zuiden des lands en heb een prachtige zoon van bijna 3 en een mooie dochter van een half jaar!
    En nu gaan wij voor de derde! Van de oudste in ronde 2 zwanger, van de jongste in ronde 11.
    Nu is mijn cyclus van slag. twee cycli gehad. eentje 35 dagen en eentje 41 dagen!
    Voorheen was mijn cyclus altijd netjes 28-30 dagen.
    Ik gefe wel nog BV aan de jongste. Maar ook na de bevalling van de oudste kwam mijn cyclus regelmatig terug na 3 mnd ondanks BV.

We zien het wel ! Dit is ronde 1, dag 30! We zien het wel!

#4097319 Quote

Hoi meiden, daar ben ik ook weer eens.
    Had laatst een heel stuk getypt, maar helaas deed het forum weer eens heel vreemd. Was het weer voor niks!

Debby; welkom terug! Wat een gezoek steeds he! En we schuiven binnen een week minstens 1 blz op.
    Jammer dat jij niet zwanger terug bent gekomen, maar ik heb er vertrouwen in dat het nog een keer gaat lukken!!
    Wie weet, uist als je het niet verwacht!

Chris; echte voorkeur heb ik niet en momenteel zijn beide kinderen lekker vervelend bezig. Dus het ene moment is mijn dochter lief en zoon vervelend en denk ik doe mij nog maar een meid. het andere moment is het andersom en denk ik doe mij nog maar een jongen.
    Kan op dit moment niet zeggen wat ik het makkelijkst vind qua opvoeden 😉
    Hopelijk is het maar weer een fase. Ze merken natuurlijk ook wel dat ik erg moe ben en niet veel van ze kan hebben nu. Dan lijkt het net of ze het er om doen.
    Aan de andere kant zijn er veel meer meiden dingen in de roulatie in mijn familie, dan jongens dingen. Dus het zou misschien wel praktisch zijn als het een meid is.
    We zullen het volgende week vrijdag weten.
    We hebben een kadobon gekregen voor een pretecho. Dus hebben volgende week een pretecho met geslachtsbepaling. Wordt wel erg nieuwschierig hoor!
    Nog steeds geen afspraak gemaakt voor een echo?

Edith; ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt hoor! Ik vrees dat ik dat ook zou doen.
    En het kan zeker geen kwaad om het daar met de gyn over te hebben. Hopelijk kan die jou geruststellen, zonder dat er teveel onderzoeken gedaan moeten worden.

Lies; je eerste echo komt er aan! Spannend weer he! Dat niet kunnen wachten kan ik me nog zo voor de geest halen! Wat duren die dagen dat je moet wachten toch lang!

Groetjes Suus

#4097572 Quote

Mijn verlof is begonnen, eindelijk! Nog 6 weken en ik hoop dus wat korter dan is de baby er!

Welkom terug Debby, Tamar, Madelief!

Leuk om te lezen Swiepie van jouw dochter, ik heb er namelijk wel zo eentje die maar doorgaat heel sportief is geen jurken aan wil enz terwijl ik dat zo leuk vind en zo graag een meisjes meisje wilde. Maar dat is ze gewoon niet! Wel is ze heel stoer meisje met laarzen en een spijkerbroek en lang haar dat wel maar niet met jurken en rose. Nee het moet paars en rood zijn. Toch ben ik zelf ook zo als zij is ik ben ook geen type van veel make up, jurken enz maar ook van een spijkerbroek met laarzen. Mijn zoon daarentegen is heeeeel netjes ruimt alles op wil graag ramen wassen het is een beetje een meisje jongen!

Ben benieuwd naar deze! Nou ik ga naar de hockey van mijn dochter want de wedstrijd gaat zo beginnen.

Groet
    Lies

marjan1980
    Bijdrager
    #4097981 Quote

hoi meiden,
    er zijn er heel wat die zwanger zijn.
    ik was dit onderwerp kwijt geraakt.
    wij zitten nu in ronde 3. nu voor het eerst ook weer de eisprong.veel pijn maar ook door die ovulatie testen.26 sep de nod dag.
    ik heb een dochter van 5 en zoontje van 3.

heb een vraagje wanneer hebben jullie het verteld aan de kinderen???

gr marjan

marjan1980
    Bijdrager
    #4098098 Quote

hoi tamar,
    ja ik had gisteren met me man erover.
    hoe hij erover dacht.hij had zo iets van nou we zeggen het pas als het zichtbaar wordt bij je.
    maar ze begrijpt best veel.stel dat het nu raak is dan ben ik op de verjaardag van me man uitgerekend.
    ik dacht misschien is wel leuk om haar mee te nemen naar de 1ste echo,maar ja de kans bestaat ook dat je slecht nieuws krijgt.
    ik zei eerst tegen me man die mvm plassen doe ik niet,maar ik heb al leuks bedacht om dat uit te leggen,want ik heb een dochter die zo bijdehand is.
    waarom krijgen wij geen baby,haar juf is zwanger.
    hoe komen de kindje in je buik en hoe komen ze eruit mamma.hahaha leuk!!! hoorde dat daar leuke boekjes voor zijn in de bieb.dus als ze er weer over begint als ik zwanger ben dan ga ik eens neuzen in de bieb.
    gr marjan

#4098115 Quote

Edith, ik berijp je erg goed. Wil aan de ene kant ook niet bewust met het zwanger worden bezig zijn maar toch hou ik er rekening mee. Had afgelopen weekend 2 verjaardagen en een bruiloft ( mijn jongste is vandaag jarig ) en dan wil ik toch eigenlijk geen alcohol drinken want stel dat het toch raak is. Heb toch 1,5 glaasje wijn op. Ook het geplande klussen breekt wel eens op. Het gewone ongeplande maar liefdevolle vrijen mis je dan toch erg. Hoop dat ik nu snel zwanger ben en blijf zodat ik na het krijgen van een kindje weer “normaal” kan leven zonder overal rekening mee te houden. Wil dolgraag een kindje maar na 3 jaar wil je ook wel eens beloond worden en de draad van het leven weer oppakken. Gewoon een drankje of hapje op zijn tijd zonder dat je hoeft te denken van “als ik nu zwanger ben dan mag ik dit eigenlijk niet”. We gaan gewoon gezellig samen wachten op het bankje en voor ons komt het ook vast goed. Met al die zwangere om ons heen is het geluk ook vast voor ons weggelegd.

Chris: ja, ik had je berichtjes gelezen hoor. Bedankt daarvoor anders had ik jullie nooit teruggevonden. Ook ik begrijp je onzekerheid en spanningen. Denk dat ik hetzelfde reageer als ik ook weer zwanger mocht raken. Zit denk ik heel de dag op de wc of ik niets zie en maak mezelf helemaal gek. Goed van je dat je nog niet hebt gebeld voor de echo maar ik heb er een goed gevoel over hoor. Komt allemaal goed.

Marjan, Tamar welkom terug. Gezellig dat jullie ook weer mee komen praten.

Ik voel me gewoon. Geen raar gevoel in buik of tekenen van beginnend zwangerschap of wat dan ook. Kan dus gewoon alle kanten op. Moet ook nog ruim een week wachten op mijn NOD ( volgende week woensdag) dus ik zal nog ff geduld moeten hebben.

Even een reactie op jongen of meisje. Ik heb natuurlijk 2 zoons en ik vind het geweldig. Aan de ene kant zijn ze erg stoer maar ze kunnen ook nog gewoon lekker met mijn kroelen ( zelfs de oudste). Ik ervaar dat jongens liever zijn dan meiden maar ik zou wel erg graag een meisje willen hoor. Lijkt me ook erg geweldig.

Gr. Debby

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4098131 Quote

hoi ,

nou volgens mij id de conclusie tussen jongen/ meisje gewoon dat het niet uit maakt het geslacht maar vooral het karakter ik heb 2 jongens en de oudste was/is soms erg heftig en de tweede is veel makkelijker ook wel eens boos maar dan op een normale manier maar mijn oudste kan erg woedend worden en maakt hem het zichzelf soms erg moeilijk

ookal heb ik 2 jongens ik heb niet echt een voorkeur ,een meisje zou natuurlijk erg leuk zijn maar ik zie mezelf meer als een jongens moeder en natuurlijk altijd is de gezongheid het belangrijkste!

nog 4 dagen en dan heb ik mijn eerste echo!!!

#4098178 Quote

Heey ik ga mee ook even voorstellen.
    Ik ben almama. Ik zat toendertijd ook op het jongezinnen forum.
    Ik vind het forum hier nog niet echt makkelijk, maar zoals ik heb gelezen gaan ze dat ooit veranderen. ALs dat maar sneller gaat als bij de jg. hahaha

Maar goed. Ik ben mama van Elske van bijna 3 en Thijs van bijna 2 en in oktober gaat hier de spiraal er weer uit en dan gaan we (eindelijk) voor nummer 3.
    Ons huis staat nu te koop en we hopen voor de zwangerschap of bevalling toch een ander huis te hebben. En zo niet, ja dan zien we wel. Dit huis staat nu een jaar te koop, dus hopelijk duurt het zo lang niet meer.

Wij moeten hier dus nog ff tott na 20 oktober wachten maar ik heb er al heel veel zin in.

Groetjes Almama

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct