Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1317534 Vervolg Menstruatie Wanneer Kom Je Nou

• Auteur

Hoi dames,
    Ik kan ons topic nergens meer terugvinden, dus dan maar een nieuwe starten…

#4073532 Quote

Vandaag ben ik 12 dagen over tijd, 3 zwangerschapstesten gedaan maar helaas geen positieve uitslag, snap er niks van waarom benik dan zo laat ongesteld, zijn er meiden die dit hebben meegemaakt?

#4073553 Quote

Hallo Irene,

Hoe is het ermee?
    Ik moest wel even zoeken op het nieuwe forum, ben nog niet gewend hoor.
    Is dit bericht wat hier staat van jou??
    12 dagen overtijd, ga je er weer voor?
    Met mij gaat het wel. Toevallig vanacht wat helder rood bloedverlies gehad. Misschien een voorteken.
    Ik hoop dat de miskraam alsnog vanzelf komt.
    We wachten het rustig af, morgen lekker een dagje vrij.
    Fijn weekend alvast!!
    Liefs van Patries.

#4073556 Quote

Ha ha, nee hoor, niet van mij!!! Wij zijn nog totaal niet bezig met nummer 2, voorlopig nog genieten van alleen Coentje.
    Het zou wel mooi zijn als je miskraam toch alsnog vanzelf komt. Lijkt me prettiger dan een curretage. Wanneer moest je ook alweer?
    Geniet van je vrije dag morgen!
    Groetjes, Irene

#4073562 Quote

.

#4073590 Quote

Dag allemaal,

Kon een tijdje niet op het forum..vond het heel vervelend omdat ik graag wilde weten hoe het met Patje ging… Heb net gelezen dat de miskraam nog niet is gekomen…hopelijk komt het vanzelf…
    Patje: Hoe is het met je???(geestelijk en lichamelijk)

Morgen naar ziekenhuis voor HSG…heb het te druk om erover na te denken dus laat ik het maar over me heen komen..
    Jullie horen het wel…
    Groetjes, Jana

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4073666 Quote

Succes morgen Jana!!!
    Groetjes, Irene

Sparkle
    Bijdrager
    #4073699 Quote

Hey,
    Ben ook al lang overtijd (9 dagen) en twee negatieve zwangerschaptesten….Voelde me eerst heel erg zwanger, gespannen borsten en opgeblazen buik, maar nu voel ik me eigenlijk ‘normaal’ en heb ook niet echt t idee dat ik zwanger ben. Ben er ook niet heel gestresst mee bezig.
    Normaal ben ik altijd heel erg regelmatig, dus snap dit niet erg…Ben wel bang dat er nu ineens wat mis met me is, terwijl ik al heel mn leven netjes op tijd mn ongesteldheid heb gekregen….
    Maar ik lees veel dat het kan komen door stress, terwijl dat mij vaak heel geen invloed heeft. (nooit eerder zo geweest.) Nu heb ik wel n auto ongeluk ghad aan het begin van de maand en heeft mn man een operatie gehad, wat natuurlijk invloed zou kunnen hebben.
    Van mij mogen die RD’s wel komen….:-)

#4073979 Quote

Irene: Bedankt voor jer berichtje! Nou, vandaag dus HSG gehad… Alleen het plaatsen van het klemmetje op de baarmoedermond vond ik niet prettig en het hele onderzoek is me heel erg meegevallen,,,Morgen nog voor een restfoto en dan maandag gyn bellen voor uitslag..ben benieuwd. Ze zeiden wel dat mijn baarmoeder behoorlijk aan de linkerkant lag. Ik hoop niet dat het hierdoor niet zou kunnen lukken. Jullie horen het wel weer hoor!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct