Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1317537 Zwanger

• Auteur

Hoi Meiden,

IK heb net een uur geleden een test gedaan en ik ben zwanger!!!!!! ik kan het haast niet geloven na in rode 2! Bij Nynke was ik ook heel snel zwanger direct na 1x maar oh ik ben nog helemaal zenuwachtig!!
    Ik heb even gekeken en ben dan 6 maart uigerekend 4 dagen voor Nynke dr verjaardag hahaha wat een timing he!!!
    Willen jullie dit op hyves nog even stilhouden het is tot de 12 weken nog even ons geheimpje.

Liefs Zonnetje

#4072902 Quote

Dank je Karin!! ben superblij ik zie alleen dat het er nu 3x opstaat hahaha het lukte namelijk niet

reisa
    Bijdrager
    #4072904 Quote

Gefeliciteerd!!!

#4072905 Quote

Hoi zonnetje, van harte gefeliciteerd, hahah heel herkenbaar, ik ben ook net zwanger en ongeveer een week na Daantjes 2e verjaardag uitgerekend! Geniet van je zwangerschap
    Groetjes Femke

#4072907 Quote

hoi hoi

gefeliciteerd met je zwangerschap echt super en dalijk op nynke der verjaardag hahahah geniet ervan
    ik ben alweer bijna klaar over 3weekjes haha

xxx

reisa
    Bijdrager
    #4072910 Quote

Gefeliciteerd!!!

reisa
    Bijdrager
    #4072915 Quote

Haha, twee keer, het gaat nog niet echt vlekkeloos.

#4072981 Quote

Hey!
    Wat leuk zeg! Gefeliciteerd ! ! ! Kun je lekker gaan zenuwen over de datum, hahahah! Ik ben deze keer 20-08 uitgerekend en de oudste is jarig op 11-08. Zit dus maar 9 dagen tussen ook, en dan met een geplande KS straks zitten ze ws heel dicht bij elkaar!
    Geniet ervan!

#4073080 Quote

Gefeliciteerd!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct