Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1317593 4 Maanden Nog Niet Doorslapen - pagina 2

• Auteur

onze dochter hebben we al heel vroeg in een slaapzak moeten doen omdat ze zo bewegelijk is. Vorige week heb ik 1x geprobeerd zonder ivm het mooie weer nou mevrouw lag na 5 minuten te krijsen waarvan ik schrok. Ze lag overdwars met haar handen en voetjes tegen het hekje aan van haar bedje waar ze zelf waarschijnlijk van schrok.

Ze heeft een rompertje aan in haar slaapzak en voor de rest niets en het raam staat op een kiertje (met een muskietennet om haar bed heen)

Ze is bijna 3 maanden en begint nu eindelijk door te slapen, ik ga dan ook naar bed zodra zij naar bed gaat.

#4073212 Quote

ze is trouwens pas 9 1/2 week dus ik mag eigenlijk noghelemaal niet klagen.

#4073210 Quote

trouwens bij ons wilde ze ook niet echt een fles om 23.00 maar we hebben een dag of 4 echt doorgezet en nu drinkt ze hem wel leeg maar dan komt ze nog wel tegen 4 uur. ik hoop dat dat tijdstip steeds wat later gaat worden en dat ze het dan rekt tot 6.30 ofzo.

#4073205 Quote

ik zou haar een slaapzakje aan doen dan kan ze zich niet meer draaien.
    Onze kleine meid lag ook in 1 keer horizontaal inbed en helemaal bovenin!! dat gebeurde 3 nachten daarna heb ik haar een slaapzakje aan gedaan en ze ligt nu al een week netjes gewoon onderin.
    Ik weet het is hardstikke mooi weer maar dan doe je ze alleen met luier (en dunne romper) in het slaapzakje.

#4073121 Quote

ik snap wat je zegt dirksmamma ik geloof ook niet dat die rijstebloem ook echt werkt… en giedel ze komt dus om 20.00 210cc/ 12.00 210 cc/16.00 210 cc/20.00 210 cc +3 el rijstebloem daarna 3 uur hoewel het vannacht 5 uur was.! wat ik mij daarbij ook afvraag is dat ze misschiern wakker wordt doordat ze 90 gedraaid in haar wieg ligt. weet iemand of ik haar met 4 maanden nog kan/mag inbakeren?

#4073840 Quote

NOOIT slaapzak tussen matras stoppen of op een andere manier vastmaken. Je kind kan dan door verwurging om het leven komen! Levensgevaarlijk!

Lees ook: Voedingsschema baby: het eerste jaar
    #4073850 Quote

Ook onze dochter lag al heel vroeg in een slaapzak en sliep daarna veel rustiger. De slaapzak heb ik altijd aan het voeteinde om gevouwen, zodat deze minder snel los was. Rijstebloem hielp overigens hier wel, maar goed, ieders zijn eigen ervaring.

#4073932 Quote

Hier ook een meisje dat pas met 9 maanden doorsliep. Tot die tijd nog iedere nacht 1 fles (van 120 ml maar). Pas met 9 maanden ging ze doorslapen (gelukkig want ik was zo moe). Wat hier hielp was meer brood eten (maar dat ging ze pas met 7 maanden eten).

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct