Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1317745 Wat Een Gedoe

• Auteur

Ik was toch weer even een gedoe met het forum. Krijg je zo’n leuke mail dat de forum 2 dagen buiten werking is…. 3de dag doet hij het nog steeds niet. En na een mail gestuurt te hebben krijg je een berichtje dat je voortaan op een andere site moet zijn.
    Het ziet er echt anders uit dan de vorige. Is even wennen. Hopelijk vindt iedereen zijn weg naar deze site/forum. hadden net leuke contacten opgebouwd.

#4075370 Quote

Ben het helemaal met jullie eens…

#4073872 Quote

En dat zoeken werkt al helemaal voor geen meter. Je kan oude topics amper terug vinden of je moet bladeren tot je een ons weegt.
    Heel jammer!
    Idd enige voordeel is dat je de reacties van de anderen kan blijven lezen.
    Schema maken lukt ook al niet.
    Nee, het is er (nog) niet op vooruit gegaan he!

Groetjes Suus

#4073713 Quote

Ben blij dat ik dus niet de enige ben die de nieuwe forum niet helemaal geweldig vind.
    1 geluk : ik hoef niet zo lang meer (37 weken) en daarna zal ik wel bijna geen tijd meer hebben.
    Voor iedereen die wel nog even van zich af wil kletsen en advies vragen : veel succes met het wennen

Groetjes Jeanine

#4073819 Quote

Ook ik vind het heel lastig dat niet de topics naar boven schuiven als er op gereageerd is.. En dat je geen leuke banner of foto kan plaatsen maar dat komt hopelijk nog wel. Het is heel erg wennen!!

#4073190 Quote

Oh zie je, nu staat ie er weer 2x! Grrrrrrrr!!!!!!!

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4073338 Quote

ik vind deze idd ook niet heel overzichtelijk maja mss een kwestie van wenne:D

#4073508 Quote

ik hoop dat het wennen is, want ook ik voel me niet fijn hier.

#4073633 Quote

Ik moet zeggen, ik ben nu vijf minuten online en ik mis de overzichtelijkheid!
    Beetje jammer dat iedere reactie apart vermeld wordt, ipv dat het onderwerp naar boven schuift als er gereageerd is!
    Dat je de reacties van anderen blijft zien is wel een vooruitgang!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct