Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1317754 Update Van Hier Nieuwe Naam Ook Was Mv_mick

• Auteur

Dag allemaal…

Ook ik heb me hier weer is aangemeld..

Even een update van hier…
    Hier gaat alles goed..
    natuurlijk heb ik de ups en downs maar dat hoort erbij en dat laat ik dan ook toe.
    Ik geniet van het weer nu en dat helpt ook goed..
    Ik heb veel nog gelezen over hoe en van het hlhs wat Robin had en dan voelt het echt dat we de juiste keuzen hebben gemaakt.. hoe gek dat misschien naar andere klinkt..
    Misschien voelde ik het ook wel aankomen dat er iets niet goed zat..
    Gelukkig is Mick volop aan het groter worden en geeft dat veel afleiding.. ik heb van de week de brief voor de peuterspeelzaal gehad en dan moet ik wel weer even slikken! omdat hij zo groot word en omdat als hij er heen ging ik een klein mannetje had thuis die er nu niet meer is..

Ik wil iedereen bedanken voor de super lieve reacties en mails kaarten smsjes etc die ik van jullie heb gehad,dat voelt zo goed!!
    En dat doet me ook heel erg veel.. zo lief dat er mensen zijn die zo met je meeleven terwijl je ze eigelijk niet kent.
    Een echte mamaclub!
    Lieve mama’s super bedankt…

Liefs Chan

#4073415 Quote

Lieve Chantal,

Fijn om te horen dat het naar omstandigheden goed met je gaat!
    Het is naar mijn idee niet meer dan normaal dat wij allemaal met je meeleven hoor (al heb ik destijds zelf hetzelfde meegemaakt en hadden wij ook andere ervaringen helaas…. wij leerden onze vrienden kennen hoor).
    En die ups en downs…..laat het idd maar gewoon komen, het hoort erbij!

Mick is nog vrij jong, maar heeft ie er iets van meegekregen? Spannend dat ie binnenkort naar de psz gaat!
    Ons prulleke, ilona, gaat na de zomervakantie! Gelukkig samen met haar grote broer!

x miranda

#4073426 Quote

Hoi Chan,

Fijn om te lezen dat het enigzins beter met je gaat. Het is niet nix wat jullie mee moeten maken! Maar ik vind het echt superknap van je dat het een beetje beter gaat. Ik weet niet of ik dat zou kunnen…
    En de kids worden idd snel groot.. Ken me goed voorstellen dat je dat dan echt beseft als Mick naar de PSZ gaat.

Heel veel sterkte nog!

Knuffel Deb.

#4073618 Quote

Lieve Chan,
    Fijn dat je wel lekker kunt genieten van Mick. Tis natuurlijk ook een superlekker ventje!
    En wat spannend voor Mick! Zit hij al wel op een creche of is hij altijd thuis?

liefs Maris

#4073716 Quote

@miranda.. wat erg dat je op deze manier je vrienden leert kennen he! ik heb echt van mensen wat gehoord dat wat ik echt niet verwachten dat doet je zoveel goeds!.. maar wel heel vervelend als je merkt dat je denkt dat mensen je vrienden zijn en je nu hard laten vallen..gelukkig zijn er ook mensen die je wel willen en kunnen helpen..
    nu moet ik zeggen dat hier iedereen wel klaar staat maar ik het zelf wil doen,ik schrijf veel van me af maar praat er niet veel over bij andere… misschien over een tijdje wel..

@mariska, mick is hele de dag bij mijn thuis.. hij speelt wel met andere kindjes en als we hem geukkig ergens achter laten(komt bijna nooit voor hoor maar toen we naar het ziekenhuis moesten moest het wel) dan kijkt hij helemaal niet op of om!! als we terug komen kijkt hij echt zo van oh daar zijn ze weer hallo en gaat weer lekker verder spelen.. hoop dat dat ook zo gaat als ik hem naar de ps moet brengen,dat is voor mij wel een stuk makkelijker..

Ik ga snel hier in huis aan de gang en dan straks even bobbons brengen bij de meiden van de verloskundige.. heb 3 dozen gekocht en er een briefje bij gedaan ze zijn zo lief voor ons geweest,wat een schatten van meiden zijn het…
    en dan vanmiddag lekker de zon in..

liefs chan

#4074026 Quote

Hoi Chantal

Goed te lezen dat het naar omstandigheden, goed met je gaat.
    Vind dat jullie een erg dappere keuze hebben gemaakt en voor Robin hebben gekozen.
    hij zal altijd een engeltje boven jullie blijven en over jullie waken.

veel sterkte !!!

Dus Mick mag ook al bijna naar de psz,
    Wat worden de kleintjes toch groot he……weer een nieuwe fase.

Geniet van je mannetje.

Lfs Naomi

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct