@miranda.. wat erg dat je op deze manier je vrienden leert kennen he! ik heb echt van mensen wat gehoord dat wat ik echt niet verwachten dat doet je zoveel goeds!.. maar wel heel vervelend als je merkt dat je denkt dat mensen je vrienden zijn en je nu hard laten vallen..gelukkig zijn er ook mensen die je wel willen en kunnen helpen..
nu moet ik zeggen dat hier iedereen wel klaar staat maar ik het zelf wil doen,ik schrijf veel van me af maar praat er niet veel over bij andere… misschien over een tijdje wel..
@mariska, mick is hele de dag bij mijn thuis.. hij speelt wel met andere kindjes en als we hem geukkig ergens achter laten(komt bijna nooit voor hoor maar toen we naar het ziekenhuis moesten moest het wel) dan kijkt hij helemaal niet op of om!! als we terug komen kijkt hij echt zo van oh daar zijn ze weer hallo en gaat weer lekker verder spelen.. hoop dat dat ook zo gaat als ik hem naar de ps moet brengen,dat is voor mij wel een stuk makkelijker..
Ik ga snel hier in huis aan de gang en dan straks even bobbons brengen bij de meiden van de verloskundige.. heb 3 dozen gekocht en er een briefje bij gedaan ze zijn zo lief voor ons geweest,wat een schatten van meiden zijn het…
en dan vanmiddag lekker de zon in..
liefs chan