Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1317772 4 Maanden Nu Nog Inbakeren

• Auteur

onze dochter van 4 maanden wil nog niet doorslapen s’nachts als ze wakker wordt ligt ze 90 gedraaid in haar wieg kan ik nu nog beginnen met inbakeren wie heeft daar ervaring mee?

#4073317 Quote

ik zou het niet doen, mijn kinderarts vertelde mij dat dit alleen mag op advies van een arts. Ik had het ook in het begin gedaan toen ze nog in de wieg lag maar dit mocht ik dus niet doen.

Ik heb haar toen in haar bedje gelegd want het was drama in het wiegje. Ze slaapt vanaf week 5 nu in haar bedje met een slaapzak en het gaat hartstikke goed ze slaapt nu heel goed door. Meestal van een uur of 22.00 tot 06.00. Misschien is het tijd voor haar om naar haar bedje te gaan ipv de wieg.

#4073319 Quote

ik zou het niet doen, mijn kinderarts vertelde mij dat dit alleen mag op advies van een arts. Ik had het ook in het begin gedaan toen ze nog in de wieg lag maar dit mocht ik dus niet doen.

Ik heb haar toen in haar bedje gelegd want het was drama in het wiegje. Ze slaapt vanaf week 5 nu in haar bedje met een slaapzak en het gaat hartstikke goed ze slaapt nu heel goed door. Meestal van een uur of 22.00 tot 06.00. Misschien is het tijd voor haar om naar haar bedje te gaan ipv de wieg.

#4073323 Quote

pff lekker is dit zeg.. kan niet eens wat verwijderen…

#4073373 Quote

Kun je haar niet gewoon in een slaapzak leggen?
    Ik heb mijn middelste ook ingebakerd gehad en ging tegen de 4 maanden afbouwen. Ze worden dan zo sterk. Daarna altijd in een slaapzak gedaan en het lakentje er dwars overheen ( zodat je deze goed in kan stoppen)
    En inbakeren moet je eerst goedkeuring van de arts van het cb hebben ivm de heupen. Dus niet zomaar doen.

#4073407 Quote

ze ligt al in een slaapzakje en we doen zo strak mogelijk het lakentje erom heen (ook met dit weer) maar binnen een mum van tijd ligt ze weer anders

read more image Lees ook: Sprongetjes: de mentale sprongen van je baby in het eerste jaar
    #4073490 Quote

Ik spreek niet uit eigen ervaring, maar uit eigen ervaring 😉 Vroeger (32 jaar terug) draaide ik vreselijk in mijn bedje, mijn moeder had daar het volgende op gevonden. Ik kreeg gewoon mijn slaapzakje aan … onder het matrasje door legde zij bretels, de klipjes maakte zij aan het slaapzakje vast. Op deze manier kon ik niet meer draaien in mijn bedje. Misschien heb je er iets aan. Succes!

#4073493 Quote

lekkere eerste zin … in mijn vorige stukje 😉

mijn zoontje slaapt vanaf de eerste week in een bakerzak. Hij was ook beweeglijk, maar sloeg zichzelf wakker. Kijk eens op http://www.puckababy.com
    Nu slaapt hij overigens in een gewoon slaapzakje. De bakerzak is langer te gebruiken.

#4073660 Quote

bedankt jace, ik ga gelijk op de site kijken en de bretels tip ga ik ook uitproberen (ff bretels scoren ha ha)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct