Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ci lo & san

• Auteur

Hey Ci-Lo,

Heb al eens vlug op je site gekeken! Wat leuk allemaal 🙂
    Heel tof!
    Dikke proficiat alvast! Het zal zeker bij iedereen in de smaak vallen!
    Leuk dat voor de rest alles goed gaat met jullie!
    Hier alles ook okidokie hoor! Komende maandag ben ik ondertussen 16 weekjes zwanger 🙂
    Ben alleen een beetje moe en soms een beetje het maagzuur maar voor de rest heb ik geen klagen hoor… Het groeit allemaal goed, hihi…

Ga direct nog eens verder kijken naar je site, t’is echt leuk!

Dikke zoen en liefs
    San XxX

#4106455 Quote

o’ja voor het maagzuur nam ik altijd gaviscon met anijssmaak vloeibaar dat helpt echt dat nam ik bij al mijn kids
    groetjes ci lo…

#4106454 Quote

hai san
    wat leuk dat je op mijn site hebt gekeken
    er veranderd nog wel eens wat doordat ik er steeds weer dingen aan toe voeg
    ik ben nu bezig om de naam van het geboren kindje op knuffels en tshirts te zetten dit doe ik samen met mijn buurvrouw
    het is al klaar het moet alleen nog op de site
    en bij sommige hoofdstukken staat alles nog met een paar gaten qwa foto’s en zwarte tekst wat blauw moet worden en op volgorde van prijs ik hoop dat dat ook binnenkort weer allemaal netjes is
    ik had afgelopen zaterdag de officiele opening en had vorige week al mijn eerste klant en afgelopen maandag mijn 2e klant echt super leuk

wat fijn dat alles goed met je gaat
    en die vermoeidheid probeer vaker een middagdutje te doen deed ik ook altijd dat helpt echt
    en nog 4 weken en dan ben je alweer op de helft wat gaat dat snel zeg
    jij wou wel weten wat het is he

met marisa gaat ook alles goed ze is nu 6.5 maand geweest en woog vandaag alweer 9.5 kg
    onze ollie

wanneer heb je de 20 weken echo dan en doe je ook nog een pretecho

nou ik hoor het wel
    heel veel liefs en een zoen ci lo…

#4110345 Quote

Hey Ci-Lo,

Nogmaals proficiat met je nieuwe zaak!
    T’is echt een leuk idee! 🙂

Mijn gyn geeft geen pretecho’s jammer genoeg 🙁
    Krijg er de volgende keer wel terug één, de 12de november! Joepieeeee 🙂

Het probleem is dat ik heel slecht slaap en heel veel wakker wordt! En s’middags kan ik geen dutje doen want werk nog full-time maar als ik thuis kom probeer ik niet teveel meer te doen maar me rustiger te houden…
    Ja zit al bijna aan de helft! Morgen 18 weekjes al! Het gaat inderdaad heel snel en wat wordt je kleine meid al groot hé?!
    De tijd vliegt voorbij! Niet normaal!

Voor het moment heb ik niet zoveel maagzuur meer… alleen die slapeloze nachten maar daar kan ik niks voor innemen… alleen thee drinken maar dat helpt niet echt!

Dikke zoen en liefs
    San XxX

#4110347 Quote

Oh vorige keer wou de gyn alleen een echo geven als we het geslacht wilden weten maar we willen het als verrassing houden dus hebben we maar nee gezegd! Spannend hé? hihi…

#4114550 Quote

hai san
    leuk om wat van je weer te horen
    ja dat zwanger zijn kan soms best wat van je lichaam vragen he

en wat spannend dat je niet wil weten wat het is o ik zou dat echt niet kunnen ik ben daar veels te nieuwsgierig voor hahahahahaha

met m’n zaakje gaat het goed
    voor het begin zal ik maar zeggen
    2 dagen terug kreeg ik via de mail een bericht uit belgie en moest toen ook nog aan jouw denken
    deze mevr wou een babyshower pakket bij me bestellen ze kwam uit loppem ken je dat

ik zat zo te denken jij had toch op mijn site gekeken weet je die nog nou daar staat ook een email adres op daar mag je ook wel heen typen want die check ik wel elk uur en dan kunnen we wel vaker kletsen tenminste als jij dat leuk vind

nou meid doe het rustig aan
    heel veel liefs ci lo…

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4114933 Quote

Hey ci-lo,

Ah ik zal daar dan eens op zoeken 🙂

Nee loppem ken ik nie echt! Zal een andere kant van het land liggen, hihi…

Ben blij dat het goed gaat met je zaak, t’is alvast een goeie start 🙂

Heb deze week een weekje verlof, joepieeeeeeeee
    een beetje rusten!

Hoe ist met de kindjes?

Veel liefs en een dikke zoen
    San XxX

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct