Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

trotse mama wil zwanger worden

• Auteur

Nou ik start ook maar een nieuwe want de oude is onvindbaar.

Liefs Jen

Anoniem
    #4073281 Quote

Hoi!

Ook wij hebben net besloten dat we het in het najaar willen gaan proberen. Dan is Isa anderhalf jaar en dat leek ons wel een mooie tijd om het weer te gaan proberen..Nu maar hopend at het net zo vlot gaat als bij Isa…

Groetjes Mama van Isa

Anoniem
    #4073282 Quote

oeps dubbel… 🙁 Kan iemand de dubbele reactie voor mij weghalen?

#4073339 Quote

Hi, hier ben ik (mamavansophietje) ook weer! Jen, hoe gaat het nu met je? Weet je al wat je doet? Nog even wachten of toch meteen door? Ik weet ook niet wat ik in jouw geval zou doen, er is op zich geen medische reden om te wachten. Misschien is het voor je eigen rust goed om niet bewust ervoor te gaan deze maand maar ook niet echt te wachten. Gewoon aan de klus wanneer je er zin in hebt en niet wanneer het ‘moet’. Zo hebben wij het de eerste maand na de pil ook gedaan.
    Hier zijn de vruchtbare dagen net voorbij, ik ben benieuwd! Ik denk dat mijn NOD rond de 10e ligt dus nog even geduld.

Mama van Isa, welkom hier! Hopelijk gaat het lekker snel bij jullie! Wij zitten nu in ronde 3, waarvan de tweede echt serieuze…

#4073414 Quote

Hoi imkie,

Wij gaan 1 maandje wachten. Dat word toch wel aangeraden en als het dan onverhoopt weer mis gaat dan kan ik in ieder geval gerust zijn dat het niet komt omdat we te snel weer zijn begonnen.
    Dus ik wacht nu mn ongi af, maar mn zwangerschapstest was vannochtend nog super positief dus ben bang dat het weer heeeeeeel lang gaat duren voordat ik ongi word en dat het dus ook wel weer een poos gaat duren tot mn NOD.
    Spannend hoor, hopen voor je dat het raak is deze maand en dan volg ik de maand erna wel weer hoop ik 😉 3 maal is scheepsrecht zullen we maar zeggen!
    de gyn zegt nog steeds dat het domme pech was omdat de miskramen een andere reden hadden.

Mama van isa, welkom hier, ik hoop voor je dat het snel raak is, maar tot die tijd kunnen we hier gezellig kletsen, zoals je uit het stukje hierboven misschien wel begrijpt wachten wij nu 1 menstruatie af voor we gaan beginnen. Heb net 2 miskramen achter de rug.
    Ik heb zelf een zoontje van september 2008, die is nu dus ruim 9 maanden.

Liefs Jen

#4073455 Quote

Hallo hier ben ik weer even(an1974) onder een andere naam, krijg op mijn oude inlog naam geen activatie code. Hier is het nog steeds spannend. Nog steeds geen rd’s maar ook geen positieve test. Ben vandaag een week over tijd en heb inmiddels 2 testen gedaan. Nu was ik bij de zwangerschap van mn dochter ook 10dagen overtijd voor ik positief testte. Maar ik moet wel bekennen dat ik er echt gek van wordt van de onzekerheid. Heb wel 2x bij het afvegen wat slijm gehad met een spoortje bloed, en verder heb ik af en toe wat last van ongi achtige buikpijn. Verder geen zwangerschapskwaaltjes, maar die heb ik ook niet echt gehad bij mn eerste zwangerschap.
    Nou meiden ik hou jullie op de hoogte.
    groetjes an

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4073458 Quote

Hallo meiden,

Wij zijn deze maand ook weer gaan klussen voor inze 2de spruit.
    Ons zoontje is nu 10 maanden. De eerste keer duurde het 9 maanden voordat ik aantelde….
    Hopen dat het nu sneller gaat. Slik nu al ongeveer 2 jaar geen anticonceptie meer dus hopen dat we nu sneller zwanger zullen zijn…..maar ja, dat is natuurlijk nog afwachten.
    Ga uit van een cyclus van 28 dagen, dus dan heb ik op 21 juli mijn nod…..

Groetjes Nurse

#4073460 Quote

Hey An,

Hopelijk is het streepje bloed van de innesteling…
    Spannend zeg!!!
    Wachten duurt dan lang he…..
    Succes ermee.

Groetjes Nurse

#4073470 Quote

hey knutseljuffie

Ik las net op de oude pagina dat je weer een miskraam hebt gehad… wat k..
    Ik hoop voor je dat het snel weer raak is voor je en dat je de zwangerschap dan mag uitdragen…
    ik heb nu een andere naam…ik was ik1978
    dan weet je ff wie ik ben..

liefss

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct