Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1317852 Trotse Mama Wil Zwanger Worden - pagina 16

• Auteur

Gefeliciteerd Imkie!!! Wat heerlijk dat je toch een positieve test in je handen hebt.

Is wel opeens flink vruchtbaar hier,hoop dat dat ook voor Knutseljuf en mij geld en dat we jullie snel kunnen volgen als mei mama’s!!!!

Dan gaat de tijd ineens wel heel erg langzaam he, mamavansimone…ik denk aan je en hoop ook zeker dat je snel aan de beurt bent!

Hier nog geen red devils…..Wel weer wat minder misselijk….dus was misschien toch ook van de vermoeidheid….we wachten af….

liefs
    liefs

#4098645 Quote

Imkie wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd.
    Hier begint de spanning aardig op te lopen hoor. Half 4 is mn afspraak hopelijk loopt het niet al te lang uit.

Groetjes mama van Simone

#4098477 Quote

Joehoe!!!! Ik ben zwanger!!!! Mijn man kwam gisteravond pas om kwart over 9 thuis, dus ik zat al de hele tijd te wachten, en toen ging hij ook nog eens eerst een half uur met zijn zus bellen, maar toen kon ik eindelijk testen. En jawel, een plusje! Nog geen hele dikke streep maar hij stond er duidelijk! Ik he nog 1 test over, dus over een paar dagen kijk ik nog eens of de streep wat dikker is geworden. Het is nog een beetje onwerkelijk…

Mama van Simone, heel veel succes vandaag, het komt vast goed!

Trotsemama, jij ook heel veel succes met wachten. Ik hoop dat het je lukt, ik heb mezelf deze keer een beetje gek zitten maken met te vroeg testen…

Liefs!

#4098464 Quote

Goedemorgen….vandaag is het eindelijk zo ver. Ben echt op van de zenuwen. IK denk steeds het kan toch niet goed zijn, ik voel me te goed om zwanger te zijn. Maar ja ik zal niet de eerste zijn die maar heel weinig klachten heeft.
    Ik hou jullie vanavond op de hoogte wat de gyn vanmiddag heeft gezegd.
    Groetjes

#4098911 Quote

Bedankt voor jullie felicitaties!

@mamavansimone, we gaan gewoon uit van goed nieuws hoor! Fijn dat je iig al een mooi vruchtje hebt gezien!

@trotsemama en knutseljuf, ik hoop ook zo dat jullie meegaan met ons!!!

Grappig detail: de nieuwe baby is al ingeschreven voor het kdv… We gaan binnenkort verhuizen dus Sophie gaat naar een nieuw KDV. Gisteren werd ik gebeld dat ze plaats heeft op drie dagen (we willen eigenlijk 4), dus toen heb ik maar meteen de nieuwe baby aangemeld… (hmm, nieuwe baby klinkt wel raar, we moeten nog maar even een werknaam bedenken!)

#4099463 Quote

Hi trotsemama, klagen mag altijd hoor!! Vervelend dat je je zo naar voelt, zeker als je ook nog eens niet weet of het voor een goed doel is… Ik hoop dat je te vroeg hebt getest, net als ik (tot 4x toe, haha!) en toch zwanger bent.

Ik voel me vandaag een beetje misselijk, niet heel erg maar wel zo steeds aanwezig… Ik sms-te net aan mijn man dat ik misselijk was, krijg ik als antwoord “Cool!!!”. Nou ja zeg…

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4099472 Quote

Nou Imkie ik ken het gevoel hoor misselijk zijn. Nou ja misselijk vind ik ook weer zo’n groot woord, maar het zit allemaal zwaar op mn maag sinds gisteren. Gisteren had ik een veeg slijm (bruinig met bloedspoortjes). Ik gelijk weer in de stress, maar het is bij het ene veegje gebleven, als ik terug denk had ik dit ook steeds na de inwendige echo bij mn eerste zwangerschap. Ben de dagen al aan het aftellen hoor naar de 28e.

Trotse mama, jammer dat je je zo voelt, maar ik vind het weel heel begrijpelijk hoor. Klaag maar lekker hier hoor, indien nodig, en hopelijk kunnen we snel vreugde met je delen.

#4099752 Quote

Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden zeg….de red devils zijn net gearriveerd…..bah….

zal het lijstje maar meteen ffies aanpassen…..
    Ga nu maar uit van een cyclus van 40 dagen…al geeft babybrabbel nog een gemiddelde cyclus van 35 dagen aan….

Knutseljuf(jen) / 26 / 28-09-2009 / ronde 2 na 2 mk/ tweede kindje
    Imkie / 30 / 9-9-2009 / ronde 5 / tweede kindje
    mamavansimone 34/ 28-08-2009 / ronde 7 na mk / tweede kindje ZWANGER!!
    trotsemama / 28 / 27-10-2009/ ronde 13 na mk/ 4de kindje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct