Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1317852 Trotse Mama Wil Zwanger Worden - pagina 17

• Auteur

Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden zeg….de red devils zijn net gearriveerd…..bah….

zal het lijstje maar meteen ffies aanpassen…..
    Ga nu maar uit van een cyclus van 40 dagen…al geeft babybrabbel nog een gemiddelde cyclus van 35 dagen aan….

Knutseljuf(jen) / 26 / 28-09-2009 / ronde 2 na 2 mk/ tweede kindje
    Imkie / 30 / 9-9-2009 / ronde 5 / tweede kindje
    mamavansimone 34/ 28-08-2009 / ronde 7 na mk / tweede kindje ZWANGER!!
    trotsemama / 28 / 27-10-2009/ ronde 13 na mk/ 4de kindje

#4101428 Quote

Hoi Imkie, ik voel me op zich best wel aardig. Ben erg moe, lig lekker vroeg in mn bed en ik ben wat kouwelijk. Geestelijk maak ik me nog best wel druk hoor, zie erg tegen de echo van maandag op, al is het volgens mn man nergens voor nodig. Hij zzegt dan zo kalm, er zijn toch geen signalen dat het niet goed gaat. Daar moet ik hem ook wel weer gelijk in geven.
    Maandag is dus een hele spannende dag. Zit de hele dag in het zh omdat mn dochter aan haar keel- en neusamandelen wordt geopereerd, en ik heb om 11.45 een afspr bij de gyn. Mn moeder gaat dan even bij mn dochter zitten zodat mn man met mij mee kan.
    Gelukkig heb jij ook niet zo heel veel klachten.

nu maar duimen voor jen en trotse mama. Wel een klein topic dit met nog maar 4 mensen

#4101189 Quote

Hi dames, hoe gaat het met jullie? Ik ben moe en voel me af en toe een beetje weeig, maar over het algemeen voel ik me prima. Vrijdag over 2 weken krijg ik al een echo, ik ben dan 8 weken. Spannend…

An, hoe voel jij je?

Jen en trotsemama, ik hoop zo dat jullie ook snel zwanger zijn!! Jen, ben je nog misselijk?

Knutseljuf(jen) / 26 / 28-09-2009 / ronde 2 na 2 mk/ tweede kindje
    Imkie / 30 / 9-9-2009 / ronde 5 / tweede kindje ZWANGER!!! (UD 22-5-2010)
    mamavansimone 34/ 28-08-2009 / ronde 7 na mk / tweede kindje ZWANGER!!
    trotsemama / 28 / 27-10-2009/ ronde 13 na mk/ 4de kindje

#4103465 Quote

Hi An, heel veel succes vandaag! Je leest dit wsl pas als je al weer terug thuis bent. Laat je even weten hoe het gegaan is? Zowel met je dochter als met je echo natuurlijk!

Jen, trotsemama, zijn jullie er ook nog? Ik hoop dat het goed met jullie gaat.

Ik ben ondertussen behoorlijk misselijk, de hele dag door… Ik hoef gelukkig nog niet over te geven, hopelijk blijft dat zo.

Liefs!

#4103621 Quote

Hallo,
    Nou ik ben vandaag bij de gyn geweest en er was een echo met een kloppend hartje. Ben een week minder ver maar dat maakt niet uit. Ben nu 7weken en 3dagen(14mei uitgerekend). OVer 2weken krijg ik weer een echo om de zwangerschaptermijn vast te stellen, en dan hoef ik pas met 16 weken naar de verloskundige in het ziekenhuis.
    Verder was het een hele spannende dag, eerst mijn dochter geopereerd vanmorgen, het is gelukkig allemaal goed gegaan maar oh wat was ze zielug. Het doet zo;n pijn lag ze maar de hele tijd. We zijn nu lekker thuis en ze drinkt redelijk en ze likt af en toe aan een ijsje.
    groetjes

#4103885 Quote

Jen, wat spannend!!! Ik duim zo hard voor je…

An, fijn dat het goed is gegaan gisteren, zowel de echo als de operatie van je dochter. Ik kan me voorstellen dat ze erg zielig was, verwen haar maar lekker!

Ik voel me echt beroerd, heb me vandaag ziekgemeld want ik sta te trillen op mijn benen. Niks aan zo, maar het is voor een goed doel denk ik maar…

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4104110 Quote

Jen hopelijk test je ook positief deze week, zal wel leuk zijn als we allemaal tegelijk zwanger zijn.

Imkie wat jammer dat je je zo beroerd voel. Had je daar ook last van tijdens je 1e zwangerschap? Ik ben eigenlijk alleen maar heel moe en heb weinig eetlust. Ben nu 2 kilo afgevallen, nou kan dat geen kwaad hoor, hoop dat ik deze zwangerschap niet al te veel ga aankomen.

Groetjes

#4104229 Quote

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik ben ZWANGER!!!!! wel meteen een beetje stress, want ik had een mini drupje bloed, en met mijn voorgeschiedenis raak je dan meteen gestresst.
    Maar bloedverlies was met 1 druppel ook over! Dus als alles goed gaat word ik ook in mei weer mama!!!

Liefs Jen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct