Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1317852 Trotse Mama Wil Zwanger Worden - pagina 18

• Auteur

Jen, wat spannend!!! Ik duim zo hard voor je…

An, fijn dat het goed is gegaan gisteren, zowel de echo als de operatie van je dochter. Ik kan me voorstellen dat ze erg zielig was, verwen haar maar lekker!

Ik voel me echt beroerd, heb me vandaag ziekgemeld want ik sta te trillen op mijn benen. Niks aan zo, maar het is voor een goed doel denk ik maar…

#4103846 Quote

Hoi dames,

Ik ben er nog, vandaag mn NOD, maar nog helemaal niks….. ben zo zenuwachtig, durf gewoon niet te testen, als er woensdag nog niks is ga ik er een test tegenaan gooien. Eerder niet.
    Wat fijn dat het bij jullie zo goed gaat!

Liefs Jen

#4104286 Quote

Jen wat GEWELDIG, ik gun het je echt. Ik begrijp je bezorgdheid, ik herken het.
    Hoop dat trotse mama ons snel mag volgen.

#4104385 Quote

Wat geweldig!!! Gefeliciteerd! Ik snap dat je je zorgen maakt om dat bloed maar het hoeft niks te betekenen he! Ik heb deze keer een paar dagen voor mijn NOD ook een klein beetje bloed verloren en bij mijn vorige zwangerschap zelfs tot 9 weken.

Vorige keer heb ik me trouwens niet zo beroerd gevoeld, wel een beetje weeig maar niet zoveel dat ik er echt last van had. Ik ging er dus een beetje vanuit dat dat nu weer hetzelfde zou gaan maar helaas…

#4104577 Quote

Hoi imkie,

Ik ben nu alweer misselik, ik hou mn hart vast, want afgelopen zwangerschap heb ik van week 4 tot week 11 gespuugd, pas een paar dagen na de mk werd het minder, had er wel medicijnen voor, maar die ga ik nu echt niet nemen, veel te bang voor herhaling van missed abortion. Dus als ik me nu weer zo extreem ziek ga voelen ga ik me ziekmelden en in mn bed liggen en ik ga niet meer medicijnen slikken zodat ik in de stress en helemaal slap voor de klas sta.

Het bloed is hier nu al helemaal over trouwens!! is echt maar een drupje geweest, misschien een geknapt adertje. Heb naast de misselijkheid alleen wat last van een wat zeurderig gevoel in mn onderbuik.

Liefs Jen

#4105774 Quote

Hi dames,

Hoe voelen jullie je? Zowel trotsemama als de zwangeren… Ik ben nog steeds erg misselijk, maar wel weer aan het werk. Ik heb wel het gevoel dat ik alles in een lagere versnelling doe dan normaal, ik krijg echt niks uit mijn handen. Heel vervelend, want zo ken ik mezelf helemaal niet. Mijn man maakt zich ook zorgen om me omdat hij me niet herkent, lief he… Vrijdag heb ik de eerste echo, ik kijk er erg naar uit en zal blij zijn als het zover is!

Liefs,
    Imkie

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4105783 Quote

Hallo zwangeren,

Allereerst GEFELICITEERD met je zwangerschap Jen!!!!

Alles goed met jullie?? Hoop dat de misselijkheid snel over gaat bij jullie…hoe ver zijn jullie nou eigenlijk??? Kon het niet zo goed terugvinden…Jen natuurlijk net een week of 5 denk ik..

Hier verder geen nieuws weer erg druk weekend gehad. Onze kleine man is 2 jaar geworden..dan zijn ze alweer zo groot. Gaat nu ook voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Ben nu dus ook voor het eerst in ruim 5 jaar 2 ochtenden per week kinderloos..is raar hoor als je ze altijd om je heen hebt normaal. Vind het wel lastig dat het leeftijdsverschil tussen de 3de en een eventuele 4de steeds groter wordt…..
    …zitten denk ik nu bijna in de klusperiode…vanavond maar eens beginnen met de ovulatietesten….en hopen op een goed resultaat aan het einde van de maand…

liefs

#4105793 Quote

Hoi dames,

Ik ben inderdaad precies 5 weken vandaag, vorige week vrijdag even wat paniek, want ik had zo’n ongelofelijke steken in mn buik aan de linker kant, ze hebben niet kunnen vinden wat het was, wel HCG geprikt, was 152, vandaag weer prikken, kijken of het goed gestegen is (moet nu dan rond de 400 zijn) en weer echo, vorige week zag je nog niks, ja een heeeel klein zwart stipje, waarvan ze zoiets hadden van nou dat zou het kunnen zijn, als het goed is moeten ze nu wel een vruchtzakje kunnen zien, hoewel er ook nog steeds de kans is dat ze helemaal niks zien. Spannend dus, moet om 1 uur in het zh zijn. laat jullie vanavond wel even weten hoe het ging. Verwacht wel dat het ok is, de gyn had er alle hoop op dat het goed zat afgelopen vrijdag! .

@ trotse mama, alweer 2, wat gaat het toch snel he. Ik ben echt zooo hard voor je aan het duimen dat het voor jou deze maand ook gaat gebeuren!!

@imkie, Ik hou ook mn eten nauwelijks binnen, avond eten gaat er sinds 4 dagen standaard uit, hoop dat het deze keer toch iets minder erg word dan de vorige keer, alles voor het goede doel, maar als het iets minder mag graag 😉

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct