Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1317852 Trotse Mama Wil Zwanger Worden - pagina 2

• Auteur
  • Anoniem
    Inactief
    #4073282 Quote

oeps dubbel… 🙁 Kan iemand de dubbele reactie voor mij weghalen?

Anoniem
    Inactief
    #4073281 Quote

Hoi!

Ook wij hebben net besloten dat we het in het najaar willen gaan proberen. Dan is Isa anderhalf jaar en dat leek ons wel een mooie tijd om het weer te gaan proberen..Nu maar hopend at het net zo vlot gaat als bij Isa…

Groetjes Mama van Isa

#4074036 Quote

ja met mij alles prima knutseljuffie…
    vandaag naar de huisarst geweest en het zag er goed uit…maandag afspraak maken voor termijnecho..
    Ik ben misselijk, en groei al uit mijn broek, wat zal dat wel niet worden…dus morgen moet ik al shoppen voor een zwangerschapsbroek..

vandaag zijn ze geweest voor moeders voor moeders. de test die ze deed was nog eerder positief dan het controle streepje… bij mijn miskraam was de streep toen al lichter.. dus dat geeft mij een positief gevoel…

het is goed dat je je lichaam ff een maandje rust geeft… het heeft nu 2 miskramen te verwerken gehad en dat lijkt mij voor je lichaam ook best heftig.
    hormonen die op en neer vliegen…
    ik hoop dat je het een plek kan geven, volgens mij ben je wel nuchter aangelegd zodat je het snel een plek kan geven

liefs mij
    7 wk+ 4 dagen

#4073724 Quote

Dank je wel, ik hoop ook dat het een beetje opschiet, heb helemaaaaaaaaaal geen zin om te wachten, maar heb wel hoop dat het snel gaat aangezien ik de afgelopen 2 keer meteen zwanger was (ik weet het geeft geen garantie, maar schept wel hoop)

Hoe is het verder met jullie allemaal?? we moeten eigenlijk even een nieuw NOD lijstje maken!

Liefs Jen

#4073706 Quote

Nou, ik reageer ook maar even op dit forum.. Vind het nieuwe erg onoverzichtelijk. Alles loopt een beetje door elkaar… En geen oude forums gekopieerd naar de nieuwe site.. Naja

@Jen, Knap dat jullie de beslissing hebben kunnen nemen om toch een maandje te wachten. Je beweegredenen zijn helemaal waar maar snap ook als je toch eerder wilt proberen.
    Hopelijk komt je cyclus nu snel weer in gereel en hoef je niet heel lang op je ei te wachten. 😉

Grtjs, Marjoleine

#4074220 Quote

moet maandag bellen voor echo…
    ik denk er net zo over als jij..als die wens er is dan hoef je niet naar anderen te luisteren…naar jezelf en je partner…
    niet maanden wachten om weer opnieuw er aan te werken…eerste menstruatie vond ik al lang, maar mijn gevoel zei dat ik mijn lichaam ff de tijd moest geven om te herstellen van al die hormonen…
    maar ieder zijn eigen keuze toch??

groetjes bloem

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4074222 Quote

hey jen,

ik denk er net zo over als jij hoor, als je een wens hebt voor een kind, is dat ieder zijn eigen keuze…leeftijd is hier niet aan gebonden…
    na de miskraam wou ik ook direct weer aan de slag maar heb er toch voor gekozen om de menstruatie af te wachten zodat mijn lichaam die gierende hormonen kwijt was….maar dat is ook ieder hun eigen keuze… maar ik kon ook geen maanden wachten hoor… waarom….nergens voor nodig( vind ik dan he!!!)

Maandag moet ik bellen voor de echo…ik hoop dat alles goed is…, mijn gevoel zegt van wel.. maar jij bewijst helaas dat je niet altijd op je gevoel kunt rekenen..

liefs bloem

#4074223 Quote

oeps, ik dacht dat hij niet geplaatst was….
    dus had ik een nieuw verhaaltje geschreven
    hahaha
    liefss

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct