Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1317852 Trotse Mama Wil Zwanger Worden - pagina 3

• Auteur

oeps, ik dacht dat hij niet geplaatst was….
    dus had ik een nieuw verhaaltje geschreven
    hahaha
    liefss

#4075190 Quote

Hey imkie,

Ik hoop ook dat ik je ga volgen 😉 of als het echt moet dan maar met z’n tweeen in augustus, maar je mag me heus wel voorgaan 😉
    Wij gaan zwaterdag lekker op vakantie voor een weekje. Met vrienden naar een camping hier in nederland. Even weg met de kinders, hopen dat het weer zo mooi blijft.
    Ik heb net trouwens ook extra werk aangeboden gekregen. M’n baas vond het zooo jammer dat ik geen mentor was geworden en dat ik minder zou gaan werken omdat ik zwanger was dat hij me zodra hij hoorde van mn miskraam voor me is gaan zoeken naar extra uren. Ik word nu dus mentor en krijg 1 extra dag werk! Wel super leuk.
    Nou hoop ik toch dat ik het mentor jaar niet af mag maken, maar dat ik eerder met verlof ga natuurlijk 😛
    Vandaag mn trouwdag!! Alweer 2 jaar getrouwd. Is toch zo’n moment dat je gaat terugdenken aan alles wat er gebeurt is de afgelopen jaren en ik heb toch wel even een traantje gelaten!! Is toch wel heel veel gebeurd, zowel positief als negatief (vooral dat laatste een hoop) Maar we hebben er ons toch goed doorheen geworsteld. Wel fijn dat er nu gewoon even rust in de tent is.

@ an balen van de rd. Hopen op komende maand!! Hou de moed erin he!
    M’n zusje heet trouwens ook simone, is een familie naam bij ons, mn opa heette simon.

@ bloem, wat fijn dat je me een beetje begrijpt, ik voel me in mn omgeving nogal ongemakkelijk en onbegrpen momenteel. Allemaal mensen die ongelofelijk raar tegen me doen. achja, daar moet ik maar gewoon even niet op reageren.

Liefs Jen

#4075164 Quote

Hi An,

wat balen! Ik snal dat je er even minder mee bezig wilt (proberen te) zijn, we zien je hier gewoon weer terug als je er weer aan toe bent! En als je tussendoor toch even wilt kletsen, klagen of wat dan ook, dan zijn we hier ook!

Liefs!

#4075064 Quote

Hallo meiden,
    helaas zijn hier de rd’s gekomen afgelopen vrijdag op dag 36 van mijn cyclus. Ik baal enorm. Ga proberen deze maand er iets minder mee bezig te zijn, om deze reden zal ik misschien ook niet zoveel hier aanwezig zijn.
    ALs er nieuws is horen jullie weer van me

groetjes an1974

#4074832 Quote

Hi Bloem,

Leuk dat je er ook weer bent? Hoe was je vakantie? Fijn om te horen dat het goed met je gaat.

Jen, ik hoop ook dat je me een maand later volgt, en dat er wat te volgen valt haha!

An, spannend!! Ik hoop voor je dat het net zo is als toen bij je dochter…

Ik ben vast nog wat mensen vergeten, hoop dat het met jullie ook goed gaat!

Hier gaat het prima, eind deze week denk ik mijn NOD, ik voel nog niks maar ben er ook niet veel mee bezig. Ik ben aan het orienteren op een nieuwe baan, dus dat vraagt even wat aandacht!

Liefs!

#4075234 Quote

Hoi meiden,

eindelijk heb ik jullie weer gevonden!!!!!

Morgen ga ik ffies bij lezen, want is op dit tijdstip toch wel erg lastig met al die nieuwe namen…..

@jen, ben blij dat het weer beter met je gaat….goed dat jullie voor jezelf een beslissing hebben genomen!!!

tot snel weer

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4075775 Quote

Wat een gezoek elke keer…

Jen, gefeliciteerd met je trouwdag! Op dat soort moment ga je inderdaad even terugdenken. Vergeet niet dat er ook een heel groot positief wonder heeft plaatsgevonden het afgelopen jaar! Leuk dat je mentor wordt en inderdaad is het te hopen dat je dat niet al te lang zult zijn…

Trotsemama, leuk dat je ons ook weer gevonden hebt. Hoe gaat het met jou?

Ik ben gisteren met een vriendin en haar twee dochtertjes, 1 van 1,5 en 1 van 2 maanden (mijn petekindje) met Sophie van 13 maanden en met de peetoom van de oudste van mijn vriendin naar de Efteling geweest. Superleuk! Sophie heeft echt haar ogen uitgekeken. Ik had mijn petekindje nog niet eerder gezien omdat ze in Schotland wonen dus dat was ook heel erg leuk.

Morgen of overmorgen mijn NOD, spannend! Al voel ik me echt niet zwanger… we zien wel!

#4076149 Quote

Wat onhandig dat je te vroeg was, stom dat ze die afspraak zo gepland hadden dan. Dat kun jij toch niet weten? En wat is Jasper al groot! Ik denk dat Sophie nu ook net 10 kilo is (zelf gemeten thuis op de weegschaal dus misschien niet heel nauwkeurig…)

Ik ga nog niet testen hoor, op zijn vroegst zaterdag of zondag pas. Als ik me kan inhouden tenminste… Ik heb nog een paar testen van Sensitest liggen, dus dat is wel gevaarlijk! Maar ik kan het mijn man niet aandoen om al te testen. Hij heeft morgen een heel belangrijke bespreking op zijn werk, als ik morgenochtend zou testen, en de utislag zou positief zijn, komt er niets meer terecht van die bespreking denk ik!

Liefs!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct