Hallo! Ik heb, toen ik mijn bezoekje kreeg met de babydoos van Felicitas, een pakketje van Nuby gekocht. Daarin zaten o.a. 2 antilek bekers en een soort bidon maar dan met een vast rietje. Verder heb ik, omdat mijn dochter niet uit de bekers dronk (alleen bijten en knoeien, niet zuigen) een gewone tuitbeker van mepal-rosti gekocht, die zijn niet anti-lek en hebben een harde tuit. Ook daar dronk ze niet uit en omdat dat niet lekker bijt lag die beker al gelijk op de grond. Daarna heb ik er een van difrax gekocht, eentje met een zachte korte tuit en niet anti-lek. Daar dronk ze op het KDV wel goed uit. En eindelijk, dat ging goed. Ze kan nu ook uit een rietje drinken dus die bidon nemen we mee voor onderweg. Als ik heb thuis geef stopt ze heb in haar mond en laat hem daar lekker hangen terwijl ze wat anders doet. Dat vind ik niet zo’n goed idee en het staat ook erg stom dus thuis krijgt ze gewoon een beker. Ook die van Diftax met zo’n uitsparing, daar zijn we mee begonnen en ondertussen lukken andere bekers en glazen (wel met onze hulp natuurlijk, ze heeft de neiging om als ze een slok heeft genomen, de beker weg te duwen of te laten vallen…) ook. Als ik had geweten dat die bekers van Nuby zo niet werken had ik ze niet gehaald! En bij een volgende (ze is de eerste) begin ik gewoon met een normale beker of met een rietje. Die antilek bekers werken voor geen meter!