Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1317996 Vervolg Wie Stopt Ook Met De Pil In Augustus

• Auteur

Tjonge wat een LELIJK en stom forum is dit geworden zeg! Geen enkel onderwerp is nog goed vindbaar en het ziet er gewoon niet meer uit.
    Dames zijn jullie er nog???
    Ik heb al bij anderen gelezen dat je geeneens meer mooie lijstjes kan maken.
    Dit forum sucks……
    Maar goed: voor iedereen die “nieuw” instapt….in de oude setting waren hier een heleboel meiden die zwanger wilden worden vanaf augustus, en ook een paar die toch niet konden wachten tot die tijd, hahaha!

Daffy27
    Bijdrager
    #4073422 Quote

Hoi mammalena,

Wat goed dat je een nieuw topic hebt gestart, ik heb me ook al helemaal suf gezocht naar ons oude topic, maar kan het nergens terugvinden. Ach ja, dan beginnen we maar weer gewoon opnieuw. Het is inderdaad wel weer even wennen dit nieuwe forum he?

Groetjes,
    Daffy

Daffy27
    Bijdrager
    #4073423 Quote

Hoi mammalena,

Wat goed dat je een nieuw topic hebt gestart, ik heb me ook al helemaal suf gezocht naar ons oude topic, maar kan het nergens terugvinden. Ach ja, dan beginnen we maar weer gewoon opnieuw. Het is inderdaad wel weer even wennen dit nieuwe forum he?

Groetjes,
    Daffy

Daffy27
    Bijdrager
    #4073425 Quote

Hoi mammalena,

Groetjes,
    Daffy

Daffy27
    Bijdrager
    #4073431 Quote

Zo, dat gaat nog niet zo lekker om te reageren op dit forum. Mijn reactie staat er nu drie keer op! pffffff

#4073446 Quote

Hahahahahaha, nou ja, 1 voordeel: we blijven zo wel lekker bovenaan staan.
    Kan de rest ons misschien ook weer vinden 😉

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4073480 Quote

Hoi ladies,

Fijn dat we er weer zijn ;-).
    Nu kan je ons mooi op de hoogte houden Daffy. over 2 wk spannende tijd misschien.
    mammalena, hoe ist? Ik heb dagen dat ik nergens iets van merk. Heel prettig, maar ook een beetje eng. Ik vraag me dan echt ff af of ik echt wel zwanger ben. Maargoed, de test liegt niet en ik ben ook niet ongesteld geworden.
    Ik heb een lijstje geprobeerd te kopieren vanaf het oude forum. Kan dus gewoon niet he! Ik hoop dat ze de mogelijkheden van dit forum nog gaan uitbreiden, want dit is alles behalve een verbetering :(. Ik hoop dat de anderen zich ook gauw weer melden.

x Taraneh

#4073662 Quote

Hoi dames,

Ik kom ook met jullie meedoen, ik heb net 2 miskramen achter de rug, in maart 1 met 6,5 week en vorige week 1 met 11 weken. We gaan nu even een maandje overslaan om mn lijf even wat rust te gunnen en vermoedelijk in augustus gaan we er weer voor. Ben erg benieuwd, ik heb een zoontje waar we 9 maanden voor aan het klussen waren voordat ik zwanger was, maar de afgelopen 2 zwangerschappen was ik meteen in 1 keer zwanger, helaas ging het dus bij beide mis, maar wel met 2 verschillende oorzaken, het is dus gewoon domme pech dat dit me is overkomen.
    Vanaf augustus gaan we er dus weer voor!

Hebben jullie kinderen?? Ik heb een zoon van vorig jaar september, hij is ruim 9 maanden.

Liefs Jen

#4074062 Quote

hey Dames,
    ook ik heb de weg terug gevonden. Ik ben nu al gestopt met de pil, maar gaan in augustus hopelijk voor het echie!!! heb mijn ei elke keer aan het eind van de maand dus het is wel eind augustus dat we er voor gaan. Kan haast niet wachten om voor de 2 kleine te gaan!!!! Ik wens iedereen heel veel klusplezier! Voor degene bij wie het helaas mis gegaan is…. heel erg veel sterkte met het verdriet.
    liefs Guppie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct