Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1317996 Vervolg Wie Stopt Ook Met De Pil In Augustus - pagina 2

• Auteur

hey Dames,
    ook ik heb de weg terug gevonden. Ik ben nu al gestopt met de pil, maar gaan in augustus hopelijk voor het echie!!! heb mijn ei elke keer aan het eind van de maand dus het is wel eind augustus dat we er voor gaan. Kan haast niet wachten om voor de 2 kleine te gaan!!!! Ik wens iedereen heel veel klusplezier! Voor degene bij wie het helaas mis gegaan is…. heel erg veel sterkte met het verdriet.
    liefs Guppie

#4073991 Quote

Hallo dames!
    Nog niet veel meiden hebben ons terug gevonden he.
    Welkom Knutseljuf…..wat een heftig verhaal: 2 miskramen! Een erg verdrietige tijd.
    Goed dat je even wat rust neemt voor je lichaam….
    En hopelijk vanaf augustus alleen nog maar goede berichten.
    Hoe oud is je zoontje?

Ik heb een zoontje van bijna 2 (over 3 weekjes).
    Mijn man en ik zouden ook vanaf augustus gaan proberen voor een 2e. Maar omdat ik geen pil gebruikte en we ook niet echt secuur waren met overige anticonceptie bleek ik toch ineens 2 maanden eerder zwanger te zijn 😉
    Nu dus 5 weken en 3 dagen.
    Heel onwerkelijk allemaal.

Taraneh, ik voel eigenlijk ook het meest van de tijd helemaal niets.
    En dan word ik ook weer een beetje onzeker of ik echt wel zwanger ben. Maar dan heb ik toch ineens weer een duizelingetje, en HELE gevoelige tepels en dan bedenk ik me “ja hoor, het is echt zo”.

Maar ik moet me er niet teveel mee bezig houden: heb in mijn omgeving vwb zwangerschappen ook genoeg gezien bij anderen (miskramen e.d.) dat ik er toch niet zo onbevangen meer in sta als bij mijn 1e zwangerschap.
    Eerst maar eens de termijnecho afwachten.

Nou dames, ik hoop dat de overigen zich ook weer aansluiten want we waren toch wel met een aardig clubje zo.

Groetjes Lena

#4074101 Quote

Hey Lena,

Mijn zoontje is nu ruim 9 maanden. Jammer he, om nu zo minder onbevangen de zwangerschap in te gaan. Zelf na de echo zal ik er straks minder vertrouwen in hebben als ik weer zwanger ben. Bij mn laatste zwangerschap hadden we met 7,5 week al een goede echo gehad met kloppend hartje, en bleek het dus met 11 weken toch niet meer te leven.

Wel super dat je zo snel zwanger bent geworden!!

Liefs Jen

#4074116 Quote

Hi ladies,

Guppy, je reactie staat er, wel gelukt dus ;-). Leuk dat je er weer bent. Nog een paar weekjes! Spannend :-).

MammaLena, dat ik er weinig van voel, maakt me wel onzeker. Ik weet van de vorige keren dat ik ook met een week of 6 pas misselijk werd. Ik moet er nu misschien nog ff van genieten.
    Stom eigenlijk. Als je zwanger probeert te worden is het spannend of het raak is, maar daarna volgen nog hele spannende weken. Ik hou mezelf maar voor dat het in 90% van de zwangerschappen gewoon goed gaat.
    Jen, toch proberen vertrouwen te hebben dat het goed gaat de volgende keer. Ik ken het gevoel, heb zelf een miskraam met 8 wk gehad. Leuk dat je je nu bij ons aansluit :-).

Groetjes,
    x Taraneh

#4074166 Quote

hey meiden!

ik heb het ook weer gevonden hoor! en wat een VERSCHRIKKELIJK LELIJK FORUM is dit. ga dit zeker nog even aan de moderators e.d laten weten want ik ben het er helemaal niet mee eens!

Over het zwanger worden… inmiddels zit ik in mijn spannende dagen! heb stiekem vandaag al een testje gedaan, maar heb pas a.s. dinsdag mijn nod. stom stom stom, want hij was uiteraard nog negatief… ik wacht gewoon af of mijn ongesteldheid komt de komende dagen. mocht hij na dinsdag er nog niet zijn, ga ik woensdag (als ik het geduld kan opbrengen) weer testen.

De vorige maand had ik een week voor mijn NOD een droom dat ik niet zwanger was. nu had ik afgelopen nachten alleen maar zwangerschapsdromen en baby’s in mijn armen (vanacht zelfs een drieling!). Aan de ene kant geloof ik het wel, maar bind mijzelf er niet aan vast.

groetjes
    Kristel/ Kadwiel

#4074582 Quote

ggg

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4074716 Quote

Ik zie dat er weer een aantal dames bijgekomen zijn….blij dat jullie ook weer meedoen guppy en kadwiel!

Taraneh: ik ben ook nog steeds niet misselijk. Maar ik heb dat tijdens mijn vorige zwangerschap ook geen moment gehad dus met een beetje geluk krijg ik het nu ook niet 😉
    En tja, die onzekerheid….dat zal toch wel blijven: tijdens het 1e trimester, vlak voor de 1e echo, vlak voor de 2e, en daarna weer over alles wat nog komen moet. Ik ben ook veel onzekere momenten maar kan het toch nog wel vaak van me afzetten gelukkig.

Kadwiel: spannende dagen inderdaad!
    En ik had ook zo’n droom een paar dagen voor mijn positieve test. Het was een droom waarbij mijn hele lichaam warm werd en het bij mijn buik ging “gloeien”. Het duurde heel lang en ik werd ineens heel gelukkig. Heel raar. Maar na die droom dacht ik wel: goh, over een paar dagen NOD…volgens mij ben ik zwanger.
    Heb het maar niet tegen mijn man verteld toen want die had me keihard uitgelachen en me kierewiet verklaard, hahahaha!

Nou, we wachten in spanning af hoor.

Ow, en ik denk dat ik ook ga klagen over het forum.
    Ik vind het echt een complete teleurstelling.
    Heel jammer want ik stond vorige week eerst eigenlijk op het punt er maar helemaal mee te stoppen.
    Ik vind het er gewoon helemaal niet leuk meer uitzien en totaal niet gebruiksvriendelijk.
    Jammer dat “ze” het ZO hebben verpest!!!

Groetjes Lena

#4074737 Quote

Hoi dames,

Wat eenb stom forum, omdat je nu dus geen tabellen kan invoegen is het vrijwel onmogelijk om een NODF lijstje te maken. Als je een aantal spaties er tussen zet haalt het programma ze automatisch weer weg.
    We moeten eigenlijk even klagen. maar waar??

Wel gezellig om hier in het groepje te zitten. Ik heb er zelf nog wat moeite mee dat we nu tot de eerstvolgende menstruatie moeten wachtne, maar omdat hier ook een aantal mensen “wachten” motiveerd dat wel!!

Liefs Jen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen