Ik zie dat er weer een aantal dames bijgekomen zijn….blij dat jullie ook weer meedoen guppy en kadwiel!
Taraneh: ik ben ook nog steeds niet misselijk. Maar ik heb dat tijdens mijn vorige zwangerschap ook geen moment gehad dus met een beetje geluk krijg ik het nu ook niet 😉
En tja, die onzekerheid….dat zal toch wel blijven: tijdens het 1e trimester, vlak voor de 1e echo, vlak voor de 2e, en daarna weer over alles wat nog komen moet. Ik ben ook veel onzekere momenten maar kan het toch nog wel vaak van me afzetten gelukkig.
Kadwiel: spannende dagen inderdaad!
En ik had ook zo’n droom een paar dagen voor mijn positieve test. Het was een droom waarbij mijn hele lichaam warm werd en het bij mijn buik ging “gloeien”. Het duurde heel lang en ik werd ineens heel gelukkig. Heel raar. Maar na die droom dacht ik wel: goh, over een paar dagen NOD…volgens mij ben ik zwanger.
Heb het maar niet tegen mijn man verteld toen want die had me keihard uitgelachen en me kierewiet verklaard, hahahaha!
Nou, we wachten in spanning af hoor.
Ow, en ik denk dat ik ook ga klagen over het forum.
Ik vind het echt een complete teleurstelling.
Heel jammer want ik stond vorige week eerst eigenlijk op het punt er maar helemaal mee te stoppen.
Ik vind het er gewoon helemaal niet leuk meer uitzien en totaal niet gebruiksvriendelijk.
Jammer dat “ze” het ZO hebben verpest!!!
Groetjes Lena