Hoi dames,
Hier ook weer is een berichtje van mij, het is nu zo’n eind zoeken voor ik jullie weer gevonden heb. Hier nog 6 dage tot mn NOD, heb weinig hoop. maar gooi er zaterdag toch een testje tegenaan, we geven hier een groot feest (mn kleine man is afgelopen zondag 1 jaar geworden!!! en hij loopt inene de hele kamer door!!) dus wil weten of ik kan drinken.
Ik heb alleen iets vreemds, mn borsten gaan opeens weer meer melk produceren, ik ben nu al een half jaar gestopt met bv, en met de afgelopen 2 zwangerschappen werd het weer even wat meer melkproductie en nu weer, maar heb verder helemaal geen klachtjes, dus denk dat ik niet zwanger ben, maar ga er toch maar is mee naar de dokter, ben het nou wel zat met die lekkende borsten.
@zonnetje, als je toch ongi word (wat ik niet hoop voor je) kan je misschien aan de teunisbloem olie capsules beginnen. Ik had ze van de etos, is voor een regelmatiger cylcus. ik werd een periode om de week ongi (gelukkig na mn bevalling een regelmatige cyclus gekregen) en de teunisbloem olie capsules hebben me wel geholpen, nog geen maand na het eerste gebruik was ik zwanger van Jasper!!!
Taraneh, hoe is het nu met jo9u?? al een beetje aan t genieten??
Liefs Jen