Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1317996 Vervolg Wie Stopt Ook Met De Pil In Augustus - pagina 34

• Auteur

Hoi dames,

Hier ook weer is een berichtje van mij, het is nu zo’n eind zoeken voor ik jullie weer gevonden heb. Hier nog 6 dage tot mn NOD, heb weinig hoop. maar gooi er zaterdag toch een testje tegenaan, we geven hier een groot feest (mn kleine man is afgelopen zondag 1 jaar geworden!!! en hij loopt inene de hele kamer door!!) dus wil weten of ik kan drinken.

Ik heb alleen iets vreemds, mn borsten gaan opeens weer meer melk produceren, ik ben nu al een half jaar gestopt met bv, en met de afgelopen 2 zwangerschappen werd het weer even wat meer melkproductie en nu weer, maar heb verder helemaal geen klachtjes, dus denk dat ik niet zwanger ben, maar ga er toch maar is mee naar de dokter, ben het nou wel zat met die lekkende borsten.

@zonnetje, als je toch ongi word (wat ik niet hoop voor je) kan je misschien aan de teunisbloem olie capsules beginnen. Ik had ze van de etos, is voor een regelmatiger cylcus. ik werd een periode om de week ongi (gelukkig na mn bevalling een regelmatige cyclus gekregen) en de teunisbloem olie capsules hebben me wel geholpen, nog geen maand na het eerste gebruik was ik zwanger van Jasper!!!

Taraneh, hoe is het nu met jo9u?? al een beetje aan t genieten??

Liefs Jen

#4101697 Quote

Hoi meiden,

Zonnetje, Jens tip zou wel eens een goede kunnen zijn. Ik gebruikte teunisbloemolie om mijn bloeddruk te verlagen en hoorde later pas dat dit ook een goede invloed op je cyclus kan zijn. Dat mijn cyclus dus gelijk zo regelmatig was, heeft misschien hiermee te maken. Ik was ook heel snel zwanger, dus het lijkt me de moeite waard. Je kunt gewoon capsules halen bij het kruitvat. Eerst maar eens afwachten wat de dokter zegt…hoop dat ie iets kan aantonen met een bloedtest? Die geven eerder resultaat. Laat het weten he!

Jen, Wat leuk dat die kleine ineens zo loopt. Wel snel hoor. Een hele goede reden voor een feest, maar ik hoop dat je niet drinken mag ;-). Dat je borsten in een keer weer lekken vind ik vreemd, je zou haast denken… ik duim voor je!

Met mij gaat het eigenlijk heel goed! De eerste 3 mnd was ff afzien, maar nu voel ik me prima. Bij mijn 2e had ik hele heftige bekkenklachten, maar heb nu het gevoel dat ik er beter mee om kan gaan, zodat het heel goed te doen is. Het begint nu een beetje te leven voor me, ben toch steeds bang geweest dat het niet goed zou gaan..stom, maar je doet r weinig tegen. Het zou zo fijn zijn als jullie je deze maand kunnen aansluiten bij de club zwangeren! Daffy, jij ook nog een week he…ben benieuwd!

x Taraneh

#4102251 Quote

hoi meiden,

ben bij de HA geweest en mag naar de gyn,ben ik blij mee want werd hier gek van.
    ik heb gelijk gebelt en kan 10 nov pas terecht..
    maar ja tis een begin he!dan krijg ik waarschijnlijk een echo om naar me eierstokken te kijken..spannend hoor.
    maar nogmaals ben blij dat ik nu al mag en niet dat de HA zei kom over een half jaar maar terug,want meestal sturen ze je pas na een jaar door.

liefs zonnetje

Daffy27
    Bijdrager
    #4102509 Quote

Hoi meiden,

Zonnetje, wat fijn dat je bent doorverwezen naar de gyn. 10 nov is nog even wachten, maar dan wordt er in ieder geval naar gekeken.

Hier gaat het niet zo lekker. Vandaag dag 46 van de cyclus, over 4 dagen is mijn NOD, maar ik zie het niet echt meer zitten. Het wachten valt me echt heel erg zwaar, en ik ben ervan overtuigd dat ik weer ongesteld ga worden. En van de week kwam mijn collega vertellen dat ze zwanger is, dat vond ik best wel moeilijk. Ik ben echt hartstikke blij voor haar hoor, maar ik werd wel weer extra geconfronteerd met hoe sterk mijn kinderwens is. Al met al ben ik de afgelopen week niet echt vrolijk, en ik ben ook nog eens super moe de hele tijd. Van het weekend maar eens een beetje afleiding proberen te zoeken.

Hoe is het verder met iedereen hier?

Groetjes,
    Daffy

#4102536 Quote

hoi daffy,

meis wat balen dat je je zo rot voelt..
    als ik het goed begrijp zijn je cyclussen best lang he?dat maakt het wachten ook langer..ik weet hoe je je voelt!maar probeer het toch een beetje los te laten,hoe lastig ook..eens komt er een dag dat ook wij een positieve test in handen houden!

andere meiden waar zijn jullie??

zoals ik dus al schreef kan ik 10 nov naar de gyn,en heb besloten het tot die tijd proberen los te laten.ga dus ook niet testen als ik niet ongesteld word.wel blijf ik mee schrijven hoor,vind het veel te leuk!

liefs zonnetje

#4102765 Quote

Hoi meisjes,

Zonnetje wat fijn dat je doorverwezen ben. Ik begrijp dat je het liefst gisteren aan de beurt was, maar nu gebeurt er tenminste iets!
    Daffy, Balen dat je je zo voelt. Dat je cyclus zo lang is helpt natuurlijk ook niet. Je gevoel tov je collega begrijp ik. Ik heb het hier geloof ik al eens verteld. Ik wist van een collega dat ze graag een kindje wilde en hoopte ergens dat zij ook zwanger wilde worden. Prompt bleek dit ook zo te zijn. Geweldig, want de zwangerschap van een ander kan gewoon heel confronterend zijn. Heeft niks met jaloersheid te maken, maar het maakt je eigen kinderwens idd zo duidelijk.
    Maak wat moois van je weekend!

De andere dames zijn wat stil. Hoe is het bijv. met Quinta??

x Taraneh

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Daffy27
    Bijdrager
    #4103229 Quote

Shit, ben ongesteld geworden. Ben erg verdrietig. Onze kansen worden er niet veel beter op met die lange cycli. Voel me even behoorlijk klote vandaag.

#4103661 Quote

Jeetje Daffy, dat is echt kl@te…. Ff flink balen.
    x Taraneh

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen