Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1317996 Vervolg Wie Stopt Ook Met De Pil In Augustus - pagina 35

• Auteur

heey daffy,balen meid..
    hoelang was deze cyclus?
    op naar de volgende ronde maar weer..

liefs zonnetje

#4103661 Quote

Jeetje Daffy, dat is echt kl@te…. Ff flink balen.
    x Taraneh

#4103660 Quote

Jeetje Daffy, dat is echt kl@te…. Ff flink balen.
    x Taraneh

#4103872 Quote

Hey dames,

@daffy, balen van je ongi, goed dat je naar het kinderwensspreekuur gaat. Misschien dat ze nog wat nuttigs voor jullie heeft. en anders gewoon de teunisbloemolie capsules proberen!!

@ zonnetje, fijn dat er nu wat gaat gebeuren!

@taraneh, gelukkig nu dus niet zo’n extreme last van je bekken als vorige zwangerschap! dat is mooi toch? je dochters zijn toch al wat “ouder” wie weet heeft het daardoor de tijd gehad om wat aan te sterken enzo!

Hier nog geen ongi, de laatste maanden kon ik er de klok op gelijk zetten, dus vind het wel erg spannend!! Had gisteren mn NOD!

Als er morgen nog niks is ga ik testen.

Liefs Jen

#4104238 Quote

Jaaaaaaaaaa ik ben zwanger!!! Ben nu wel super nerveus, na de 2 miskramen hoop ik toch wel dat deze goed gaat, maar het worden vele spannende weken, zolang ik de 10 weken maar voorbij ben, dan kan i meer gaan genieten van het idee!!, ik krijg met 22 oktober een echo (7,5 week) en dan met 9,5 en 11,5 week weer.

liefs Jen

Daffy27
    Bijdrager
    #4104540 Quote

Hoi Jen,

Wat super zeg, gefeliciteerd!!!!
    Ik kan me voorstellen dat het nog een beetje spannend is i.v.m. je eerdere miskramen. En inderdaad wel fijn dat je meerdere echo’s krijgt, is iedere keer toch weer een geruststelling als alles er goed uit ziet op de echo.

Geniet ervan he!

Groetjes,
    Daffy

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4104545 Quote

jen wat een geweldig nieuws!!
    gefeliciteerd!! zoals de andere dames al zeiden,heel logisch dat je het nu allemaal spannend vind,en fijn dat je vaker een echo krijgt.
    probeer er toch lekker van te genieten meid,deze keer gaat het gewoon goed!

ik ben ook heel benieuwd wat er uit de echo komt bij de gyn..duurt nog zooo lang..
    maar ja tot die tijd ben ik niet bezig met zwanger worden,reken niks meer uit enzo.
    heb wel al bijna een week last van me borsten dus ga ervan uit dat ik over niet al te lang ongesteld word,net als de vorige 2 keer..
    wel zullen zien!

ja ik vraag me ook af waar quinta is..en hoe het gaat met haar,en trouwens ook met martine.

liefs zonnetje

#4104580 Quote

Zullen we gewoon een nieuwe topic beginnen zodat ze ons weer kunnen vinden,ik ga hem kopieren en plakken en dan kletsen we gewoon verder op pagina 1

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen