Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1317996 Vervolg Wie Stopt Ook Met De Pil In Augustus - pagina 36

• Auteur

Zullen we gewoon een nieuwe topic beginnen zodat ze ons weer kunnen vinden,ik ga hem kopieren en plakken en dan kletsen we gewoon verder op pagina 1

#4106035 Quote

Hey meiden

GEFELICITEERD wat een geweldig nieuws, na lang zoeken heb ik jullie weer gevonden.

Even een up-date van mijn zwangerschap.
    Ik heb een echo gehad met 10 weken en die was wat vreemd, de verloskundige moest lang zoeken naar het hartje maar de kleine bewoog heel duidelijk, dus dat zat wel goed uiteindelijk vond hij het hartje die hij wel duidelijk kon zien maar wij niet, ik dacht dat ie ergens anders zat hahaha.
    Maar uiteindelijk hebben we een echo gehad en de kleine bewoog erg duidelijk dus al met al een gingen we blij de deur uit.

Ik heb wel meteen een vraag aan de meiden die al zwanger zijn geweest of een echo hebben gehad rond de 10 weken (of die er antwoord op kan geven) Mijn echo was erg vreemd de kleine lag klem tussen de baarmoeder wand en de placenta, nu is mijn idee dat de placenta nog niet zo groot kan zijn met 10 weken. en ik heb nog nooit gezien of gehoord dat een baby klem kan liggen, het gevolg is nu wel dat, met 9 weken al vlinders voel en de verloskundige zei dat dat klopt omdat het zo ligt, nu bekruipt mij toch het idee dat het misschien een tweeling is, eeneiig en zonder tussenschot. Meiden vinden jullie het raar dat ik dit denk.
    (als je de baarmoeder hebt, die van mij langwerpig, ligt de kleine dus in het midden en vast tussen de wand en de placenta. dan zie je alleen weefsel (grijs) en boven en onder een beetje zwart)

rare vraag maar weet niet hoe ik het anders moet uitleggen op dat jullie je ideeen willen opschrijven.

Groetjes quinta

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen