Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1318038 Debs12 En De Rest Waar Zijn Jullie

• Auteur

hoi miranda hier!
    wel even wennen hoor, vind al die extra info op de pagina een beetje rommelig.
    anyway, ik zat terug te bladeren en kwam ons kopje niet tegen, wat was het ook weer, 2de kindje 1ste ronde of zo ( waar je als niet goed op let haha)
    wij zijn i.i.g nog druk aan het klussen, volgende week zaterdag beb ik jarig en als ik mn ongi nog niet heb ga ik een testje doen, dan zit ik op 38 dgn.
    al zat ik vorige maand ook op 40 dus dat zegt nog niets, maar het zou wel een heel erg leuk kadootje zijn!
    nog andere dames aan het testen geweest?
    gr miranda

#4073523 Quote

Hoi Miranda!

Ik heb het gevonden hoor! Ik vind het forum nu ook minder aantrekkelijk geworden
    Voor mij nog even geen testen. Komend weekend begint voor mij de klusperiode weer.
    Het zou idd een leuk kado voor je verjaardag zijn!
    Ben benieuwd of iedereen dit forum gaat vinden…
    Tot snel!

#4073592 Quote

hi!!

ik heb het gevonden hoor!!
    ik was mama van Jade en nu Sanne.
    het is nog wel ff wennen aan het nieuwe forum!

ik ben nu druk aan het ontpillen, wat wel heftig is want ik slikte de pil om mijn migraine te verminderen. en met de kans op zwangerschap slik ik daar dan ook geen medicijnen voor. maarja je moet er wat voor over hebben he!?
    toen ik zwanger was van onze dochter heb ik helemaal geen migraine gehad. wij hopen oktober weer zwanger te mogen raken, weer een zomerkindje lijkt me geweldig!!

sucses allemaal op deze warme klusdagen!!

#4073983 Quote

hey sanne,
    ben je al eens bij een iriscopist geweest voor je migraine?
    ik weet niet waar je woont maar deze zit o.a in maassluis.
    ik heb evt wel een telefoonnr voor je.
    een consult kost 35 euro en ik hoor dat dit vergoed wordt, dus als je een gokje wilt wagen dan hoor ik het graag!
    @ debs, gelukkig wordt het iets minder warm, wij klussen ook nog steeds maar met deze temperaturen …. haha

#4073985 Quote

hey sanne,
    ben je wel eens bij een iriscopist geweest voor je migraine?
    ik weet niet waar je woont maar deze zit oa in maassluis, het consult is 35 euro en wordt geloof ik ook vergoed dus als je een tel.nr wilt dan hoor ik het wel!
    @debs, de temperatuur gaat weer wat naar beneden! wij zijn ook nog aan de klus maar met deze hitte…. haha
    gr miranda

#4073987 Quote

dat gaat lekker hier dat had ik vd week ook al, je ziet niet of je bericht al geplaatst is dus probeer je het nog een keer!
    nou ja is het in ieder geval wel duidelijk en ik geloof dat er nog een optie gaat komen om je eigen bericht te wissen dus dat zou wel handig zijn!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4074269 Quote

hey romy’s mama,

ik woon in beilen (niet direct in de buurt hihi). ik ga binnenkort naar een osteopaat. miss dat dat al wat oplucht. en ik heb idd ook al wat dubbele berichten geplaatst!!

en wat het klussen betreft, dat zal nog wel even zwoel blijven. ik zag net dat de warmte nog wel even aanhoud.

liefs

#4074584 Quote

hoi hoi
    ik denk dat het ook even wennen is hoor op dit forum, als ik hier en daar lees hoe mensen lopen te zeuren oven het “klote forum”, wat heeft dat nou voor zin?
    ze gaan het echt niet omgooien naar het oude forum dus zonde van de energie zou ik zeggen, kun je beter gebruiken voor het klussen, haha!
    hier nog steeds geen rode dagen, vanavond nog maar een keer aan de bak! hoe romantisch!
    zit vandaag op 26 dgn, hoop dat er volgende week nog niets is zodat ik kan testen, heb nieuwe testjes in huis gehaald. het zou wel erg fijn zijn, we hebben zo ons best gedaan!
    @ sanne, laat je even weten hoe het gegaan is bij de osteopaat? heb een vriendin die sinds kort aan de bloeddruk medicatie zit en sindsdien migraine vrij is.
    @debs, jammer dat je niet zo vaak komt kijken, ik mis nog veel meer dames von het groepje, misschien dat ze ergens anders zitten?
    maken we nog een nieuw lijstje zoals op het oude forum?
    hoop dat je een fijn weekend hebt gehad, het is inmiddels bijna voorbij dus succes met het klussen deze week!

miranda

#4074593 Quote

hoi debs en sanne,
    ik zie net dat ons oude onderwerp nog verder loopt op pagina 7, gaan we daar naartoe?
    gr miranda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct