Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1318088 Vissenkomprobleem

• Auteur

hey allemaal,

Even iets heel anders… Vorige week hebben we voor het eerst in ons ‘samenwoonleven’ vissen gekocht (vroeger thuis wel gehad, maar toen regelde mams en paps altijd alles..). 2 Sluierstaartgoudvissen. Na lang erover nagedacht te hebben heeft patrick ze dip en dap genoemd.
    Gisteren rook ik heel de dag de vissenkom al dus ik wilde de kom gisteravond verschonen.
    Wat er gebeurde en hoe het gebeurde weet ik niet, maar ineens sprong de onderkant van de vissenkom (het was geen officiele vissenkom, het was een groot windlicht) en liep het water en grind eruit. Vlug boven de gootsteen gehouden, maar helaas heeft dip het niet gered.
    Nu heb ik vanochtend een nieuwe dip gekocht en een echte vissenkom. In de vissenkom zat er een briefje dat ik de vissenkom niet op hout mag zetten omdat dat niet helemaal vlak is en dat ik hem vol niet mag verplaatsen…..

heeft iemand hier verstand van? klopt dat?

x

#4073917 Quote

Uhm, nee…hihi, heb zelf mijn vissen weggedaan…ze stonken zo en ik kan er niet tegen als het water niet helder is. En nee ik had er niet goed over nagedacht om vissen te houden in een kom want ik had ze zomaar opeens gekregen op mijn werk… kon het cadeau ook echt niet niet aannemen dus ja…toch echt nog wel een half jaar goed voor gezorgd hoor… maar hier stond de vissenkom gewoon op de houten tafel hoor. Geen probleem. Je moet alleen wel zorgen dat ie niet te lang in de zon staat. Daar kan zelfs brand van komen…! Gelukkig voor de kinderen zijn jouw Dip en Dap weer compleet. Dip kan natuurlijk niet zonder Dap en andersom… Ze zullen het wel prettig vinden in die nieuwe kom!

Veel plezier met je vissen Miranda!

Groetjes Babybelle

#4077949 Quote

Nou, ik verplaats mijn vissenkom ook altijd vol en hij staat bij ons ook op een houten tafel!! Is tot nu toe nog altijd goed gegaan en ze staan er al sinds een jaar of 4!!

Groetjes, Maris

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct