Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1318116 Hebben Jullie Kleintjes Ook Last Van De Hitte Met Slapen

• Auteur

Nou de titel zegt het al, ik ben benieuwd of jullie kleintjes momenteel ook minder slapen dan normaal.
    Danielle is best een slaapkop maar de laatste paar dagen slaapt ze minder overdag, gaat later naar bed ’s avonds en we horen haar een paar keer huilen ’s nachts.
    Ik denk dat het door de warmte komt want daar hebben we zelf ook last van. Het kamertje van Danielle is zo ongeveer 29 graden (geeft de babyfoon aan).
    Groetjes van Sonja

#4073476 Quote

ja hier ook last van hoor,
    Maar ik moet zeggen dat het nu ook echt heet is.
    de kids gaan vooral laat slapen ’s avonds.
    Ook hier geeft de babyfoon29 graden aan. Subtropische temperatuur hoor. pff.
    Maar nog even doorzetten.

Sterkte ermee
    groetjes Marianne

#4073478 Quote

Het lijkt hier op zich wel mee te vallen. Het enige waar we het goed aan merken is dat ze minder eten als anders.

Dylano zit ongeveer 2x per dag int zwembad, en slaapt drm juist heel erg goed. Die is helemaal afgepeigerd savonds 😉

Liefs Deb.

#4073501 Quote

hoi

ja hier is het slapen ook minder nu,
    overdag gaat bram wel naar bed maar gaat rustig 2 uurtjes zitten spelen ipv slapen , en we hebben nu 2 avonden gehad dat hij huilend naar bed ging maar als hij in slaap is gevallen wordt hij niet meer wakker, zijn slaapkamertemperatuur is ook 29 gr, dat geeft de babyfoon aan tenminste
    overdag eet hij wel goed alleen het avondeten is iets minder maar dat geeft niks, hij drinkt wel heel goed

liefs ilona

#4073542 Quote

Hey hey,

Jayden slaapt gelukkig in de middag goed, bijna zo’n 3 uur maar in de avond kan hij echt niet slapen, hij is al 3 avonden zo rond half 11 pas naar bed gegaan, hij huilt gelukkig niet ofzo maar ik vind het ook zielig om hem langer dan 3 kwartier in zn kamer te laten als hij niet slaapt.
    Eten is hier altijd een ramp, maar nu eet hij tussen de middag helemaal niet meer. Avondeten gaat gelukkig wel aardig maar ook minder dan normaal.
    Ook heeft Jayden wat diaree, hebben jullie kids daar ook last van?

Gr. Patricia…

#4073598 Quote

Hoi Patricia,
    ja Danielle heeft ook een wat diarree. Ze eet ook heel weinig trouwens, terwijl ze normaal altijd lekker at zowel dr boterham als avondeten maar nu eet ze van alles maar een paar hapjes maar gelukkig drinkt ze goed.
    Gr. Sonja

#4073627 Quote

Slapen gaat weer goed hier, alleen eten minder. Maar ik vind zelf ook warm eten niet zo lekker met dit weer.

groetjes MAris

#4073703 Quote

Ja wij merken echt verschil. Tussen de middag slaapt ze wel en ook best lang omdat ze moe is van al het buitenspelen, maar ’s avonds ligt ze er later in en ligt ze veel langer te kletsen.
    Eten is hier heel wisselend, brood wil ze niet echt nu maar bijvoorbeeld vers fruit en avondeten wel goed. Ze drinkt inderdaad ook meer en nu ook bijna dagelijks een klein waterijsje 🙂

#4073719 Quote

Hier af en toe ook drama! en dan vooral s avonds…
    Overdag gaat het goed en kan ik hem s middags zo op bed neer leggen hij is dan nog even aan het lezen..(nou ja het boek op zijn kop en plaatjes kijken haha) en dan kan hij zo 3 uur liggen.. op het warmst van de dag dus ik laat hem dan wel lekker tukken.. mick zweet zo erg!! heel zijn haartjes zijn steeds nat,en het loopt zo langs zijn hoofdje…
    maar als hij dan weer wakker is heeft hij energie voor tien! water in water uit,op de fiets oh de bal voetballen en dan begint alles weer opnieuw! af en toe zet ik hem dan echt even voor de tv om tot rust te komen met een grote beker koud water of idd een ijsje…
    s avonds naar bed is een drama!! gelukkig slaapt hij dan wel uit..(op zijn laatst maak ik hem om 10 u wakker!!)

x

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct