Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1318130 Najaarsstoppers Waar Zijn Jullie

• Auteur

Lieve meiden van het forum Najaarsstoppers, ik kan ons forum niet meer vinden, balen!
    Even kijken ook of iedereen op de hoogte is van de veranderingen hier!
    Ik hoop dat we elkaar snel weer terugvinden!
    Liefs Mamaita

#4073757 Quote

Hey mamaita,

Hier ben ik!! hihi.
    Hoe gaat het daar? Is het in Spanje ook zo warm? Zal wel wat zwaarder zijn als je zwanger bent!

Hier alles goed! maandag moet ik mijn duivels krijgen,maar die komen er ook wel aan denk ik! Ik heb totaal geen zwangerschapsklachten, zoals met mijn miskraam, dus we gaan weer vrolijk verder! Over 2 weken vakantie, dus ik de vakantie lekker aan de klus! Ontspannen en in de vakantie een baby verwekken, dat denkt mijn mannetje, dus daar gaan we voor!

Liefs SanPap

#4073759 Quote

Hey mamaita,

Hier ben ik!! hihi.
    Hoe gaat het daar? Is het in Spanje ook zo warm? Zal wel wat zwaarder zijn als je zwanger bent!

Hier alles goed! maandag moet ik mijn duivels krijgen,maar die komen er ook wel aan denk ik! Ik heb totaal geen zwangerschapsklachten, zoals met mijn miskraam, dus we gaan weer vrolijk verder! Over 2 weken vakantie, dus ik de vakantie lekker aan de klus! Ontspannen en in de vakantie een baby verwekken, dat denkt mijn mannetje, dus daar gaan we voor!

Liefs SanPap

#4073868 Quote

Heey Sanpap!
    Ik kom terug van vakantie en ineens is alles anders, balen zeg dat we ons topic kwijt zijn!

Ik hoop dat we elkaar weer terug kunnen vinden!

Ik hoop ook dat je de rode duivels snel krijgt zodat je vrolijk verder kunt klussen!
    Kan het zijn dat je al zwanger bent of hebben jullie niet gericht geklust??

liefs mamajb

#4073901 Quote

Ha meiden,
    goed dat ik alweer twee meiden heb teruggevonden!

SanPap: Hoop dat het deze maand raak is of idd zoals je man zegt, lekker in de vakantie. In ieder geval hoop ik dat jullie zo snel mogelijk weer zwanger worden!
    Waar gaan jullie naar toe op vakantie?
    Het is hier idd te warm, zo ´n 43 graden, echt niet meer om uit te houden! En ook voelt het nu veel warmer aan dan de afgelopen jaren, door de zwangerschap. Gelukkig werk ik alleen maar  ´s morgens en de rest van de dag hang ik alleen maar en dan zo rond 23.00  ´s avonds doe ik nog eens een wandelingetje of nemen we een drankje op een terrasje om een beetje buiten te komen en dan weer naar bed, weer zo ´n hete nacht in en da ´s echt niet van het klussen!!! Hahaha!

MamaJB: Jij bent weer terug van vakantie, maar dan zal je nu wel binnenkort je 20wekenecho hebben toch?
    Hoe was de vakantie? Zijn jullie lekker bijgekomen? Lekker kunnen genieten?

Ik ben vorige week dus naar de gyn geweest, ik heb met 13 weken al 3 echo ´s gehad, dus dat is echt wel fijn! Het kindje groeit goed en beweegt ontzettend. Zo mooi om te zien!
    25 juli heb ik alweer de volgende echo, dus daar kijken we weer naar uit!

Liefs Mamaita

#4073943 Quote

Hey Meiden,

Ik heb jullie ook gevonden hoor! Het was ff zoeken.
    Echt balen van het vorige forum!
    @Mamajb: goede vakantie gehad?

@Sanpap: Hopelijk blijven je rode duiveltjes weg! En anders: fijn dat je zo positief bent voor als ze wel komen. Lekker dat je over 2 weken op vakantie gaat!!

Hier is afgelopen week het babykamerjte bezorgd! Het is echt leuk geworden (al zeg ik het zelf) haha.
    Ben de hele week bezig geweest met wassen en strijken voor de kleine. Pff wat een werk, maar wel leuk om te doen.
    Nou ik ga ff eten en spreek jullie binnenkort weer.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

leentje86
    Bijdrager
    #4073949 Quote

hdhghnaa..

leentje86
    Bijdrager
    #4073951 Quote

hallo

leentje86
    Bijdrager
    #4073952 Quote

pff snap er even helemaal niks van, zie hehelemaal niet wat ik aan het typen ben. Even snel dan maar, de 20 weken echo gehad en alles was goed gelukkig! liefs, leentje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct