Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1318187 Scheren - pagina 2

• Auteur

1 advies :
    als je buik te dik wordt en je niet goed kan zien wat je scheert, stap dan over op ontharingscreme.
    De eerste 2 a 3 keer gaan nog niet alle haren weg omdat ze te stug zijn. Maar daarna werkt het prima. Pas wel op dat je de creme niet te lang laat zitten, dat doet erna echt wel pijn.
    Maar de creme is wel makkelijk als je een dikke buik hebt. Normaal ben ik een voorstander van scheren, maar nood breekt wetten, hahahaha.

veel succes allemaal

#4074144 Quote

Pfff.. daar scheren begin ik ff niet aan, daar begin ik wel weer een maand voor de bevalling weer mee zodat ’t netjes is dan.
    M’n benen doe ik nu trouwens op het laatst voor ik uit bad ga. Zittend in bad m’n benen scheren gaat een stuk makkelijker nu.

#4075805 Quote

Nou raar niet hoor, mijn man heeft ’t ook al een keer gedaan. Gaat haast niet anders met die dikke buik. Hij plezier en wij zijn ook geholpen toch? 🙂

#4075788 Quote

Mischien vinden jullie dit raar maar ik laat mijn partner het doen,vind hij ook nog leuk ook.
    Groetjes San33. 26 weken zwanger van nummer twee.Mamma van Tessa 7jaar.

#4076274 Quote

en wat betreft epileren? is dat ook prima?
    natuurlijk wel een brom apparaatje.
    Hierdoor blijft het ook een aantal weken weg, ook al is het wel wat pijnlijker.

#4078247 Quote

ik ben nu nog niet dik genoeg dat ik het zelf niet meer kan maar me mannetje begint nu al moet ik het voor je doen hahaha dus das heel makkelijk………

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4079095 Quote

Er zijn speciale scheermesjes voor zwangere vrouwen, deze zijn extra lang en verstelbaar!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen