Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1318213 35 Klussers Hier

• Auteur

He meiden, wat een gedoe, ik kan ons onderwerp niet vinden, dus heb maar ff een nieuw topic aangemaakt. Vind het erg ononverzichtelijk hoor dit forum, ben er niet zo blij mee..

xx Luna

#4073648 Quote

Hey daar ben je weer,

Puinhoop hier he, hoop echt dat het tijdelijk is, kan helemaal niks meer terug vinden. Maarjah, wij hebben elkaar weer gevonden in ieder geval!

Liefs Jen

#4073675 Quote

He Jen, da’s al 1 hahaha! Nou de rest nog…
    Hoe is het met je? Gaat het een beetje?

Wij gaan morgen een week met vakantie, dus ben hier ff niet te vinden. Ik hoop iedereen volgende week weer te spreken!

xx Luna

#4073702 Quote

ook gevonden ….

#4073956 Quote

Ik heb het ook eindelijk voor elkaar. Zucht, ik houd niet van verandering, nu ik zwanger ben helemaal niet. Hier alles goed. Hoe gaat het meiden, allemaal op vakantie straks? Wij gaan gewoon in de weekenden vakantie vieren in Nederland, hopelijk krijgen we veel mooi weer. 13 juli vwp.
    Alexx

#4074142 Quote

Hey! Hallooo!!!
    Eindelijk gelukt en gevonden, wat een gezeik zeg. Het ging allemaal prima, ik vind dit er ook niet echt overzichtelijk uitzien en vervelend dat onze hele correspondentie is verdwenen!!
    Wij gaan volgende week, vanaf de 10de ruim een week met vakantie, samen met mijn vader en mijn zus en haar 2 kinderen van 3,5 en 0.5 dus leuk!!
    Lekker nog even weg voor de hele IVF procedure gaat beginnen. Komende week zal ik eerst nog wel even ong worden, maar dan zit ik daar in de vakantie tenminste niet mee.
    Hey Luna, als we nou eens allebei in augustus op onze ‘oude’ dag voor t eerst zwanger worden, is dat een idee?? Zou super zijn.
    Hey Alexx, wij gaan naar Texel, dus ik hoop ook op mooi weer in Nederland, hoever ben je nu?
    Allemaal liefs, Wietske

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4078382 Quote

Moest weer ff zoeken hoor, maar ik heb ons weer gevonden pffff hahaha!!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, zo’n week gaat ook veel te snel he?

Wietske, mijn idee! Waar moet ik tekenen? Heb net mijn ei weer gehad, tis weer ongeveer 14 dagen afwachten. Als ik ongi word moet ik het ziekenhuis bellen voor een echoafspraak tbv de cyro’s.

Groetjes,
    Luna

#4079561 Quote

Hey meiden, waar zijn jullie allemaal?!?!?!
    Ik ben net terug van een weekje texel. We hebben ondertussen bericht gekregen dat de IVF niet vergoed wordt in Duitsland omdat mijn man 50 is geweest. Daar laten wij ons niet door tegenhouden. Een beetje zuinig aan doen dan maar en we betalen het dus zelf.

Laten jullie wat van je horen??

Liefs, Wietske

#4079699 Quote

Hey dames,

Het is rustig hier, balen wietske dat het niet vergoed word. Maar inderdaad even flink sparen. waarom zou je wel sparen voor een auto en niet voor een baby!!! Vind ik toch veeeel belangrijker.
    Ik ben net terug van een weekje vakantie, ook lekker weg geweest. Wel kwam toen ik wat rust had meteen alles naar boven wat er de afgelopen maanden gebeurd is. We waren met onze beste vriend en vriendin dus heb nog bij vriendin even mn hart kunnen luchten. M’n vent praat niet zoveel.
    Nou nog even wachten tot mn ongi en dan mogen we er weer voor gaan. Nou moet ik eerlijk zeggen dat we niet helemaal veilig hebben gedaan. Dus wie weet.

Liefs Jen

Liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct