Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1318218 Zwanger Worden Na Een Miskraam

• Auteur

Op het oude forum was ik in gesprek met JoDi2, Edith38, Knutseljuffie en Suusie. Ik kan jullie niet meer terug vinden….

Bij mij is er nu niets anders dan afwachten. Ongi nu weer over en verwacht volgende week weer een mooi ei. Hopelijk zonder extreme pijnen deze maand! Toch best een domper dat mijn cyclus toch nog niet helemaal klopt. Maar zoals Astrid al zei, liever te vroeg dan te laat.

@Jen, Mocht je dit forum vinden, Hoe gaat het nu. Heb je nog besloten om toch weer een cyclus af te wachten of gaan jullie er toch maar weer voor.

@Astrid, Hoe is het nu bij jou?

Grtjs, Marjoleine

#4073623 Quote

Hoi Marjoleine,

Hier Suusie. Nu Suus.
    Je moet even op het forum zwanger worden na ee miskraam kijken denk ik. Ik ga ook even ons topic zoeken.

Balen dat je cyclus nog niet helemaal in orde is.
    Nu maar hopen op een mooi ei en een vlotte zwangerschap!

Groetjes Suus

#4073653 Quote

Hoi marjoleine,

Ik vind eigenlijk dat we bij zwanger worden moeten blijven 😉 klinkt een stuk hoopvoller en dat is toch waar we thuis horen! We willen toch allemaal zwanger worden.

Wij hebben nu trouwens beloten een menstruatie af te wachten. Dus waarschijnlijk gaan we er ergens in augustus weer voor, vorige keer duurde het een hele poos voordat ik een eisprong had (4 weken na de MK) dus het zal nu ook wel weer een week of 6/8 duren voor ik ongi word.

We wachten een maandje omdat het toch wel een veel gehoord advies is, en dan kan ik me daar in ieder geval niet schuldig over voelen mocht een eventuele 3de zwangerschap ook weer uitlopen in een miskraam, dan hebben we in ieder geval naar dat advies geluisterd. We gaan dus rustig de vakantie in!
    Hoe is het verder met jou??

Liefs Jen

#4073707 Quote

Hai Suus,

Ik heb per ongeluk een nieuw form op gestart in de verkeerde topic. Maja, we zijn dames die een mk hebben gehad en nu gewoon heel graag zwanger willen worden en vooral blijven..
    Hoe gaat het nu met je? Al de VK mogen bellen?

@Jen, Ja met mij gaat het wel goed. Flink gebaald maar ongi is alweer over.. Volgende week mijn ei en hopelijk deze keer pijnloos. Nu lekker genieten van het weer en , helaas, afwachten…

Grtjs, Marjoleine

#4073731 Quote

Hoi meiden,

Prima idee natuurlijk om hier te blijven. Het gaat natuurlijk om weer zwanger te worden!

Met mij gaat het goed. Ben regelmatig lekker misselijk en veel moe, dus voel me goed zwanger.
    De VK is gebeld en ik heb 14 juli eerst de echo en daarna de afspraak mt de VK. Daarna ga ik bij de gyn onder controle ivm mijn vorige zwangerschappen (zwangerschapsvergiftiging) en bevallingen (KS).
    Nog 11 nachtjes slapen.
    Spannend hoor! Ben echt aan het aftellen.
    Ben erg wisselend in mijn gevoel.
    De ene keer denk ik dat het wel goed zit dit keer en het andere moment vrees ik weer het ergste.
    De klachtjes geven bij mij geen garanties, want die had ik de vorige keer ook. Zelfs na de MK nog een paar dagen.

Maar goed, ik hoop echt dat jullie ook weer snel van een zwangerschap mogen gaan genieten.

Groetjes Suus

#4074094 Quote

Ha die meiden, ik sluit me aan hoor!!! Gaan we hier lekker verder…..

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4074110 Quote

Hoi Jen,

Dank je voor je lieve reactie.
    We hopen idd maar gewoon op goed nieuws he!

Wel balen dat jij ook nog steeds klachten hebt!
    Dat vond ik nog wel het meest pijnlijk van de hele mk. Je weet dat het er niet meer is, maar toch ‘voel’ je het nog.
    Ik hoop dat je klachten snel over zijn en jullie weer vlot zwanger mogen zijn! En dan gaat het goed komen hoor! 3x is scheepsrecht!

Liefs Suus

#4074113 Quote

Gaan we nu hier verder of op het oude forum?
    Onder Forum: zwanger worden na een miskraam, pagina 6.

Liefs, Marjoleine

#4074299 Quote

ohhhh, julliezitten hier!!! zegdat dan!
    Ik zou toch zeggen terug naar hetoude forum want dan kun je nog eens terugbladeren…. en wat maakt het nou uit dat het onder het kopje zwanger worden na een miskraam staat,toch ??? Liefs as

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct