Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwanger worden na een miskraam

• Auteur

Gaan we nu hier verder of op het oude forum?
    Onder Forum: zwanger worden na een miskraam, pagina 6.

Liefs, Marjoleine

#4074110 Quote

Hoi Jen,

Dank je voor je lieve reactie.
    We hopen idd maar gewoon op goed nieuws he!

Wel balen dat jij ook nog steeds klachten hebt!
    Dat vond ik nog wel het meest pijnlijk van de hele mk. Je weet dat het er niet meer is, maar toch ‘voel’ je het nog.
    Ik hoop dat je klachten snel over zijn en jullie weer vlot zwanger mogen zijn! En dan gaat het goed komen hoor! 3x is scheepsrecht!

Liefs Suus

#4074103 Quote

Hoi suus,

Wat fijn dat het zo goed gaat!!! Ik kan me je onzekerheid voorstellen, ik heb nu nog steeds klachten, ruim een week na de curretage en 3 weken nadat het vruchtje was gestorven, Dus het kan erg lang blijven hangen!
    Maar wel positief blijven hoor, we gaan er gewoon vanuit dat het nu allemaal goed zit bij je!! Mag ook wel weer is een keer goed nieuws zijn hier, word zo depri van alle slechte berichten om me heen!!

Liefs Jen

#4074998 Quote

Hallo allemaal,
    Een tijdje geleden heb ik ook op het oude forum gereageerd toen ik nog zwanger was. Nu meer dan 5 weken geleden de miskraam gehad en nog steeds niet ongesteld maar wel een negatieve test. Ik heb nu morgen een afspraak bij de huisarts want ik begin me wel een beetje zorgen te maken. Ik heb wel al allerlei klachten zoals pijn in mijn onderbuik, zere borsten en heel moe.
    Hoe lang duurde het bij jullie voor dat de menstuatie weer op gang kwam.

Groetjes Peet

#4075212 Quote

Hoi Peetje,
    ik ben 2 wkn na de mk alsnog gecuretteerd. Pas 5 1/2 wk na de curettag werd ik ongesteld.

#4075213 Quote

Afgelopen weekend het nieuws verteld. Eerst aan mijn dochtertjes. Of het niet was opgevallen dat mijn buik dikker werd?
    2 stralende koppies: zit er een baby in dan??
    De jongste wou meteen voelen. De oudste vond het fijn dat het nog heeeeeeeeeeeeeel lang duurde voor de baby komt, want dan is ze wat ouder en kan volgens haar dan goed helpen…
    Lief he?
    Ze heeft het ook op school in de kring verteld. Ik was wel benieuwd of ze dat ging doen. Van mij mocht ze hoor! leuke manier voor de juf om het te horen (die wist van mijn mk).

Hier alles goed. Nog steeds snel moe, ben ook best druk.
    Lijkt al wel of ik soms harde buiken krijg?
    Mmmm, toch maar iets kalmer doen, ga zo lekker slapen….

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #4075683 Quote

Hai Edith,

We schrijven nu alleen nog onder het “oude” forum..

Grtjs, Marjoleine

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct