Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1318259 24juli

• Auteur

hoi hoi
    zoals ik eerder vertelde word onze kleine man gehaald met een keizersnee en de officiele datum is nu 24juli:):) nog 3weekjes en dan zijn we dus lekker met zn 4tjes
    t komt nu allemaal wel weer dichtbij vind het idee wel moeilijk dat ik caithlyn 5dagen niet de hele tijd bij me heb dalijk int ziekenhuis gaan allemaal dingen door me hoofd 🙁 dalijk hoord papa haar snachts niet enzo pff wel lastig haha maarja

liefs

reisa
    Bijdrager
    #4073671 Quote

Wow, nog 3 weken en je hebt weer zo’n heel klein hummeltje. Ik vind het wel heel apart hoor, Renske is hier het kleintje. En ik vind haar ook nog zo klein. Jullie Caithlyn is straks de oudste en wat zal ze dan groot lijken naast zo’n kleine baby.
    En die dagen in het ziekenhuis komt helemaal goed. Een vriendin van mijn is trouwens op moederdag bevallen met een keizersnee, op zondagavond dus en woensdagochtend mocht ze naar huis. Ze deed al zoveel zelf, het badje enzo dat ze al weg mocht. Ik hoop dat het bij jou net zo voorspoedig zal gaan!!!

#4073723 Quote

Jeetje wat is de tijd weer snel gegaan he.
    Komt helemaal goed meid.
    En Caithlyn is nu zo oud dat ze dan wel kei hard begint te schreeuwen als er niet op haar gereageerd wordt, toch?? Dus maak je niet teveel zorgen en probeer er van te genieten.
    Succes en geniet de laatste weken van je zwangerschap nog….

#4073726 Quote

Wat spannend weer allemaal! En al helemaal als je “de datum” hebt, hahahah! Waren al je vragen trouwens beantwoord inmiddels? Ze leggen alles goed uit of niet? Ik ga volgende week over naar de GYN en ben benieuwd of ik gelijk een datum hoor of eerst weer 2 weken moet wachten…
    Geniet nog maar even van frummeltje!!!

suno
    Bijdrager
    #4073728 Quote

Hey meis,

het gaat inderdaad snel. Ik moet ook nog maar 5 weken. Op de een of andere manier realiseer ik het me nog niet helemaal. Dat had ik bij Noah ook hoor. Hetr besef is zo wazig. Geniet van je laatste weken en van het getrappel. Groetjes

#4073729 Quote

Hallo patricia

Ik heb ook 2 keizersnee gehad en ik moet zeggen dat ik met de tweede keizersnee sneller thuis was.
    Shanice is vrijdagmiddag gehaald en ik was maandag alweer naar huis .Je weet al meer dat scheelt veel hoor van hoe je moet omgaan met de wond. En ik weet niet of caithlyn al kan klimmen want milton klom op tafel dat ik hem daar kon verschonen. En over het thuisfront dat gaat helemaal goed komen je man of vriend zal ook extra alert zijn .
    groetjes lisette

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct