Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1318343 Oude Jg Wie Is Er Nog Maar Net Bezig Zwanger Te Worden

• Auteur

Hallo meiden! Iedereen die op het vorige JG forum schreef is welkom maar alle andere meiden natuurlijk ook. Ik mis jullie!!! Waar zijn die kletsmeiden van het JG forum??

#4073732 Quote

Hoi 🙂

Sommige weten al wie ik ben, maar ik stel me hier nog even voor 🙂

Ik ben Valesca, 30 jaar en wij proberen nu sinds 3 maanden om zwanger te worden.

Maandag is mijn NOD, dus duimen !! 🙂

#4073740 Quote

Sukkie, ze staan op pagina 7!! Ik heb me ook rot gezocht. En nu lukt t me niet om n berichtje te posten…. :o(

#4073778 Quote

Hoi, ik ben Mari. Ik ben net gestopt met de pil, en wij gaan vanaf nu voor een derde kindje. Dit is de laatste dag van mijn menstruatie, dus

#4073806 Quote

Sukkie,

Kom je gauw weer bij ons babbelen, volgens mij is iedereen de kluts kwijt!!! We staan nu idd op pagina 7 maar is ook al 6 geweest en 5. Echt niet logisch….

Liefs Svtje
    17+1

#4073807 Quote

Hey Valesca,

Ook jij bent van harte welkom hoor, bij onze kletsclub op pagina 7 (momenteel) Wie is er nog maar net bezig om zwanger te worden deel 4? Je treft hier een heel gezellig club meiden waarvan er inmiddels al een aantal zwanger zijn, maar er wordt natuurlijk ook nog hard geklust!!!

x Svtje
    17+1

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4073809 Quote

Hey Mari,

Voor jou geldt natuurlijk hetzelfde als voor Valesca, join the club!

x Svtje
    17+1

#4073964 Quote

Is 3 dagen kort genoeg 😉 haha?
    Hallo dames, ben nieuw hier, en ja inderdaad, wij zijn sinds drie dagen gestopt met de pil, spannend!!

#4073974 Quote

Hey Blondie,

Kom gezellig naar het topic : wie is er nog maar net bezig zwanger te worden op pagina 7. Dat is het topic waar we al sinds februari (althans toen ben ik mee gaan kletsen) met z’n allen van allerlei dingen bespreken maar het vooral erg gezellig hebben!

X Svtje
    17+1

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct