Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1318357 Hoi Vanuit Een Snikheet Zeeland

• Auteur

Hoi allemaal!

EIndelijk is het gelukt om in te loggen en kan ik jullie ook begroeten op het nieuwe forum! Mijn naam is nog niet veranderd (als het goed is). Zoals de titel al zegt het is hier veel te warm! Ik kan er echt niet van slapen! Dus nu lekker even het forum bekijken!

Groetjes Babybelle en dat we nog maar lang mogen forummen hier!

#4073798 Quote

O Babybelle,

Wat fijn dat het eindelijk gelukt is.
    En idd is het veel te heet om ’s nachts te slapen.
    Maar we zijn toch maar in bed blijven liggen, De kids hebben gelukkig een redelijk goede nacht gemaakt.
    maar vandaag hebben ze ook weer echt last van de hitte en zijn ze huilerig en PLAKKERIG.
    We hopen hier toch snel op een buitje regen hoor.

groetjes Marianne

#4073899 Quote

Het is VIES warm he! Ook in het midden van het land is het niet om uit te houden. BAH BAH BAH! Ik vind het nog het vervelendst voor de kinderen die doodmoe zijn maar niet kunnen slapen. Morgen wordt het gelukkig iets koeler maarja dan willen we weer strandweer… Tis ook altijd wat he!
    lfs ing

#4073908 Quote

Ook hier mag het van mij even gaan regenen. Ik ben vandaag nog niet droog geweest en zelfs de airco op kantoor doet het niet meer fantastisch. Morgen moet het wel weer droog zijn hoor met de verjaardag van Rik!!

Liefs Saskia

#4073942 Quote

Hier heeft t geonweerd en geregend en is het nu koeler, echt super! Morgen hoeft t van mij ook niet zo warm, ik kan er niet zo goed tegen.
    groetjes Maris

#4074019 Quote

Pfff, wat was het heet de afgelopen dag, vandaag trouwens ook.
    Gitster heb ik in de zon liggen bakkken en ik was de tijd vergeten, echt zo dom, dus de achterkan van mijn benen, zien er mooi rood uit. Ooooooooo wat had ik het heet vancht, ik heb het nog half 4 zien worden, terwijl mijn wekker om 5.45 ging, lekker kort nachtje dus.
    Groetjes Linda

#4074091 Quote

Hoi babybelle, t is idd heel erg warm hé?! Ik kan goed begrijpen dat je er niet of weinig van kunt slapen, al helemaal als je hoogzwanger bent!
    Wij slapen al een week op t matras beneden… Daar ist vele malen koeler als boven 😉

Hier is het trouwens nog warm… Hebben nog geen druppel gehad..

Liefs Deb.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct