Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1318384 Even De Trotse Moeder Uithangen

• Auteur

Jorick heeft vanmorgen om 7.00 uur afgezwommen voor zijn B-diploma…. Wat een tijd zo vroeg en wat was het heet in dat zwembad, maar mijn mannetje heeft hem gehaald !! In een jaar tijd heeft hij zijn A en B gehaald !! Nu mag hij na de zomervakantie naar de zwemclub en dat vind hij helemaal stoer. Want dan mag hij ook wedstrijdjes zwemmen…..

En hij is over naar groep 3 !! Hij heeft zo goed zijn best gedaan dit jaar. Zelfs de juf vond het zo knap dat hij met zijn 5 jaartjes al over mocht….. Tja mama is dan natuurlijk ook trots…

Milan heeft vandaag voor het eerst een schoolfeestje. Hij was helemaal zenuwachtig. Hij ging verkleed als hondje, maar ik heb hem wel een zwembroekje in zijn tas gedaan, want het was al weer flink warm hier….

Groetjes een supertrotse mama

#4073742 Quote

OHH! Wat goed zeg! Was van plan even op je hyves te spieken of ’t hem gelukt was, maar ik weet ’t nu al, hihihi! Jij kunt in ieder geval 1 van de 2 met een veilig gevoel loslaten in de buurt van water…

Thomas heeft komende woensdag de afsluiting van de PSZ. In de gymzaal hier… Hoop dat het dan minder warm is voor die ukjes!

#4073769 Quote

Wat goed joh! Daar mag je zeker trots op zijn.

#4073864 Quote

jorick gefeliciteerd met je diploma, geweldig.

En 7.00 uur wat een tijdstip zeg.

#4073875 Quote

jorick gefeliciteerd met je diploma, geweldig.

En 7.00 uur wat een tijdstip zeg.

#4073879 Quote

Wauw, gefeliciteerd hoor.
    Kan me voorstellen dat je trots bent op je kinderen.
    Lijkt me een heerlijk gevoel dat in ieder geval één van de twee een zwemdiploma op zak heeft.

#4074059 Quote

Jippie! Wat goed! En ook al over naar groep 3! Hoera en gefeliciteerd!!

Groetjes,
    Nelly.

#4074122 Quote

Wow goed zeg! En dat allemaal met 5 jaar!
    Groetjes Laura

#4074321 Quote

Hartstikke knap, wat zullen jullie trots zijn zeg!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct