Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1318390 Wat Is Het Stil Hier Niemand De Weg Nog Gevonden Naar Het Nieuwe Forum

• Auteur

Het is hier nu wel heel erg stil, op het nieuwe forum maar daavoor ook al wel.

Het gaat goed hier, Eva kan nu staan, zwaaien, kruipt het huis door, wil zelf eten enz. Ik blijf het zo snel allemaal vinden, kleintjes worden groot.
    Al 9 maanden zijn onze kleintjes alweer, sommige zelfs nu al weer 10.

Zijn jullie al een beetje bezig met de eerste verjaardag van jullie kleintjes, hier al wel een beetje.

Groetjes Alice

Joyce1979
    Bijdrager
    #4074291 Quote

Jaaaaaa, eindelijk gevonden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nieuwe forum maar niets vind. Hopelijk worden de technische aanpassingen snel gedaan want dit vind ik niet echt leuk.

Inderdaad Alice, De tijd gaat snel. Zoë doet wel alles in haar eigen tempo. Kan nu net een beetje goed zitten en kan nu een beetje achteruit kruipen. Maar ze draait eigenlijk alleen mar rondjes. hahaha. En ja ik ben nu natuurlijk in verwachting van de tweede. hihi wel spannend weer. Het wordt vast even druk heet eerste jaar met 2 kindjes maar het liojkt me super om ze zo kort op elkaar te krijgen.

#4074332 Quote

Nou dat was inderdaad even zoeken! Maar we zijn er.
    Ben nog niet echt bezig met de 1e verjaardag moet ik zeggen, maar het is dan ook zo druk! Beide jongens kruipen inmiddels (heb een tweeling, net 10 mnd) en trekken zich overal aan op. Daardoor kunnen ze ineens echt overal bij en moet ik ogen in mijn rug hebben!

Leuk hoor Joyce, zo snel op elkaar! Mijn jongens spelen zoveel samen! Maken ook echt al ruzie enzo, maar daar leren ze alleen maar van vind ik. Ze kunnen niet met en niet zonder elkaar!

#4075692 Quote

Gevonden! Ik vind het maar niets dit forum, maar ja, we moeten het er maar mee doen!

In mijn hoofd ben ik al wel bezig met Coen zijn eerste verjaardag, maar meer om mezelf af te remmen. Ik heb allemaal hele leuke ideeen, groot feest. Maar we hebben afgesproken het heel klein te houden, alleen Coen zijn opa’s en oma’s en ooms en tantes erbij. Hij heeft er toch niets aan als het afgeladen vol zit en ons geeft het een boel stress. Als hij groter is en het wat meer snapt dan gaan we het misschien wel wat groter aanpakken.

Wat voor plannen hebben jullie voor de 1e verjaardag?

Groetjes, Irene

#4084610 Quote

Gisteren teruggekomen van vakantie en vandaag ging ik nog maar eens het nieuwe forum proberen. Het lukt me een paar weken terug niet om hier een bericht te schrijven. Tot nu toe vind ik deze site ook geen verbetering!
    Alles goed met iedereen?? Ik heb de laatste 1.5 maand superhard gewerkt (eind v.h. collegejaar) en ben niet meer op het forum geweest.Heb jullie wel gemist hoor! Nu ga ik even een nieuw onderwerp proberen aan te maken.

groetjes, Staartmees

#4088668 Quote

Hallo!

Voor diegenen die een leuk forum zoeken. Kom eens kijken op http://www.kletsmama.nl. Dit is een zeer actief forum waar je ervaringen kan uitwisselen en gewoon lekker kunt kletsen.
    Het forum is ingedeeld per kwartaal zodat je kunt kletsen met moeders met kinderen die hetzelfde meemaken als jij. Heel veel moeders hebben vroeger ook hier geschreven maar zijn overgestapt naar kletsmama.nl

Groetjes, Judith

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct