Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1318402 Spannend Keizersnede

• Auteur

Nou deze kleine wordt met een keizersnede ter wereld gebracht. De gyn. ziet het niet zitten om een gewone bevalling te doen. Thomas is met een hele moeizame bevalling ter wereld gekomen, om dat zijn schouders klem zaten terwijl hij geen groot kind was 3545 gram. Heb 5 vacuum tracties gehad en de gyn wil het risico niet lopen.
    Woensdag moet ik weer naar het ziekenhuis en dan gaan we gelijk de datum plannen!!
    Vind het echt heel spannend!!
    Liefs Esther

#4073758 Quote

Hey!
    Wat spannend zeg! Dan weet jij je datum dus eerder als ik…. Ik ga vandaag denk ik voor het laatst naar de vk en dan vanaf volgende week naar de gyn. Ben eigenlijk ook wel benieuwd of ik dan gelijk de datum te horen krijg of eerst weer moet wachten op groei-echo’s die zeggen dat joep te groot, hahahah! Misschien krijgen we wel dezelfde datum te horen, hahaha?

#4073760 Quote

Hey!
    Wat spannend zeg! Dan weet jij je datum dus eerder als ik…. Ik ga vandaag denk ik voor het laatst naar de vk en dan vanaf volgende week naar de gyn. Ben eigenlijk ook wel benieuwd of ik dan gelijk de datum te horen krijg of eerst weer moet wachten op groei-echo’s die zeggen dat joep te groot, hahahah! Misschien krijgen we wel dezelfde datum te horen, hahaha?

#4073761 Quote

Hey!

#4073763 Quote

Sorry hoor… KL*TE forum hier ook!

#4073766 Quote

Ooohhhh, wat spannend joh!
    Dan kun je eindelijk echt naar een datum gaan toeleven en staat je tenminste niet weer zo’n rotbevalling te wachten.

Groetjes, Marieke

#4073876 Quote

spannend zeg, lijkt me wel raar als je de datum weet.

Liefs sandra

#4074057 Quote

O da’s zeker spannend! Je vertelde dat je dat eigenlijk het liefste wilde na die bevalling van Thomas. Wel apart om straks te weten wanneer je kindje geboren wordt. Nu kun je misschine wel “plannen” dat het niet de 5e wordt.

Groetjes,
    Nelly.

#4074188 Quote

Oooh! Nou begint het zeker al te kriebelen als je straks de datum al weet! Spannend!
    Lisenka mv Tessa en Meike

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct