Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1318481 Espritxxmuizeke

• Auteur

heej Elise,

Ik was ons topic kwijt, hier maar even een nieuwe plaatsen dan, ik heb er ook al eentje bij mamaclubs feb 10 geplaatst 🙂 Hoe gaat het met je? Niet ziek? Ik voel af en toe al vlaagjes van misselijjkheid opkomen pfff hoop dat het minder erg gaat zijn dan de vorige keer!
    X Femke

#4074804 Quote

Hoi Femke,

Nou….het is dan eindelijk gelukt! Na veel zoeken heb ik ons nieuwe plekje gevonden. Ben benieuwd hoe lang we hier kunnen blijven…
    Hier gaat alles prima…nou ja..zo goed als…ben best misselijk geweest. En heeeeeel moe! Gelukkig voel ik me sinds gisteren weer wat beter!
    Word er helemaal vervelend van! Gelukkig slaapt Anne-Sophie s middags een hele poos dus dan kan ik zelf ook even gaan liggen. Ik zie ook als een berg tegen het huishouden op! pfffff word al moe als ik er aan denk. Gelukkig heb ik gisteren de hele berg strijk weggestreken dus dat is klaar…Nog twee daagjes werken en dan heb ik heerlijk vakantie!!! Wanneer gaan jullie weg??

Liefs Elise

#4075645 Quote

Ha Elise, je hebt het ook gevonden, ik was blijer met de oude site, dit is zo’n doolhof maar goed.

Ik moet nog 2,5 week werken en ben af en toe ook al zooooo moe, zaterdag was ik ook tegelijk met Daantje in bed gaan liggen, heb van half 1 tot 3 vast liggen slapen. En ik eet me een slag in de rondte, erg he? Dat had ik bij Daantje ook, constant honger, bij mij helpt het ook tegen de misselijkheid. Het zal wel weer 17 kg erbij zijn aan het einde van de rit denk ik. Hebben jullie het al verteld tegen iedereen? Wij wel, mijn oma heeft een tia gehad en ik was bang dat ze misschien onze 12 weken grens niet zou halen, dus hebben we het maar alvast verteld, we hebben er gewoon vertrouwen in dat het goed zal gaan. Gisteren voor het eerst weer bij de vk geweest.Weer op die ellendige weegschaal 😉 ik woog 59!!! Maar goed het zal nog wel meer worden hihih. Oow en dat huishouden ja, pfff ik voel helemaal met je mee, gelukkig had Ronald de badkamer gepoetst, dat vind ik zoooo fijn, ik zit er anders de hele tijd tegenaan te hikken dat ik dat nog moet doen en geen greintje zin heb ik erin. Wij gaan trouwens 8 aug. op vakantie naar Egmond aan Zee, wanneer gaan jullie naar Italie? Lekker he een vakantie in het vooruitzicht? Nou ik hoop dat ik mn reactie nu ook kan plaatsen, laatst had ik ook al wat getypt maar toen weigerde internet op het laatst grrrr,

Liefs femke

#4075647 Quote

Ha Elise, je hebt het ook gevonden, ik was blijer met de oude site, dit is zo’n doolhof maar goed.

Ik moet nog 2,5 week werken en ben af en toe ook al zooooo moe, zaterdag was ik ook tegelijk met Daantje in bed gaan liggen, heb van half 1 tot 3 vast liggen slapen. En ik eet me een slag in de rondte, erg he? Dat had ik bij Daantje ook, constant honger, bij mij helpt het ook tegen de misselijkheid. Het zal wel weer 17 kg erbij zijn aan het einde van de rit denk ik. Hebben jullie het al verteld tegen iedereen? Wij wel, mijn oma heeft een tia gehad en ik was bang dat ze misschien onze 12 weken grens niet zou halen, dus hebben we het maar alvast verteld, we hebben er gewoon vertrouwen in dat het goed zal gaan. Gisteren voor het eerst weer bij de vk geweest.Weer op die ellendige weegschaal 😉 ik woog 59!!! Maar goed het zal nog wel meer worden hihih. Oow en dat huishouden ja, pfff ik voel helemaal met je mee, gelukkig had Ronald de badkamer gepoetst, dat vind ik zoooo fijn, ik zit er anders de hele tijd tegenaan te hikken dat ik dat nog moet doen en geen greintje zin heb ik erin. Wij gaan trouwens 8 aug. op vakantie naar Egmond aan Zee, wanneer gaan jullie naar Italie? Lekker he een vakantie in het vooruitzicht? Nou ik hoop dat ik mn reactie nu ook kan plaatsen, laatst had ik ook al wat getypt maar toen weigerde internet op het laatst grrrr,

Liefs femke

#4077372 Quote

Hee Femke,

Endelijk ons topip weer gevonden…wat een gedoe zeg!! Ik ben inmiddels ook voor de intake bij de VK geweest. Omdat we tijdens de zwangerschap van Anne-Sophie tijdelijk in Ermelo woonden en ik dus daar bij de VK was, moest ik weer een hele vragenlijst ondergaan…gelukkig heb ik nergens last van op medisch gebied, dus we waren zo klaar! Nog twee weekjes wachten en dan gaan we beeb2 bekijken op de echo.ik hoop zo dat alles goed is!!
    De weegschaal gaf bij mij 58 kg aan (mmm das toch wat meer dat ik had gehoopt) Maar we worden vast weer tonnetje rond haha!! Gelukkig hebben we ook bewezen dat het er ook weer af te krijgen is…dus ik maak me niet veel zorgen…Vervelend he dat moe zijn! Ik word er niet goed van…Gelukkig is de misselijkheid een beetje over..als ik maar blijf eten gaat het goed! Waterijsjes en crackers van Lu…helemaal favoriet op dit moment.
    Wij hebben het nog niet aan veel mensen verteld. Mijn ouders weten het…en mn zusje (degene die ook zwanger is) Ik had Anne-Sophie daar gebracht toen ik naar de VK moest. Er was daar een staigiare die bloed moest afnemen en het hb moest prikken. Ze prikte tijdens het bloedprikken wel goed maar er stroomde te weinig bloed in het buisje…drukte ze die naald er nog een beetje verder in…twee buisjes later lukte het pas…pffff…toen heeft ze drie keer geprobeerd om HB te prikken. Kwam 6.6 uit..veel te laag natuurlijk. Toen heeft de assistente het maar gedaan en toen was het 8.8…. vier grote pleisters later was ik klaar. Ik had gezegd dat ik een afspraak voor mn lenzen had, maar met al die pleisters geloofde ze dat natuurlijk niet…toen heb ik het maar gezegd. We moeten ook nog een manier vinden om het aan Gerco’s ouders te vertellen…omdat we daar geen contact mee hebben is dat nog een beetje lastig.
    Wij gaan de 24ste op vakantie! Heerlijk naar de zon…nou ja schaduw voor mij! Ik hoop dat ik het red in de auto…
    zo..ik ga even een poging doen om de was op te ruimen…pffff heb geen zin!!

liefs elise

ps: hoe is het met je oma? en met daantje natuurlijk!!

#4077454 Quote

Ha Elise,

Wat grappig dat bij jou eten ook helpt tegen de misselijkheid, ik ben nu dol op pizza tonijn (???? terwijl ik eigenlijk niet eens zo van pizza hou, maar goed). Koken vind ik ook weer een ramp, met mn neus boven de hete pannen, baaaah. Met mijn oma gaat het trouwens weer best goed, ze is al 87 dus het is niet zo gek als ze een keer komt te overlijden, maar ze is zo dol op haar achterkleinkindjes, dus dit nieuws wilden we haar niet onthouden, anders had ik het pas na de vakantie aan iedereen willen vertellen, maar ja als mijn oma het weet dan krijg ik op hyves automatisch felicitaties van nichtjes en tantes en dan lezen mn collega’s dat ook vast… das wel een nadeel dan he? Hebben jullie het al aan Gerco zijn ouders verteld? Lastig hoor, ik hoop dat ze wel leuk reageren, maar aan de andere kant, als het niet zo zou zijn: gewoon niet teveel waarde aan hechten, zolang jullie er maar superblij mee zijn toch? Het valt me wel op trouwens dat het al gewoner is voor andere mensen als de eerste keer dat ik zwanger was, raar he? Voor ons is het weer net zo spannend. jeetje wat ben je mishandeld bij het bloedprikken, bij mij hebben ze mn ijzer nog niet gecontroleerd, mn bloeddruk was wel weer aan de lage kan 105/55, daar word ik ook al niet fitter van helaas. Ben echt toe aan de vakantie dit jaar, jij hebt al eerder vakantie toch? Ik “mag” nog 2 weekjes werken en dan lekker vrij, we hebben de 27ste onze eerste echo, ben zo benieuwd. Ik denk trouwens weer dat het een mannetje gaat worden, hahaha dus wie weet wat het wordt deze keer, meestal zit ik ernaast. Zit alweer een beetje misselijk te worden achter mn pc…. maar weer even iets eten zometeen. Ach af en toe klagen mag best he in onze situatie? Ben wel heeeeel erg blij met de zwangerschap, ga ook proberen er goed van te genieten, want het zou zomaar eens de laatste keer kunnen zijn!

Liefs Femke

#4080074 Quote

He Elise,

Hoe gaat het met je? Heb jij inmiddels al een echo gehad? Ben erg nieuwsgierig, hoop dat alles goed gaat bij jullie! Wij mogen maandag voor de echo, nu nog even werken, de laatste loodjes…. tis razend druk hier op kantoor, niks rustig afwerken en opruimen, maar ach het zijn nog maar twee daagjes gelukkig!

X Femke

#4081393 Quote

Hee Femke,

Nog even een berichtje voordat we vertrekken naar Toscane! De auto zit stampvol…er kan echt niets meer bij!! haha! De echo was helemaal geweldig. Beeb2 deed het super. Het hartje klopte en hij/zij trappelde vrolijk met zn beentjes en wapperde met zn armpjes…zoooo leuk! En het grappige was dat de echofoto’s echt precies hetzelde zijn als die van Anne-Sophie. Het kindje ligt precies hetzelfde…bijzonder he? Wanneer moeten jullie??
    Een hele fijne vakantie toegewenst…en ik stuur je als we weer terug zijn zo snel mogelijk een berichtje…

liefs elise

#4085731 Quote

Hee Elise,

Hoe was la bella Italia? Hebben jullie het naar jullie zin gehad? En Anne-Sophie? Hoe gaat het met de zwangerschap? Wij hebben inmiddels ook een mooie echo gehad met kloppend hartje en bewegende ukkie, ben een dag eerder uitgerekend dan ik dacht: 24 februari, en jullie? Klopte jullie termijn met wat je zelf dacht?

Nou morgen gaan wij lekker 8 dagen naar zee toe, ben dr helemaal aan toe, we hebben keiveel emmertjes en schepjes enzo gekocht voor Daantje, de auto zal morgen wel proppievol zitten 🙂 We hebben al afgesproken dat we NIET gaan koken deze vakantie hihi heeeeerlijk, ik ben namelijk nog steeds bij vlagen behoorlijk misselijk, heb ook al moeten overgeven helaas en jij? Ik ga elke middag tegelijk met Daantje even slapen, heb ik echt nodig, er is nu geen sprake van rustig aan doen als je een peutertje rond hebt lopen in huis, heb jij dat ook? Nou ik duik even snel mn bedje in, hopelijk gaat bij jullie ook alles goed!

X Femke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct