Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1318551 Ziek Kind Met Dit Weer Pff

• Auteur

Hoi,
    Ook ik waag me maar eens aan het nieuwe forum. Heb m’n loginnaam maar wel even veranderd, vond die andere niet zo leuk en baalde dat je em nooit kon veranderen.
    De laatste dagen hier waren erg zwaar met dit warme weer. Doreen had 40 graden koorts en de afgelopen twee dagen dronk ze niets tot nauwelijks. Gelukkig begon ze vanmiddag weer. Vind dat zo eng als ze dan zo weinig drinkt en nauwelijks plasluiers heeft. Hebben jullie dat ook wel eens meegemaakt?
    De koorts is ook gezakt. Dus hier al met al de rust weergekeerd. We kunnen ons klaarmaken voor de vakantie volgende week.
    Hoop wat vaker te reageren als ik terug ben.
    Liefs,
    Karlien, mama van Doreen (1-2-2008)

vlijtige mama
    Bijdrager
    #4074082 Quote

Hoi Karlijn,

balen zeg dat Doreen dan net met zulke warme dagen zelf ook nog eens warmer is.
    Ik weet heel goed hoe het is wanneer je kindje niet wil drinken en vrijwel niet meer plast. Isabelle had dat afgelopen oud en nieuw, toen bleek ze een dubbele middenoorontsteking en een bovenste luchtweginfectie onder de leden te hebben…
    Je maakt je dan erge zorgen.

Belangrijk is dat je haar wel vocht blijft aanbieden, al is het maar 1 slok die er elk uur ingaat, dat is beter dan niets. Je kan het ook proberen met een injectiespuitje, zo hebben wij dat bij Isabelle gedaan.

Ik hoop dat ze snel weer helemaal opknapt zodat jullie lekker op vakantie kunnen.

Alvast een fijne vakantie mocht ik je niet meer “spreken” voor die tijd.

Mocht je nog adviezen willen hebben, krabbel me gerust, via Hyves, of mail me op: dollfijn@hotmail.com

Liefs Monica

#4074655 Quote

Hoi,

Ik wilde even weten hoe het nu gaat? Wij hebben Myrthe in december bijna naar ziekenhuis moeten brengen. Ze gaven ons de tip iedere 5 min een theelepel drinken te geven.
    Sterkte

Liefs Irene

#4075026 Quote

Ook wij hebben weleens gehad dat hij niet meer wilde drinken en het was warm weer, ik geloof zo gemiddeld 24 graden en dat is dan nog geen dertig.. pfff
    Na die 2 dagen (dat Daniël eigenlijk niets wilde en alles weigerde) begon hij weer heel erg te drinken.
    Vla en yoghurt en appelmoes mag je trouwens ook bij de vocht inname rekenen, dus als Daniël weer zo een bui heeft net als de afgelopen dagen en hij veel weigert geef ik hem dan bijv i.p.v. brood een lekker schaal met yoghurt en roosvicee en halverwege de dag een schaaltje appelmoes, dit afgewisseld met drinken komen ze vaak wel aan hun vocht.

Ik hoop dat alles nu wel goed gaat?
    Veel succes ermee en als je het niet vertrouwd ga gewoon naar de huisarts, beter een keer teveel als 1 keer te weinig.

Liefs Marina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct