Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1318560 Even Een Traantje Kwijt

• Auteur

hoi meiden,
    ik moet even een traantje kwijt.
    we staan in de verkoop met ons huis en woensdag hadden we weer een kijker. deze keer een andere makelaar omdat die van ons het erg druk had. in princiepe geen probleem, maar die ……… heeft onze kat naar buiten laten lopen. Hij is al 17jaar oud en hij is een echte binnen kat, komt alleen af en toe op het dakterras. we hebben de hele buurt doorzocht en een briefje opgehangen bij onze buurtsuper, maar helaas nog geen spoor van onze kat. hij was al oud, maar verder nog heel gezond, zo’n lekkere luie je-weet-wel-kater. onze eigen makelaar heeft al een keer bezorgd gebeld, maar van die andere (piepgrrrpiep) geen woord van excuus.
    ben erg verdrietig dat ik op deze manier afscheid moet nemen van onze lieve kat.

moest ff mijn verhaal kwijt hoor.

ps we kregen net wel een telefoontje van de makelaar dat ons huis onder voorbehoud van financiering is verkocht dat is wel een zorg minder.

groetjes linda

#4073912 Quote

Hoi Linda,

Wat een triest verhaal wat een …… makelaar zeg.

maar hopelijk wel je huis verkocht dat zou wel echt geweldig zijn.
    merkte vorige keer op msn dat het je best hoog zat.

Ik ga heel hard voor je duimen.

Gr Lique

#4073930 Quote

Wat erg zeg! Een traantje??? Een hele stortvloed denk ik… Mijn echtgenoot had een paar maanden geleden per ongeluk onze lieve rode dikke je-weet-wel-kater laten ontsnappen. Beestje was ook al 12 jaar oud. Tranen met tuiten bleef ik erom janken… Was echt mijn kindje ook. Na een avonddienst reed vlak langs huis en zag ém in een fractie van een seconde zitten! ik heb gelijk 3 kwartier gezocht en ém gevonden hoor: Na 8 weken dus! Daar zat ik dan thuis op de bank om 00:15, nog een jankend en helemaal happy dat ik de kat terug had! Helaas hebebn we hem 2 weken terug alsnog in moeten laten slapen waarschijnlijk ten gevolge van zijn 8 wekse buiten avontuur, maar ik wilde je eigenlijk laten weten dat ook oude besjes terug kunnen komen hoor!
    Sterkte ermee! (En o ja, die makelaar had ik nog wel even vriendelijk verteld dat ie best zijn excuses mag maken, vrienden worden jullie toch niet meer!)

#4073931 Quote

Wat erg zeg! Een traantje??? Een hele stortvloed denk ik… Mijn echtgenoot had een paar maanden geleden per ongeluk onze lieve rode dikke je-weet-wel-kater laten ontsnappen. Beestje was ook al 12 jaar oud. Tranen met tuiten bleef ik erom janken… Was echt mijn kindje ook. Na een avonddienst reed vlak langs huis en zag ém in een fractie van een seconde zitten! ik heb gelijk 3 kwartier gezocht en ém gevonden hoor: Na 8 weken dus! Daar zat ik dan thuis op de bank om 00:15, nog een jankend en helemaal happy dat ik de kat terug had! Helaas hebebn we hem 2 weken terug alsnog in moeten laten slapen waarschijnlijk ten gevolge van zijn 8 wekse buiten avontuur, maar ik wilde je eigenlijk laten weten dat ook oude besjes terug kunnen komen hoor!
    Sterkte ermee! (En o ja, die makelaar had ik nog wel even vriendelijk verteld dat ie best zijn excuses mag maken, vrienden worden jullie toch niet meer!)

vlijtige mama
    Bijdrager
    #4074078 Quote

Hoi Linda,

Balen zeg dat je oude beesie weg is, ik duim heel hard voor jullie dat jullie hem snel terug vinden.
    En de makelaar mag inderdaad wel een flink excuses maken, ik zou hem de huid volschelden!
    Hij heeft duidelijk geen ervaringen met huisdieren, anders zou je zoiets nooit overkomen.

Sterkte en je tranen kun je hier altijd kwijt he!

Liefs Monica

#4074109 Quote

Nou zeg, wat een makelaar. En dan ook nog niets laten weten. Ik hoop dat jullie de kat gauw terug vinden.

En wel fijn dat je het huis waarschijnlijk is verkocht!

#4074127 Quote

Wat een verschrikkelijk verhaal zeg.
    Ik zou echt woest zijn maar helaas schiet je daar ook niet veel mee op.
    Je krijgt hem er niet mee terug.
    Ik hoop dat je hem al terug gevonden hebt.
    Je moet altijd weten dat hij zijn huisje zeker kan terug vinden.
    Ik zou de tip geven om ’s avonds te gaan zoeken als het donker is en stiller op straat.
    Heb je meer kans dat je hem vindt.
    Omdat overdags te veel lawaai is en verstopt kan zijn.

Succes meisje ik hoop dat je hem snel zal terugvinden

#4075022 Quote

Hoi Linda,

Ik begrijp goed dat je er best verdriet van hebt, hij heeft toch zo zijn eigen plekje binnen het gezin.
    Ik hoop dat jullie hem z.s.m. terug zullen vinden of dat hij zelf naar huis komt.

Liefs Marina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct