Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1318678 Tip Voor Tijdens De Bevalling Zorg Voor Een Bidonsportfles

• Auteur

Hoi Allemaal,

Misschien een handige tip:
    Tijdens mijn eerste bevalling had ik zo’n dorst! T was niet eens hoogzomer zoals nu maar in November.
    Ik moest toen liggend, tussen de weeen door, proberen om water te drinken uit een glas(echt niet handig!)
    Om dit onhandige gedoe te voorkomen heb ik er nu voor gezorgd dat ik een bidon in huis heb. Zo’n sportfles die sportfietsers ook gebruiken.
    Zo kan ik straks tijdens mijn volgende bevalling heel relaxed drinken en mijn dorst lessen!

#4074161 Quote

Handige tip! Iedere bevalling is weer anders. Ik heb bij beiden bevalling helemaal geen dorst of honger gehad. Ik heb tijdens de gehele bevallingen niks gedronken, daar had ik geen tijd voor ,hihi

#4074163 Quote

ik moest steeds overgeven dus mocht maar weinig drinken, een washandje was daarom handig omdat ik daramee mijn lippen toch vochtig hield en voorzichtig wat vocht binnen kreeg. In het begin vond ik een rietje handig

#4074209 Quote

Hier heb ik twee keer veel plezier gehad van een voorraad rietjes.

reisa
    Bijdrager
    #4074277 Quote

Ik had flesjes aquarius met sportdop. Heel makkelijk tijdens de bevalling en weer wat energie!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct