Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1318799 Wie Heeft Ook Het Gevoel Kwaaltjes Te Zien Die Er Misschien Helemaal Niet Zijn

• Auteur

Hallo,
    Ik zit nu net in mijn eerste ronde en ik vind het allemaal zo spannend! vorige week heb ik als het goed is mn ei gehad en ik heb sinds vorig weekend last van pijnlijke borsten.(dit heb ik normaal alleen als ik ongesteld ben) af en toe ook een vaag misselijk gevoel. Ik hoop natuurlijk dat dat al verschijnselen zijn maar als ik heel eerlijk ben weet ik ook wel dat de kans groot is dat ik volgende week gewoon weer ongesteld word.. En dat ik het me gewoon inbeeld. De pijnlijke borsten zijn er trouwens wel echt.. dat kan ik me niet inbeelden!
    Maar goed, we herkent dit?
    liefs mij

#4074282 Quote

Hi Pineapple,

Ik heb sinds mijn eisprong (25 juni) al buikpijn en een opgeblazen gevoel en bij vlagen ben ik misselijk. Maar, ik wil er niet te veel aan denken en hopen (wat ik toch doe… hihi). Op 10 juni kan ik pas testen, zucht.

Groetjes,

Viooltje

#4074418 Quote

hoi ik heb dit ook gehad. ook mijn eerste ronde geweest. dacht echt dat het zo was test gaf alleen steeds negatief (baal baal) en na 9 dagen overtijd toch ongesteld geworden. pffffffff dacht het echt had meerdere klachten.
    hoop dat het bij jouw wel zo is. hoor het wel:-)
    en wij wij gaan op voor ronde 2

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct