Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1318800 Wie Heeft Ook Het Gevoel Kwaaltjes Te Zien Die Er Misschien Helemaal Niet Zijn

• Auteur

Hallo,
    Ik zit nu net in mijn eerste ronde en ik vind het allemaal zo spannend! vorige week heb ik als het goed is mn ei gehad en ik heb sinds vorig weekend last van pijnlijke borsten.(dit heb ik normaal alleen als ik ongesteld ben) af en toe ook een vaag misselijk gevoel. Ik hoop natuurlijk dat dat al verschijnselen zijn maar als ik heel eerlijk ben weet ik ook wel dat de kans groot is dat ik volgende week gewoon weer ongesteld word.. En dat ik het me gewoon inbeeld. De pijnlijke borsten zijn er trouwens wel echt.. dat kan ik me niet inbeelden!
    Maar goed, we herkent dit?
    liefs mij

#4074167 Quote

Sinds wij bezig zijn met proberen zwanger te worden heb ik opeens elke maand rond mijn ei, pijnlijke borsten en tepels….voor mijn NOD merk ik dat ik er steeds minder last van krijg. Komt vaak gewoon omdat je er bewust mee bezig bent en dan kun je al snel dingen voelen die je voorheen niet voelde. Je gaat ook meer overal op letten

#4074268 Quote

Hey hoi,

Heb ook overal last van ben duizelig, met vlagen een misselijk gevoel en dat 5 dagen voor mijn nod pfff denk er heel de dag aan, zo van voel ik het nou echt of verbeeld ik het me alleen maar! nou we zullen het wel zien ik hoop zo dat het deze aand raak is.

Succes liefs mirjam

#4074978 Quote

Hi,

Ik heb ook last van dingen waar ik normaal nooit last van heb, veel buikpijn (al sinds mijn eisprong) en regelmatig misselijk.

En toch ben ik bang dat ik op 10 juli gewoon ongesteld ga worden.

Aja, beter van het ergste uitgaan, valt het altijd mee! hihi

Liefs Viooltje

#4075319 Quote

hoi hoi!
    fijn te horen dat ik niet de enige ben. Donderdag is mijn NOD en mn borsten doen nog steeds pijn, echt spannend allemaal! Al denk ik ook wel dat ik gewoon ongesteld ga worden.. :S
    Ik ben benieuwd hoe het bij jullie afloopt!
    Liefs mij

#4075387 Quote

Hoihoi!

Ja ik heb precies hetzelfde! Volgende week mn NOD (althans dat hoop ik, want ben super onregelmatig:S). Nu welk wat puistjes en buikrommelen, dat heb ik als ik ongesteld moet worden. Dus begrijp mn lijf niet meer helemaal. Tis ook zo spannend;).

succes iedereen!

liefs,
    Janna

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4075681 Quote

Hai,

Toen ik zwanger wou worden van mijn zoontje, wou ik het elke maand zo graag dat ik me alles in ging beelden. Vreemd maar waar, als je iets maar graag genoeg wilt kan je echt fysieke klachten krijgen. Dus pijnlijke borsten, misselijk etc etc. Dat is dus echt! Toch hoef je niet zwanger te zijn. Wat wel vaak gebeurd is, wanneer je het zo erg hoopt, je menstruatie ook 1,2,3 dagen later komt.

Ik herken dit uit eigen ervaring maar ook uit de onderzoeken die er naar gedaan zijn.
    Je lijf kan je goed voor de gek houden.

Natuurlijk hoop ik dat jullie klachten allemaal wel terecht zijn en dat jullie gewoon alle zwanger worden/zijn!

Grtjs!

#4076282 Quote

Ai, hoe herkenbaar!
    Loop al dagenlang met ongi-gevoel in mijn buik en ik ruik ook anders. Ik bedoel dat ik een ander geurtje heb. Vandaag voel ik mij ook een beetje misselijk en ik ben moe. Maar mijn temp is niet noemenswaardig hoog of zo. Het is sowieso lastig, want ik ben nooit zo regelmatig geweest. Heb dus ook geen idee wanneer mijn NOD is.

Pineapple, het is vandaag donderdag. Ga je testen vandaag? Of zijn de rode duiveltjes al op bezoek. Ik hoop van niet voor je!

Groetjes,
    Tess

#4077028 Quote

Hoi hoi, ik ben nog steeds niet ongesteld geworden! Ik wil morgen gaan testen, kijken of mijn man ook al wil. Hij wil niet iedere maand gaan testen.. haha, van hem moet ik iets meer geduld hebben! Maar dat is nu ongeveer op.. haha! Dan weet ik het tenminste! Ik denk nog steeds dat ik het gewoon ga worden, maar ik hoop natuurlijk van niet! de spookkwaaltjes zijn nog steeds vol op aanwezig! Spannend dus! Ik hoop morgen meer te weten! Dan laat ik het weten!
    Hoe is het met jullie allemaal? Al nieuws??
    liefs Mij

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct