Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1318814 Ik Loop Mn Huid Tussen Mn Benen Stuk Tips

• Auteur

Hoi dames,

Houden jullie het een beetje uit in de hitte?
    Ik wel, alleen draag ik nu het liefst rokken en jurken. Alleen loop ik nu mn benen stuk, boven aan de binnen kant van mn benen.
    Ik zweet daar denk ik en dan schuurt het. Ook zie ik dat daar 2 hele grote blauw opgezette aders lopen. Misschien heeft dat er mee te maken dat de schaamlippen nu extra doorbloed zijn?
    Maar nu kan ik dus echt geen rok meer aan, het doet zo`n zeer tussen mn benen, het is een grote rode vlek geworden en is ook aan 1 kant.
    Wie weet wat je hier aan kunt doen? Ik was op zoek naar lange boxers maar die heb je niet, allen figuurcorrigerend, maar dan dit er gelijk zo`n buikding aan.
    Zijn er misschien grote pleisters te krijgen?

hebben hier nog meer dames last van?

Groetjes, Risje 27,4 weken zwanger

#4074379 Quote

Je bent nu veel gevoeliger voor dingen, dus als je een smetplek hebt kan de huisarts een zalfje voorschrijven. Anders helpt Sudocreme goed. Als het weer beter is kun je misschien talkpoeder gebruiken?
    Sterkte

#4074530 Quote

een wielrennersbroekje misschien om het te voorkomen

Mama Els
    Bijdrager
    #4074748 Quote

Olie/ massage olie smeer ikzelf vaak op de binnenkant van mijn bovenbenen wanneer ik een rok draag. Wanneer het echt wat hoger “schuurt”, dus meer tussen de schaamlippen, gebruik ik zelf Ladies glide. Dit is een massage cq glijmiddel. Door de continue beweging (massage) blijft het soepel, het spul trekt niet echt in. Hier ben ik aangekomen tijdens een ladies night avond, vergelijkbaar met een tupperware party, maar dan met erotische artikelen! (www.ladiesnightparties.nl) (sorry voor de reclame, maar het is fijn spul en voor meerdere doeleinden dan alleen erotisch te gebruiken)

Succes
    Liefs Els

#4074765 Quote

ik ha dhet ook paar weken geleden.
    ik deed me na he tdouche droog fohnen op de plek zowieso niet wrijven gaat de huid meer van kapot. smeerder er seudocreme op en deed een hydrofielluier in reeepjes knippen en deze er tussen tussen onderbroek en lies. ik had het voornamelijk in de liezen.
    evt. snachts een hydrofielluier er overleggen en verschonen als je wakker wordt.
    hopelijk is he tsnel over bij jou.
    groeten petra

#4074940 Quote

Ik heb dit altijd (helaas geboren met x-benen) als ik een rok draag. Mijn oplossing: bij de Livera kan je broekjes kopen van Sloggi. Deze kan je gewoon over je slipje aantrekken en dan heb je nergens meer last van. Het is niet heel sexy, maar wel erg praktisch (en niemand die het ziet).
    Succes, Esk

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4075717 Quote

Ik heb nog zo gezocht naar onderbroeken met lange pijpen maar kon ze nergens vinden, had ze ook niet gezien bij de livera, misschien moet ik er om vragen.

Bedankt, gelukkig is het nu niet meer zo warm.

#4075763 Quote

Hallo risje,

nou jij moet toch blij zijn met de weersverandering. Je hoeft nu geen rokje meer aan. en met een broek heelt het allemaal wat sneller en is ook prettiger.
    Nou zie je maar weer, soms wordt je geholpen door de natuur, hahahahaha.
    Ik mag anders ook niet klachen hoor. Ben blij dat het een stuk koeler is.
    Nou nog veel succes

#4076914 Quote

hoi risje,

om de plek weg te krijgen kan je heel goed nestosyl gebruiken. met een dag zijn de schuurklachten minder pijnlijk en ik sluit me aan bij het wielrennersbroekje.
    Heb altijd al flinke benen gehad en zo kan je toch alles dragen..

succes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct