Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

klachten over nieuwe forum

• Auteur
  • moppie2012
    Bijdrager

hoi allemaal,
    ik vind het erg jammer dat het forum is veranderd zo kunnen we niets meer vinden, laatste bericht kan niet meer boven aan staan, je komt nooit meer op pagina 1 en noem zo maar op.
    ook kan je nergens je klachten kwijt dus doe ik het maar zo erg jammer denk er zelfs aan om te stoppen met forummen terwijl ons forum altijd erg actief was maar tabel kan er niet op en banners doen het niet meer erg jammer

groetjes marijke
    p.s mensen lucht hier lekker je hart

#4074177 Quote

Hey Marijk,

Helemaal met je eens, is niet meer zo interessant om direct forum te checken als je wakker wordt. Nou moet ik wel zeggen dat ik goed verslaafd ben geraakt, maar mis gewoon ons lekkere kletsclubje! Iedereen is de kluts kwijt! Hoop dat het snel beter mag worden, anders hou ik het toch echt ook alleen maar meer bij msn en hyves (met de meiden die daar al zitten van ons topic uiteraard)

Dikke kus Svtje
    17+2

#4074208 Quote

Hoi hoi,

Ik heb vanochtend juist een bericht achtergelaten. Als je in de bovenste tekstballon klikt “ik mis onderwerpen,ik zie wat schoonheidsfoutjes” dan wordt je zo geleidt naar een pagina waar je je op- en aanmerkingen kan achterlaten. Ik heb er al 2 berichtjes achtergelaten 🙂

Groetjes Elleste

#4074211 Quote

Oh ja dan moet je, als het tekstballonnetje zich ontvouwt, op de laatste 2 woorden klikken (“dit artikel”) Daar zit een link naar de juiste pagina…

#4074221 Quote

Hey Elleste,

Dankjewel!!! Had het van de week al voorbij zien komen maar kon het niet terugvinden!

X Svtje
    17+2

#4074251 Quote

hoi meiden. ik en het ook helemaal met jullie eens! het is een rotforum, totaal niet logisch ingedeeld, niks is terug te vinden en de reacties die je kan geven zijn enorm beperkt. geen icoontjes en tabellen meer!

klacht! klacht! klacht!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #4074284 Quote

zoals jullie vind ik eht ook neit meer prettig, ik zit er minder vaak op, terwijl we een hecht groepje hadden,maar omdat het zo onlogisch is vind ik het neit meer prettig om bij te houden.

Gr Wendy

#4074487 Quote

hai meiden,

volledig mee eens, hopelijk gaan ze ermee aan de slag! alle onderwerpen stonden eerst gesorteerd op laatste reactie op topics, nu staat alles door elkaar!

ze hadden het oude forum beter kunnen copiëren, want als je een nieuwe start zou dit normaal gesproken een verbetering moeten zijn..

groetjes

#4074626 Quote

Wat goed zo’n onderwerp. Ik zou bijv. liever de namen links zien, zodat ik meer tekst van de berichtjes zelf zou zien. Hoop lege ruimte. Het is ook minder overzichtelijk en geen tabellen is een echt minpunt. Minder onderwerpen op een pagina. Nog zo een.
    Herkent ook geen tekens als accenten. Ik zie geen mogelijkheden voor smilies, maar dat laatste vind ik iets minder belangrijk.

Groet, Tamar

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct